4 нояб. 2019 г., 19:17

Поздрави 

  Проза » Рассказы
880 1 14
1 мин за четене

Поздрави от България! Благодаря, викам. Как беше?-срещнах един познат, който вчера се прибра от България. Ходил за три седмици да види майка си. Добре, каза човекът. Не ме поздравяваха навсякъде, иначе всичко е нормално. Хората са постоянно ядосани, критикуват всяка плочка. Е, казвам му, вашият град е много малък, всички се познавате, може би в столицата не е било така. А, там не беше така-сподели той с лека усмивка. Там Господ има повече работа. Едно „Ферари“ щеше да отнесе таксито сутринта. Човекът си загубил работата и почнал да кара такси. И се чудеше дали ще се справи. Защото колата така го засече и излетя покрай нас, че си плюх в пазвата. Виж ти, тук "фераритата" ги карат бавно, за тежкарлък ли, за какво ли, не знам... “Ферари“ казваш. Аа, таксиметровият може и да се е объркал, че се стресна... аз пък не го видях... Нещо друго? Другото е футбол. Обаче все идва някой и ти скрива топката - тъжно се усмихна. Още на отиване пилотът на самолета Франкфурт - София съобщи всички фенове да се държат прилично, за да не се налага да спира някъде. Представих си как дърпа ръчната във въздуха... Аз взех последната бира, а бях доста напред. Или бяха спрели бирата, или я бяха изпили преди да се качат. Мачът после не съм го гледал... Майка ми ти изпраща поздрави. Благодаря, тя как е? Как да е, както повечето възрастни хорица, с един зъб, бавно й върви мисълта, едва стъпва от болки в коленете, не чува, не вижда, но пък кръстословиците още ги чатка. Добре де, си казах, даже не знам дали са по-здрави пенсионерите в Канада, но все се усмихват и зъби имат, сигурно затова се усмихват, заради зъбите... Мерси за поздравите!- усмихнах се и една мисъл за истинския капитализъм премина като "Ферари" покрай главата ми и рязко намаляха шансовете да ме заболи и от дясно.

© Все права защищены

Срещам позната. Беснееща. Връща се от болницата. А пътем ходила в аптека, преди това пак в болницата…
Предписали й някаква инжекция. Една само. За 200 лева.
Намерила ги, взела рецептата и отишла в аптеката. Където й казали, че ще поръчат инжекцията – да мине пак. Помолила да й звъннат – няма как все ...
  466 
Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Сега с тези "хубави страни" ме замисли, Силве. Хубавото никога не идва само... Сега виждам три начина за тълкуване на думата "отстрани" Благодаря ти, че се спря тук!
  • Тук си е държава на крайности - едни летят с 200 км/ч, други едвам кретат с мижави пенсии и без зъби, но едно е да се види, друго си е да се усети... А пък съвсем трето е да се видят и хубавите страни
  • Краси,вкарваш ме в любимата ми тема за бъдещето.Тогава няма да има нужда от телепортиране защото човеците ще бъдат енергийни полета освободили се от тленните си тела и времето и пространството ще бъдат във всяка точка тяхна обител.А поезията пак ще я има някъде във високочестотните модули на излъчването им.Но спирам до тук.Професионална деформация,но съм нормален.
    Усмивка!
  • И различни гледни точки, Гавраиле. Аз, като една оптимистична бабичка, мисля, че животът върви напред, а не назад и има голяма вероятност да подкарам "едно ферари с цвят червен" за 90 годишнината, когато хората ще се телепортират най-вероятно и няма да си говорят, а ще си четат мислите Е, тогава няма да е останало нищо за "четене"... при мен де... Поздрав!
  • Реалност и размисъл.
    Поздрав от мен!
  • Благодаря, Таня. Не знам Мариана, преразказах думите на човека, стори ми се сериозен, но когато се препредава има и риск да попаднеш на "развален телефон" - имаше такава детска игра навремето. Благодаря ти.
  • Поздрави за разказа!
  • Където и да живееш - живееш в реалността. Като те дръпне химикалката - Генек е виновен! Близо съм до големия град, на 40 мин със самолет. Но си е село на брега на езеро, с крави, коне, ферми и река. Благодаря ви за споделеното, Стойчо, Кате, Петре! Ех, Жени
  • ех, Канада... ех, България
  • Реалността дава толкова материал...
    Не знаех, че си в Канада. Имам близки във Ванкувър.
  • интересна работа...
    вчера карах зад едно "Мазерати" - джип.
    Спря на червено, на светофара! Какво кощунство!!
    Понякога, на връщане от работа, като карам през едно село, се разминавам с един жълт звяр, на който дори марката не му знам.
    И той кара с 30, да го пита човек защо...
  • Като стана въпрос за зъби една моя позната често лети от Англия за България, за да си оправя усмивката, защото тук било много по-евтино. Явно и в чужбина стандарта на живот е различен. Беше ми интересно да прочета, а и всеки е с различен житейски опит. Поздрави, Краси!
  • Благодаря за поздравите от Канада!Е,достатъчно е да прочета заглавието и се усещам поласкан от поздравите!
    Колко му трябва на човек да се усети щастлив?
    Питам,за да разбера защо приемате,че видиш ли в България живеят само еднозъби нещастни пенсионери и като последни мохикани бранят построеното си щастие,завоювано в миналото светло бъдеще!
    Аве,Българийо!
    Тези които са готови да умрат за теб,остават все по-малко!
Предложения
: ??:??