Човек е толкова голям, колкото показва кантара.
Ако обичаш една жена - пусни я да си върви из МОЛ-а. Ако не се върне, значи не ти е по джоба.
Днес свалих едни 50 кг . С черна коса и зелени очи...
Хората търсят причини за своя провал другаде и никога в себе си. Затова причините и провалите се увеличават, а търсачите се объркват...
Заглавие за напреднали: "Снежанка и седемте".
Останалото са импровизации.
Колебая се откъде - дали да сгазя лука, или да мина напряко през просото.
И накрая целокупният български Народ ще види светлина в... цевта.
Колкото повече се тревожа, толкова повече пия. Колкото повече пия, толкова повече забравям. Колкото повече забравям, толкова по-малко се тревожа. Колкото по-малко се тревожа, толкова по-малко пия...
Излиза, че пиенето успешно лекува тревогите.
Отивам да гледам сериала "С ракия в сърцето".
Ако се палиш твърде лесно, неминуемо ще избухнеш.
Влизам в един офис. Секретарката, наведена пише нещо в някаква тетрадка. Тъкмо се чудех какво ли толкова пише тази хубавица, когато тя вдигна глава и ме погледна.
"Дневниците на вампира" казах си...
Салма Хайек поддържала фигурата си с йога. А на мен ми се иска да поддържам фигурата си със Салма Хайек.
Знам и мога. Въпросът е докога?
Защитен свидетел - заврян зет, който скрит зад пердето наблюдава как тъщата пребърква панталона му и взема току що получената заплата.
Човек може да е много прост и без да го съзнава.
Съдбата може да ти сготви какво ли не, въпросът е, дали то става за ядене.
Най-голямата глупост, която можеш да направиш от скука е, да се опиташ да я разсееш с още по-голяма...
А кога е Международният ден на международните дни?
За разлика от късмета, съдбата е милостива - винаги ти дава втори шанс отново да се прецакаш.
Исках да напипам пулса на времето, но никой не ме предупреди, че се намира на толкова нецензурно място.
Връх в разработките на климатично оръжие - ако успеят с една птичка да направят пролет.
Човек трябва да умее да се отпуска, но и да внимава да не се изтърва.
По-лошо от това да бъдеш свой сред чужди и чужд сред свои, е да бъдеш сам сред техни...
Няма смисъл да връщаш назад онова, което винаги е вървяло натам.
Малките заМъчета обръщат МоМата...
Сложните взаимоотношения винаги водят до прости разочарования. Или просто до разочарования.
Загубата на мярка води до отклонения, а те - до мярка за неотклонение...
Има три вида глави в България:
населени, пренаселени и ненаселени.
За какво ù е на гладната мечка да играе хоро, когато има далеч по-сериозна задача - да си набави храна...
Много коварен резултат е 0 : 0. Особено, когато играеш срещу себе си...
Не всеки луд е за връзване, някои са направо за бесене.
От най-хубавото по-хубаво няма!
Разкопаните български улици спокойно могат да бъдат наречени клинични пътеки.
В България се наблюдава небивал разцвет на здравеопРазването...
Най-нереалните неща се случват в реално време...
За да имам някакъв шанс при късането на листенца, си броя така:
"Обича ме, не го обича, обича ме, не го обича..."
Не разбирам защо хората непрекъснато обявяват, че тръгват да търсят себе си, когато всичко, което са, непрекъснато е с тях.
Опитно съм установил, че в българските апартаменти най-много призраци се срещат нощем около хладилника.
Парадокс на обема: Светът все повече се изпълва с празни хора...
ДжуLIE morning...
Непрекъснато чувам колко суров е животът, а всички се тупат в гърдите колко са печени...
Върху мъжките боксерки трябва да щамповат червена точка и надпис: "Кликни върху нея за по-голям размер!"
Напоследък наблюдавам у себе си 50 нюанса сиво... вещество.
Струва ми се, че Дарвин не е разбрал правилно - ние не сме произлезли от маймуните, а се превръщаме в такива...
Хубаво е, когато ти връзват тенекия поне да е пълна със сирене.
Три неща са наистина вечни: стремежът на хората към съвършенство, усилията на Човечеството да се избави от глупаците и упоритостта, с която отказваме да проумеем, че второто е напразно и неосъществимо...
Таблица за умножение. На парите...
Във връзка с недостига на консумативи и лекарствени средства, в болничните заведения ще се извършват само математически операции.
В България работата е сериозна. Просто хората не са.
Според мен, разликата между финансистите и младите момичета, се състои в това, че едните следят паричните потоци, а вторите - опаричените пАтоци.
Започнат ли жените да ти слагат кръст, значи ти е време да идеш в манастир. Наблюдения върху народни поверия и свалки.
Имам нужда от благословията на Светите равноапостоли Сън и почивка.
Хората полагат най-големи грижи за кожата си, не когато втриват в нея благовонни масла, а когато си плюят на петите.
Кирето, 20.03 – 06.07.2015 г., Бургас
© Кирил Ганчев Все права защищены
Толкова ме разтоварват пирончетата ти...