15 мая 2019 г., 22:45

Относно вечно правите хора 

  Проза » Эпиграммы, миниатюры, афоризмы
472 1 4

Хората, които говорят умно/интелигентно никога не разбират, че от време на време казват и някоя глупост... Осъзнавайки реалността в която живеят като проблемна, те се опитват да я видоизменят и променят със силата на своите идеалистични идеи, които в реалния живот нямат никаква градивна стойност! 

© Гюрхан Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Хареса ми, Гюрхан!
    Също и "Ехо от въздишка", много поетично...

    ...един баща казал на сина си:
    "Синко, каже ли ти някой, че е наполовина прав, можеш да му вярваш.
    Каже ли ти някой, че е прав, съмнявай се.
    А каже ли ти някой, че е абсолютно прав, бягай надалеч.
    Този човек е зъл тиранин, насилник и убиец."
  • Ех, Надежда, надежда... няма за тебе Надежда да разбереш какво съм искал да кажа със скромната си творба, а имаш меродавно мнение за всички поети и писатели!!! Твоето мнение е ЕХО от въздишка на един от вечно правите хора за които е написана творбата!
  • Хм, не съм съгласна. Излиза, че всички поети и писатели са писали и пишат глупости. Включително и Вие.
  • Добре казано!
    Аз лично не умея да боравят с литературни термини, но след като прочетох - ми е по-спокойно!
Предложения
: ??:??