28 мар. 2023 г., 10:40

Немодерни мисли 

  Проза » Эпиграммы, миниатюры, афоризмы, Другие
229 1 7
2 мин за четене

От повратния преврат ни набиват в главите: държавата е лош стопанин! Пазарът е регулатор! Невидимата ръка на пазара оправя всичко! Индивидуалната инициатива тласка света напред и спасява човечеството!

Неправилен въпрос: ми, защо и сега, както преди 15 години, да не говорим за 30-те и 80-те години, частниците искат държавата да им оправя бакиите? Изливане на милиарди, подкрепа за частниците, субсидии… При това от общите пари – нашите, се покриват индивидуалните поразии? Щото иначе сме щели да пострадаме, заплашват ни дебелогъзите „икономисти“.

Защо пазарът не регулира катастрофата?

По-малко държава… А сега – държавата да помага? При това – с повече?!

Ама и аз съм един лош либерал и вреден икономист…

хххх

Краят на света… И ще оцелеем ние. И някои други народи – без западняците. Които не могат да съществуват без пари… И загиват…

Защото сетне няма да има пари…

Което нас изобщо не ни интересува – че какво ще се промени?

хххх

Путин обяви, че разполага в Белорусия тактическо ядрено оръжие и предизвика истерия сред западняците. Заплашвал ги бил…

Да отбележим.

Първо, Русия чак сега разполага „Искандер-М“ на подобни удобни позиции. Западняците смятат, че те и само те могат да заплашват… И изведнъж ревват – ма, бабо, тоя ми отвръща…

Второ – ЕС щял да налага нови санкции…

Тия не разбраха, че от санкциите им страдат те самите. И САЩ не печели, и Русия не губи това, което се предвижда…

Трето, тактическото ядрено оръжие е заплаха и предпазване. А Великобритания вече изпраща снаряди с обеднен уран. Тактическото ядрено оръжие удря по цел, снарядите са за цяла Украйна. Първото е извънредно, второто е ежедневно.

Помним Югославия!

хххх

Ако искаш повече да дъвчеш – по-малко приказвай

хххх

Тежко е да си едноличен бизнесмен. Ти си собственик, ти си директор, ти си продавач, ти си счетоводител, ти си напилият се в неделя хамалин, дето не дошъл на работа и проваля колектива…

 

 

© Георги Коновски Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Благодаря, Надя!
  • Помним Югославия, помним. 24 март 1999 точно на рождения ми ден.
  • Благодаря, Дочке!
  • "Първото е извънредно, второто е ежедневно.
    Помним Югославия!"
    Някои помнят. Но други.Предпочитат да преправят по свой вкус И черното става бяло...
  • Благодаря, Метроном, Георги!
  • Относно първата част, и аз съм размишлявал по темата доста.
    Иначе, хубаво закачаш мозъчните гънки, стига да ги има, де...
    Поздравявам те.
  • ''Защото сетне няма да има пари…
    Което нас изобщо не ни интересува – че какво ще се промени?''

    Ами, всичко ще се промени. Защото премахването на парите, означава приемане печата на Антихриста.
Предложения
: ??:??