3 сент. 2021 г., 13:57

Разковани дъски 82 

  Проза » Эпиграммы, миниатюры, афоризмы
1158 8 11
3 мин за четене

Всички жени дотук, ми обясняваха, как трябвало да намеря ключа към сърцето им. В един момент се почувствах като ключодържател...

 

 

Глупакът може с лекота да ти вкисне дори лошото настроение.

 

 

 

Каква полза от това, да изкачиш безброй върхове, ако всеки един от тях е връх на сладоледа.

 

 

 

По-опасното е, че няма кой да лекува хронично Долните хора...

 

 

 

За да не оставяш у хората лоши впечатления, след себе си не оставяй две неща: гилзи и отпечатъци...

 

 

 

В днешно време Доброто е нещо като разрушителен бъг в матрицата от простотия...

 

 

 

Когато някой ти каже: "На всяка цена!", имай предвид, че ще я платиш ти...

 

 

Научих се да слагам кръст на лошите хора. Ей така, за да помня къде съм ги заровил.

 

 

Новата ми рецепта за отслабване:

Сутрин, обед и вечер - спорт.

На другия ден - почивка. Пускаш си да гледаш по телевизията нещо друго.

 

 

 

Има и по-лошо:

Някои вече ги пере Tik Tok-а...

 

 

 

Мисля, че ако една бъбрива жена се яви на детектора на лъжата, в края на краищата той ще се съгласи с нея.

 

 

 

Мечтата на селската пръчка, е да се омъжи за важна клечка...

 

 

 

Всички искат да бъдат себе си, но пусто като не знаят кои са.

 

 

 

Не можела да заспи от вълнение. Замълчах си. Все пак сме на кораб...

 

 

 

Има различни типове хора. Аз не харесвам съмнителните.

 

 

 

Нямам никакви съмнения, че човешката цивилизация е плод на нечий експеримент. Дано само да не е следствен.

 

 

 

Целта може и да оправдава средствата, но не и посредствеността...

 

 

 

Като бял човек искам да попитам:

Когато ме слагате в черни списъци, това не е ли проява на расизъм?

 

 

 

Някои стават рано, други - късно, но има и такива, които не стават за нищо.

 

 

 

Тъпотата е доживотна присъда, която глупакът е осъден да излежи в собствената си глава.

 

 

 

Никой не може да ти се качи на главата, ако ти, сам не му дадеш стълба.

 

 

 

Пространството между ушите трябва да е организирано както думите в едно изречение - между тях трябва да има смисъл...

 

 

Кирил Ганчев / Кирето /, април – септември  2021г, Бургас

 

 

 

© Кирил Ганчев Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • 😀👌
  • 😅 😎 👍
  • Благодаря искрено Ивита! Надявам се, да съм спечелил още един човек за каузата на хумора и забавлението! Поздрави и на теб, Наде, знаеш,че рядко се появявам, но винаги гледам да нося усмивка! Здравей, Бат Стойчо! Дори в тъгата си, човек трябва да търси смешното и надеждата! Благодарско, брате Петре! Щастлив съм, да те видя отново! Ще предам морските поздрави непременно! Зарадвахте ме много Роси, Самовила и Щураче! Бъдете благословени и обичани и никога не падайте духом! Сърдечно благодаря и на Теб Костадине! Хубаво е, когато някой ме разбере от половин дума! Радвам се, че си тук!
    Щастлив съм, че ви има, Приятели! Желая ви здраве, светлина и прозрение!
  • Да Кире наистина е много важно междоушното пространство и задкормилното усройство.Поздрав.
  • "По-опасното е, че няма кой да лекува хронично Долните хора..."
  • Интересни разковани дъски.
  • "Всички искат да бъдат себе си, но пусто като не знаят кои са."
    Много точни попадения! Харесаха ми!
  • Браво, Кире!
    Поздрави на гларусите!
  • Замислих се:значи човек може да бъде тъжен, но и забавен.
    Господи, прости на онези с бързите кредитни чувства!
    Браво, Кирил!
  • Страхотни са, Кире!
  • Много ми харесаха тези точни попадения! Поздрав, Кирил!
Предложения
: ??:??