22.05.2016 г., 22:02 ч.

Разковани дъски - 69 

  Проза » Епиграми, Миниатюри, Афоризми
1646 0 11
4 мин за четене

Фитнес пироман - обсебен от изгарянето на калории.

 

 

Там, където има малко стари кучета, младите магарета са повече.

 

 

Ако и у нас имаше полярна нощ, в продължение на половин година никой нямаше да се оплаква, че е имал и един кофти ден.

 

 

Нищожността е страшна сила, когато е във властта.

 

 

Всичко, което ти звучи невероятно, почти винаги е свързано с огромна сума пари.

 

 

Времената се промениха - вече си съставям предварителен списък с мечтите, които мога да следвам и тези, заради които мога да вляза в затвора.

 

 

Жената ми е сърдита вече втори ден, понеже ù казах, че отивам на киноложка изложба, а тя ме засече с въпроса:
- Защо не ми каза, че отиваш на модно ревю, а не да гледаш кучета?
- ... Правилно съм Ти казал.

 

 

Ние сме най-големият производител на мерудия в Света - имаме предостатъчни количества за всяка манджа.

 

 

Днес съм склонен към насилие - иде ми, да си бия камшика от работа.

 

 

Ако приемем, че спалнята е храм на любовта, то в доста къщи с годините се превръща в музей на извънбрачните връзки.

 

 

Седя, ближа си раните и от време на време слагам в тях по малко сол - така де, за да ги овкуся...

 

 

На българина не му трябва допинг, за да вдигне с лекота и най-тежкия скандал.

 

 

Задължително е да има строителен надзор над онези, които твърдят, че съграждат нашето светло бъдеще...

 

 

Докато го вдигна и вече е паднал. И така вече половин час...
За да не си помислите нещо - просто помагам на един пиян човек да се изправи...

 

 

Ние, българите се славим със страхотен музикален слух - колкото и тихо да си шептят двама души, винаги ще се намери трети, който да изпее всичко съвсем точно.

 

 

Според мен е погрешно да се твърди, че Човекът стои на върха на хранителната верига. Всъщност той стои на върха на хранителните предпочитания.

 

 

Спря водата, затова си пуснах да гледам една сапунка и започнах после да беля лук, за да се изплакна.

 

 

Откакто се появиха социалните мрежи, приказките осиротяха откъм мъдреци и храбри люде.

 

 

Ако никога не даваш всичко от себе си, поне не отнемай онова, което е отредено за друг.

 

 

Ако събера всички миражи, които съм съзерцавал с жените до мен, мога да си спретна страхотна пустиня...

 

 

Най-доброто средство да изпееш каквото ти е на душата, не са прекрасните ти музикален слух и вокален талант, а умението да чуваш вътрешния си глас и да го извадиш навън...

 

 

Няма по-досадно забавяне, което е следствие от неразумно прибързване.
Кирето - принцип на претупаната работа.

 

 

Днес открих, че съм истински маг - мога да накарам всяка една жена да изчезне за по-малко от 3 секунди. Просто ù показвам празните си джобове...

 

 

Връх на мазохизма - да си обособиш райско местенце в Ада...

 

 

Джихадистки годеж - вадят от гранатите халките и си ги разменят.

 

 

Най-опасният канибализъм е този, при който хората позволяват на глупостта да изяде техния мозък.

 

 

На някои хора любовта не им дава криле, за да не се заплитат в рогата.

 

 

Споменът за парите, които бях отделил за седмични разходи, ще живее вечно в цифрите от касовите бележки...

 

 

Онова, което бива пропуснато с просто око, често пъти става видно с две насинени.

 

 

Човек, който в професията си е винаги под напрежение, много често го пере тока.

 

 

Възхищавам се на кантара - само с една, едничка цифра е способен да изрази всичко, което му тежи.

 

 

Степенуване на важните неща:
мотив, ясно очертана цел, ... патрони.

 

 

Появи ми се чудотворна икона. На екрана.
Кирето - Небивалици от света на компютрите.

 

 

Сексът с нея носеше голяма наслада и на двамата........ ù съседи.

