3 июл. 2008 г., 06:51

Пеперуда 

  Проза » Другие
878 0 0
1 мин за четене

Пеперуда пропърха в мечтите ми... Мисълта неуловимо трепна с обновени очи - тя толкова дълго беше самотна, безмълвна, вглъбена в проблемите, че забрави да ражда мечти. Пеперудата я пробуди с нежния трепет на призрачните си криле. От неуловимото фино движение се създаде заряд, тишината затрептя от възбуда и докосна мелодичните струни на прозрачния въздух, които сътвориха вълшебна мелодия.

 

И мисълта се превърна отново в творец! Моята мисъл, която се беше загубила, полетя след пеперудата и затанцува край нея с неподправен възторг! В този шеметен танц тя отвори отново врати за мечтите. И те полетяха като пеперуди в безкрая...

 

Аз съм пеперудата, която се опитва да докосне мечтите ти!

Този свят е създаден от мисъл, любов и мечта! Не забравяй, че освен плът и материя, освен камък, метал, дърво и вода, има огън и въздух и те са стихии, които изпепеляват или вдъхват живот със страст и мистерия!

Аз съм онази светла енергия, която се опитва да проникне в храма на твоите мисли и да отвори широко вратите, през които спокойно да преминават мечтите, сътворени от теб!

 

Аз съм пеперудата, която пропърха с криле...

© Калина Томова Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
Предложения
: ??:??