7.07.2015 г., 8:18 ч.  

Разковани дъски - 63 

  Проза » Епиграми, Миниатюри, Афоризми
989 0 5
5 мин за четене

 

Човек е толкова голям, колкото показва кантара.

 

 

Ако обичаш една жена - пусни я да си върви  из МОЛ-а. Ако не се върне, значи не ти е по джоба.

 

 

Днес свалих едни 50 кг . С черна коса и зелени очи...

 

 

Хората търсят причини за своя провал другаде и никога в себе си. Затова причините и провалите се увеличават, а търсачите се объркват...

 

Заглавие за напреднали: "Снежанка и седемте".
Останалото са импровизации.

 

 

Колебая се откъде - дали да сгазя лука, или да мина напряко през просото.

 

 

И накрая целокупният български Народ ще види светлина в... цевта.

 

 

Колкото повече се тревожа, толкова повече пия. Колкото повече пия, толкова повече забравям. Колкото повече забравям, толкова по-малко се тревожа. Колкото по-малко се тревожа, толкова по-малко пия...
Излиза, че пиенето успешно лекува тревогите.

 

 

Отивам да гледам сериала "С ракия в сърцето".

 

 

Ако се палиш твърде лесно, неминуемо ще избухнеш.

 

 

Влизам в един офис. Секретарката, наведена пише нещо в някаква тетрадка. Тъкмо се чудех какво ли толкова пише тази хубавица, когато тя вдигна глава и ме погледна.
"Дневниците на вампира" казах си...

 

 

Салма Хайек поддържала фигурата си с йога. А на мен ми се иска да поддържам фигурата си със Салма Хайек.

 

 

Знам и мога. Въпросът е докога?

 

 

Защитен свидетел - заврян зет, който скрит зад пердето наблюдава как тъщата пребърква панталона му и взема току що получената заплата.



Човек може да е много прост и без да го съзнава.

 

 

Съдбата може да ти сготви какво ли не, въпросът е, дали то става за ядене.

 

 

Най-голямата глупост, която можеш да направиш от скука е, да се опиташ да я разсееш с още по-голяма...

 

 

А кога е Международният ден на международните дни?

 

 

За разлика от късмета, съдбата е милостива - винаги ти дава втори шанс отново да се прецакаш.

 

 

Исках да напипам пулса на времето, но никой не ме предупреди, че се намира на толкова нецензурно място.

 

 

Връх в разработките на климатично оръжие - ако успеят с една птичка да направят пролет.

 

 

Човек трябва да умее да се отпуска, но и да внимава да не се изтърва.

 

 

По-лошо от това да бъдеш свой сред чужди и чужд сред свои, е да бъдеш сам сред техни...

 

 

Няма смисъл да връщаш назад онова, което винаги е вървяло натам.

 

 

Малките заМъчета обръщат МоМата...

 

 

Сложните взаимоотношения винаги водят до прости разочарования. Или просто до разочарования.

 

 

Загубата на мярка води до отклонения, а те - до мярка за неотклонение...

 

 

Има три вида глави в България:
населени, пренаселени и ненаселени.

 

 

За какво ù е на гладната мечка да играе хоро, когато има далеч по-сериозна задача - да си набави храна...

 

 

Много коварен резултат е 0 : 0. Особено, когато играеш срещу себе си...

 

 

Не всеки луд е за връзване, някои са направо за бесене.

 

 

От най-хубавото по-хубаво няма!

 

 

Разкопаните български улици спокойно могат да бъдат наречени клинични пътеки.

 

 

В България се наблюдава небивал разцвет на здравеопРазването...

 

 

Най-нереалните неща се случват в реално време...

 

 

За да имам някакъв шанс при късането на листенца, си броя така:
"Обича ме, не го обича, обича ме, не го обича..."

 

 

Не разбирам защо хората непрекъснато обявяват, че тръгват да търсят себе си, когато всичко, което са, непрекъснато е с тях.

