4 февр. 2015 г., 09:36

Обект на подигравка 

  Проза » Юмористическая
775 0 8

Произведението не подходит для лиц моложе 18 лет.

2 мин за четене

 

 

                   Присмивате се всеки ден на някоя заблудена душа! Дори и да не признавате или осъзнавате, това е така! Неволно се подиграваме на нечие съществуване в мрак.

              

            Сравняваме другите със себе си и се успокояваме, че сме по-добри. Вярвайте зад вашия гръб точно, в този момент някой бълва змии и гущери. Някой, който после ще ви прегърне приятелски. Като човек, предаван от "приятели", гаранитрам, че болката е неминуема! Продължавате напред уж, че раните са зараснали, но всеки може да ви срине, ей така просто и без много усилия. Душата ви е болна! 

                     Възможно е да се появи вашата любов. Човек, който ще ви обича и лекува, ще ви прави щастлив! Внимавайте скъпи заблудени души, може да станете обект на подигравка!  Ами ако и любовта е фалшива?! 

        Да мина направо. Ще ви разкажа за Пенка. Една заблудена женска, изцедена от живота. Тя беше на около 40 години. Живееше сама, сестра й Росица беше заминала за Великата Чужбина да дири работа, та да изхранва шестте си деца. Пенка не харесваше зетя си, той пиеше а и беше простак от класа. Затова същата душица се радваше лудо, когато натрапниците се изнесоха.

               Една вечер, докато наш'та Пенка се прибираше от работа, пред нея се изправи един жребец. Ма той хубав, ма те едни мускули, ма то едно чудо! Нашта Пена седи и го зяпа, дъх не може си поеме. "Олее какво парче, глeдаш ли ти?! Ще те сваля аз тебе пък да не се казвам Пенка!"- канила му се тя в своите мисли. 

Какво смятате станало?! Доближила се и с треперещ глас започнала да го разпитва:

                       - Добър вечер, младежо! Вие тук ли живеете?

                       - Добър вечер, госпожо! Не живея тук, на гости съм в един приятел.

    "Брей виж ти значи възможно е да правим тройка!" - замислила се Пена и почервеняла цялата.

                 - Госпожица, драги! Аз съм свободна птичка не се давам на кой да е! - казала тя и му намигнала.

 "Каква кранта!" Не съм виждал по-грозна жена от тая! Че и стара на всичко отгоре!" - отвращавал се вътрешно момъкът, но на Пенка се усмихнал. 

               "Айде отиде! Намерих си и аз мъж! Тая палава усмивка, навярно с поглед ме съблича" - изчервила се отново наша Пена.

                       Съседката на Пенка - баба Радка гледала отгоре като най-голямата клюкарка. "Тая Пена, развратница голяма! Стой и гледай как утре целия квартал ще разбере, че с непълнолетен се задява!"

© Александрина Петрова Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Благодаря искрено на вашата критика! Благодаря на моите психолози,които установиха,че имам болен мозък! Бъдете живи и здрави!
  • За мен този текст е провокация. Червената точка показва, че е предназначен за "големи", хумористичната категория се присмива на всички прочели безмислицата и решили да търсят смисъл в него. Така те и самия текст, се превръщат в "обект на подигравка"...да не повярваш на годините....
  • Ох,ох, ох... горката Пена, горката баба Радка, горкият мистър Мускул!!!
  • Грешка като извратено мислене не може лесно да се поправи, дори да се покаже - няма да се види, в текстовете сме това, което чувстваме, изразени по "себе си", със собствена "аранжировка".
    А авторът може би точно този ефект е гонил - това е най-хумористичното в текста, че нито хумор има, нито червена точка. Баба Радка да се произнесе ако не е така...
  • Така е, Даниел, но и като аматьор трябва да имаш идея какво правиш, а тук идея изобщо отсъства. От началото до края няма никакъв смисъл, целия текст е една грешка. И аз не се имам за кой знае какъв писател, но като читател това "произведение" не ми дава нищо.
  • Абсолютно недоразумение...
  • О Пених се. Текстът не струва и пени.
  • Този текст е крайно нелеп.
    Съветвам да прочетете 2-3 книги, преди да публикувате други ваши "творби" при нас.
Предложения
: ??:??