28 янв. 2012 г., 10:08

Пенсиониране на 67 

  Проза » Юмористическая
1243 0 15
1 мин за четене

Пенсиониране на 67

Здравейте, аз съм Хуан Гийермо. Ето моята история:
 Преди месец получих сърдечен пристъп и жена ми повика линейка. Тя дойде, сложиха ме на носилка и ме понесоха надолу по стълбите. Носачите бяха съответно на 65 и 66 години, единият-с ревматизъм, другият-с дископатия и не можаха да ме носят, а тътреха носилката надолу  и тя скачаше от стъпало на стъпало.
 Пъхнаха ме как да е в линейката и потеглихме. На шофьора му оставаха му няколко месеца до пенсия на горкия. Не можа да ги дочака. Не виждаше добре и се блъсна в авобус, пълен с деца. Децата и аз попищяхме, но оцеляхме.  Шофьорите, обаче, съответно на 67 и 66 години, починаха геройски на място. От инфаркт.
 Стигнах до болницата пеша (добре, че е на две преки от нас) и ме сложиха на операционната маса. Сестрата забута някъде листа с иследванията и се разплака като малко дете, че от самата себе си го е скрила...Беше на 66, миличката и мислеше само за внуците си .
 Лекарят, който беше на 67, улисан в животоспасяващата операция, изтървал зъбните си протези в отворения ми гръден кош. От тогава имам странна, стържеща кашлица, която не минава от нищо...
 Аз съм на 35 години, с две висши образования и бих могъл да работя стотици неща, включително и някои от гореизредените... Да, ама не. От две години съм безработен, а в бюрото по труда няма нищо за мен...
                              

                                (По материали от испанския печат)

 

п.п. Една усмивка, макар и с горчив привкус, винаги е добра дошла, нали?

Весел (и здрав!!!) край на седмицата на всички прочели!

© Петя Божилова Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Хе-хе! Абсолютна истина.
  • Да се смееш ли, или да плачеш! Това ни чака и нас!
  • Поздрав за горчивата истина!
  • Обратната страна на реформата винаги е в черно...

    И още: Лекарят е забравил да си сложи маска, която щеше да му задържи зъбите.
  • С Лина Светлана! Понякога нямаме право на избор! С поздрави, Петя!
  • И аз се опитвам да се усмихна с горчива усмивка... Поздрави за теб,Петя и за всички които нямат право на избор!
  • Ама ,хич не ми бе6е за смях, даже ми се навлажниха очите.
  • Благодаря ви,усмивчици!
    Ева,съгласна съм, човек и на 90 години може да намери с какво да е полезен и на себе си, и на другите!
    Въпросът тук опира до правото на избор...и на чувството на хумор, което ни държи прави
  • Понечих да се усмихна, но... Парадоксално, но факт!
  • Хахххх...!!! На какъв хал сме, но този горкичкият на 35 с две висши образования, как не успя да си намери подходящата работа - нещо не му е наред. Познавам млади жени и мъже разбира се, които ще изровят земята, ще обърнат света, но ще си постигнат целите, е макар и не напълно, но се борят и непрекъснато учат и се усъвършенстват...!!!
  • Ох, не можах да се усмихна...
    А как ли се усмихват управляващите, които въвеждат подобни закони?!
  • Абе... трагично е... но това е истината.
  • Една горчива усмивка...
  • ............
Предложения
: ??:??