 

 

Опитно съм установил, че в българските апартаменти най-много призраци се срещат нощем около хладилника.

 

 

Парадокс на обема: Светът все повече се изпълва с празни хора...

 

 

ДжуLIE morning...

 

 

Непрекъснато чувам колко суров е животът, а всички се тупат в гърдите колко са печени...

 

 

Върху мъжките боксерки трябва да щамповат червена точка и надпис: "Кликни върху нея за по-голям размер!"

 

 

Напоследък наблюдавам у себе си 50 нюанса сиво... вещество.

 

 

Струва ми се, че Дарвин не е разбрал правилно - ние не сме произлезли от маймуните, а се превръщаме в такива...

 

 

Хубаво е, когато ти връзват тенекия поне да е пълна със сирене.

 

 

Три неща са наистина вечни: стремежът на хората към съвършенство, усилията на Човечеството да се избави от глупаците и упоритостта, с която отказваме да проумеем, че второто е напразно и неосъществимо...

 

 

Таблица за умножение. На парите...

 

 

Във връзка с недостига на консумативи и лекарствени средства, в болничните заведения ще се извършват само математически операции.

 

 

В България работата е сериозна. Просто хората не са.

 

 

Според мен, разликата между финансистите и младите момичета, се състои в това, че едните следят паричните потоци, а вторите - опаричените пАтоци.

 

 

Започнат ли жените да ти слагат кръст, значи ти е време да идеш в манастир. Наблюдения върху народни поверия и свалки.

 

 

Имам нужда от благословията на Светите равноапостоли  Сън и почивка.

 

 

Хората полагат най-големи грижи за кожата си, не когато втриват в нея благовонни масла, а когато си плюят на петите.

 

 

Кирето,  20.03 – 06.07.2015 г., Бургас

© Кирил Ганчев Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Остроумието е добър режещ инструмент, но я пробвай да нарежеш салата...
    Толкова ме разтоварват пирончетата ти...
  • Едно необходимо допълнение:
    За да не ми задавате въпроса кога ще издам книга, или две, ще Ви кажа - точно сега не мога да отделя свободни пари за това. Омръзна ми да ме питат едно и също. Да е жив и здрав интернет, да дава здраве и акъл на плагиатите от сайтовете, от тв предаванията и от вестниците,които крадат мои неща и не само. Срещам свои мисли и писаници къде ли не, но в България е така - всичко се краде, а социалните мрежи са люпилня за прости хора, които само вземат наготово.Но както казва една приятелка "С един по-сериозен адвокат, можеш да забогатееш бързо от такива хора".
    Засега ще се въздържа, но знае ли човек.
    Който разбрал, разбрал.
    ...................................................

    Поздрави, Вики!
    Смятам, че се отклоняваме от пътя си, когато преставаме да бъдем хора и започваме да се държим като зверове. Хуморът е ефикасно лекарство, спомагащо такива безобразия да не се случват. Затова гледам да го предписвам на повече хора. На това му викам здравна реформа, останалото е суета...

    Безжичен,
    знам колко обичаш интелектуалните загадки, затова вплитам по нещо за Теб - като скрит ребус в нещата, които пиша. Хубаво е, когато срещам съмишленици, брат, затова Ти казвам "Наздраве!" от сърце.

    Ники,
    времето е единственият фактор, който спъва довършването на окомплектоването на страниците на "Разковани дъски". Но както знаеш, имаш предварително запазен екземпляр със скромен автограф.
    Поздрави сърдечни, Приятелю!
  • Поздрави!!! Надявам се скоро да видя всичко в книга.
  • Отново прочетох с голямо удоволствие. Сатира и философия. Май са едно и също.
  • Неповторим и уникален! Изкушавам се да питам нещо - защо не сме всички с мярка за неотклонение, като отдавна сме се отклонили!?
    Поздрави, разбойнико
Предложения
: ??:??