30 сент. 2022 г., 10:29

Опровержение 

  Проза » Рассказы, Юмористическая
444 2 10
2 мин за четене

/логично продължение на https://otkrovenia.com/bg/proza/na-gosti-pri-aborigenite

 

-     Какво има, госпожи?

-     Идваме за опровержение…

-     Опровержение?

-     Вчера ни показаха във вашия сайт какви гадости сте писали по наш адрес…

-     В сайта ни?

-     Ето – вижте на телефона…

-     Аааа… Как да ви обясня… Опровержение, разбира се, може да пуснем. Ако проверката покаже нещо нередно. Но…

-     Няма „но“! Веднага пускайте!

-     Госпожо, това е литературната ни страница. И сме публикували художествено произведение за нашенска „американка“, отбила се при аборигените тук…

-     Именно! Изтрийте го!

-     Обяснявам пак – това е художествено произведение… Няма имена, няма названия на заведения, на местности, на селища… Художествена измислица…

-     Не е! За нас е, ние ли не помним…

-     Госпожо, не зная какво помните, обаче…

-     Абе, аз ли не знам какво е станало… Трийте го! Че ще ви съдим…

-     Не зная как сте с правото, госпожо, но законът изисква ищецът да докаже твърденията си. Не обвиняемият да доказва, че не е камила…

-     Тоя да дойде тук и да каже откъде е разбрал…

-     Госпожо, ако имате подобни желания – обърнете се към съда. Тъй и тъй, напишете, разпознах се в сатиричния образ в разказа и сега искам…

-     Искам, я… Длъжни сте да се извините, да изтриете написаното, да накажете този, дето си позволява да изнася пред хората подобни разкрития…

-     Тоест, вас ви дразни самото разкриване на случката? Гневна сте, защото нещо, което бихте искали да е скрито-покрито, излиза наяве?

-     Да! Не е работа на тоя или оня какво сме казали или направили…

-     Ами ако оставим разказа и хората се посмеят над вас? Ако вдигнем завесата над лицемерието? Ако…

-     Ще се обадя на… Има на кого! Нахалници! Вие знаете ли…

-     Слава Богу, не знам и хич не ща да ги знам… Уф, махнаха се…

© Георги Коновски Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
Предложения
: ??:??