Големият град, потънал е в мрак и бледи светлини. Величествени сгради се издигат все нагоре и нагоре. С напрежение се мъчат да достигнат небето. Лек пролетен вятър навява, но е още февруари. Още е студено. Безцветно. Сиво. Една мелодия се прокрадва измежду тишината. Един флейтист самотен свири... звуци, нежни, лирични... почти романтични, с онези леки нотки на трагизъм. Те се издигат и извиват в нощния пейзаж. Иливат се и обвиват всяко по-искрено сърце... Спират го за миг... за два... Един флейтист самотен свири. Безразличните подминават безсърдечни. Не чуват, не усещат, не изпитват, дори и да виждат. Сякаш не е там, сякаш не свири... Но той свири! И свири... Един флейтист самотен свири...
Спря се един мъж... -А... Орфей какво прави тук?! Да, наистина, как е слезнал на грешната земя, за да свири на сивия тротоар, под тези величествени сгради? Кой вятър го довя? Чие проклятие бе това?
А в близката градска градина дърветата се топяха в мрака. Единствено нощните лампи оконтуряваха силуета им, за да не се изгубиш и да не помислиш, че всичко това е само една приказка... А флейтата свиреше, не се отказваше...
На тези, които може да им прозвучи познато, тази приказка се случва в Пловдив късно вечерта... И тя е реалност!
Блокирането на рекламите (Ad Blocker) е в нарушение на правилата за ползване на платформата! Добавете сайта в списъка с изключения във Вашия Ad blocker!
Може да избегнете показването на рекламите, като направите дарение и получите статут на ВИП потребител/Автор ПЛЮС.