От повратния преврат ни набиват в главите: държавата е лош стопанин! Пазарът е регулатор! Невидимата ръка на пазара оправя всичко! Индивидуалната инициатива тласка света напред и спасява човечеството!
Неправилен въпрос: ми, защо и сега, както преди 15 години, да не говорим за 30-те и 80-те години, частниците искат държавата да им оправя бакиите? Изливане на милиарди, подкрепа за частниците, субсидии… При това от общите пари – нашите, се покриват индивидуалните поразии? Щото иначе сме щели да пострадаме, заплашват ни дебелогъзите „икономисти“.
Защо пазарът не регулира катастрофата?
По-малко държава… А сега – държавата да помага? При това – с повече?!
Ама и аз съм един лош либерал и вреден икономист…
хххх
Краят на света… И ще оцелеем ние. И някои други народи – без западняците. Които не могат да съществуват без пари… И загиват…
Защото сетне няма да има пари…
Което нас изобщо не ни интересува – че какво ще се промени?
хххх
Путин обяви, че разполага в Белорусия тактическо ядрено оръжие и предизвика истерия сред западняците. Заплашвал ги бил…
Да отбележим.
Първо, Русия чак сега разполага „Искандер-М“ на подобни удобни позиции. Западняците смятат, че те и само те могат да заплашват… И изведнъж ревват – ма, бабо, тоя ми отвръща…
Второ – ЕС щял да налага нови санкции…
Тия не разбраха, че от санкциите им страдат те самите. И САЩ не печели, и Русия не губи това, което се предвижда…
Трето, тактическото ядрено оръжие е заплаха и предпазване. А Великобритания вече изпраща снаряди с обеднен уран. Тактическото ядрено оръжие удря по цел, снарядите са за цяла Украйна. Първото е извънредно, второто е ежедневно.
Помним Югославия!
хххх
Ако искаш повече да дъвчеш – по-малко приказвай
хххх
Тежко е да си едноличен бизнесмен. Ти си собственик, ти си директор, ти си продавач, ти си счетоводител, ти си напилият се в неделя хамалин, дето не дошъл на работа и проваля колектива…
© Георги Коновски Всички права запазени