Фитнес пироман - обсебен от изгарянето на калории.
Там, където има малко стари кучета, младите магарета са повече.
Ако и у нас имаше полярна нощ, в продължение на половин година никой нямаше да се оплаква, че е имал и един кофти ден.
Нищожността е страшна сила, когато е във властта.
Всичко, което ти звучи невероятно, почти винаги е свързано с огромна сума пари.
Времената се промениха - вече си съставям предварителен списък с мечтите, които мога да следвам и тези, заради които мога да вляза в затвора.
Жената ми е сърдита вече втори ден, понеже ù казах, че отивам на киноложка изложба, а тя ме засече с въпроса:
- Защо не ми каза, че отиваш на модно ревю, а не да гледаш кучета?
- ... Правилно съм Ти казал.
Ние сме най-големият производител на мерудия в Света - имаме предостатъчни количества за всяка манджа.
Днес съм склонен към насилие - иде ми, да си бия камшика от работа.
Ако приемем, че спалнята е храм на любовта, то в доста къщи с годините се превръща в музей на извънбрачните връзки.
Седя, ближа си раните и от време на време слагам в тях по малко сол - така де, за да ги овкуся...
На българина не му трябва допинг, за да вдигне с лекота и най-тежкия скандал.
Задължително е да има строителен надзор над онези, които твърдят, че съграждат нашето светло бъдеще...
Докато го вдигна и вече е паднал. И така вече половин час...
За да не си помислите нещо - просто помагам на един пиян човек да се изправи...
Ние, българите се славим със страхотен музикален слух - колкото и тихо да си шептят двама души, винаги ще се намери трети, който да изпее всичко съвсем точно.
Според мен е погрешно да се твърди, че Човекът стои на върха на хранителната верига. Всъщност той стои на върха на хранителните предпочитания.
Спря водата, затова си пуснах да гледам една сапунка и започнах после да беля лук, за да се изплакна.
Откакто се появиха социалните мрежи, приказките осиротяха откъм мъдреци и храбри люде.
Ако никога не даваш всичко от себе си, поне не отнемай онова, което е отредено за друг.
Ако събера всички миражи, които съм съзерцавал с жените до мен, мога да си спретна страхотна пустиня...
Най-доброто средство да изпееш каквото ти е на душата, не са прекрасните ти музикален слух и вокален талант, а умението да чуваш вътрешния си глас и да го извадиш навън...
Няма по-досадно забавяне, което е следствие от неразумно прибързване.
Кирето - принцип на претупаната работа.
Днес открих, че съм истински маг - мога да накарам всяка една жена да изчезне за по-малко от 3 секунди. Просто ù показвам празните си джобове...
Връх на мазохизма - да си обособиш райско местенце в Ада...
Джихадистки годеж - вадят от гранатите халките и си ги разменят.
Най-опасният канибализъм е този, при който хората позволяват на глупостта да изяде техния мозък.
На някои хора любовта не им дава криле, за да не се заплитат в рогата.
Споменът за парите, които бях отделил за седмични разходи, ще живее вечно в цифрите от касовите бележки...
Онова, което бива пропуснато с просто око, често пъти става видно с две насинени.
Човек, който в професията си е винаги под напрежение, много често го пере тока.
Възхищавам се на кантара - само с една, едничка цифра е способен да изрази всичко, което му тежи.
Степенуване на важните неща:
мотив, ясно очертана цел, ... патрони.
Появи ми се чудотворна икона. На екрана.
Кирето - Небивалици от света на компютрите.
Сексът с нея носеше голяма наслада и на двамата........ ù съседи.
Нямам нито една снимка на маса, понеже обикновено съм под нея.
Научих езика на тялото и сега искам да напиша нещо върху гладка и нежна, женска кожа...
Някои хора изобщо не дават признаци на живот. Извън мрежата.
Всичко, което кажа довечера, ще бъде записано на ракиен носител.
Кирето, април – май 2016 г., Бургас
© Кирил Ганчев Все права защищены
Поздрав и наздраве!