 

 

Нямам нито една снимка на маса, понеже обикновено съм под нея.

 

 

Научих езика на тялото и сега искам да напиша нещо върху гладка и нежна, женска кожа...

 

 

Някои хора изобщо не дават признаци на живот. Извън мрежата.

 

 

Всичко, което кажа довечера, ще бъде записано на ракиен носител.

 

Кирето, април – май  2016  г., Бургас

 

 

 

© Кирил Ганчев Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Брате Безжичен, прав си - не останаха стари кучета, а млади магарета, търкалящи се с радостен рев из тръните, има в изобилие. И най-смешното и тъжно едновременно е, че смятат рева си за вселенска музика.
    Поздрав и наздраве!
  • Пак четох и пак се кефих. Но този път обърнах внимание на старите кучета (не знам дали останаха) и младите магарета (ух, ужасно много се навъдиха...).
  • Здравей Иване,
    приемам поздравите дотолкова, доколкото успявам да разсмея хората. Но относно качествата на ума - те се наработват цял живот и имам още много да уча. Но е хубаво, ако понякога нацелиш "плодоносна жилка" и идеите тогава текват като река. Поне при мен е така. Има дни, в които мога да пиша безспир, друг път, може да мине седмица без да ми идва наум да седна пред клавиатурата...
    Благодаря Ти от сърце!
  • Братко Безжичен,
    хубаво е, когато отново виждам усмивка на лицето Ти.
    Крайно време е, някой провинил се властимащ, да настъпи дъската и тя да го светне по челото. Убеден съм, че това време наближава...
    Поздрави сърдечни!
  • Отново удоволствието беше мое! Браво! И колко мъдро. Всекиму - дъсчицата ...
    А строителният надзор над онези със светлото бъдеще за другите и много светло настояще за тях - той е просто най-нужното сега... в тези времена
  • Здравей, Лина,
    претупването на работата, е твърде характерна черта за нас, българите. Докато не проумеем, че така лъжем само себе си, дори елементарните цели, ще ни се струват трудвинаги съм твърдял, че човек трябва да си подбира такива, към които има пряка видимост.

    Роси,
    домашният ракиен носител е нещо като универсална записвачка, гума за спомени и вълшебно биле за среднощни прозрения. Стига обаче, да не се прекалява с дозирането на продукта. Но така е и с чувствата. По това си приличат алкохолът и Любовта.
    Поздравче!

    Йоана,
    кантарът е безпристрастен секундант на дуела между човека и диетата. Слава Богу, нямам притеснения относно неговите показания.
    Иначе, относно миражите и пустините, о, да, много са, но красотата е в съзерцанието, в разбирането и в умението да помниш и гледките и преживяното...
    Поздрави сърдечни!

    Ани, не си разваляй прическата заради моите дивотии. Ще страдам искрено и лично. Поздрави с усмивка!
  • "Човек, който в професията си е винаги под напрежение, много често го пере тока."
    Много вярно - на път съм да стана къдрокоска от това. Обаче, когато прочета твоите мъдрости, виждам съмишленици и това му успокоява, което е добре за прическата ми.
    Поздравявам те за всеки ред!
  • ...Ако никога не даваш всичко от себе си, поне не отнемай онова, което е отредено за друг.......

    ...Ако събера всички миражи, които съм съзерцавал с жените до мен, мога да си спретна страхотна пустиня... "

    Всичките ми харесаха много, но... да, хубаво...

    Пп: Предлагам да е число, вместо цифра.
  • "Седя, ближа си раните и от време на време слагам в тях по малко сол - така де, за да ги овкуся..." "Връх на мазохизма - да си обособиш райско местенце в Ада..." "Всичко, което кажа довечера, ще бъде записано на ракиен носител." Ракиеният носител явно много помага...
    Пак вдигаш летвата, Кире!
  • Съдейки по собственото си битие, ми се ще с "дъсчицата" за претупаната работа да потупам някого по онова място, с което не би трябвало да мисли, но... явно не бива да си хабя "патроните" по безнадеждни цели. Благодаря, Кире!*
Предложения
: ??:??