19 нояб. 2008 г., 07:50  

С "Бейлиз" и с тенис... 

  Проза » Юмористическая
1608 0 13
4 мин за четене

С много усмивки за svetlanal (Светлана Лажова)!!!

 

 

 

Ало, Латинче, да знайш, мама, к'во научих!... Не, бе, не за баща ти... То за него освен диагнози, няма вече какво да науча...  За мъжа ти... Кой мъж ли? Че как кой, Рангел... Другите и да ги вида, няма да ги позная... то и те нема да ме познаят. Не, че и толкова искаха да ме познават, де... Та, Марчето, като ходила на шопинг, го видяла, казва... Как кого, бе? Нали ти казах, мъжа ти... Как къде? На Витошка... Обикалял магазините... Ааааа, обикалял, викаш, щото е пеши патрул? Временно?... Да, ма той не обикалял отвън, а отвътре. Как къде, бе, сто пъти ли да ти повтарям, из магазините...  Нема "Не може да бъде!"!... Да, бе, знам, че шоп и шопинг са две различни неща... ма информацията е достоверна... Какво значи достоверна ли? Ми купувал парфюм... ПАРФЮМ, бе, парфюм, не костюм... А и за какво му е на него костюм, нали му дават униформа?... Не ползва, викаш, парфюми. Ми как да ги ползва като купува женски?... От къде знам ли? От Марчето... Ами, видяла го. Разглеждала някакви солариумни продукти ииии... Не саламни, бе, солариумни... за солариум... от ония с UV-филтър... Знам, че знаеш какво е UV-филтър...  И за какво се чудиш тогава?... Че ми била връстничка? И к'во от това? Че аз да не би да не ходя ? Аааа, ходя аз, ходя, да знайш как ми ходи бронзовият тен на косата! Че що да не ми ходи, нали съм руса?... Не знаеш, че съм руса ли? Ми като не се виждаме, как ше знаеш? Само по телефона си говорим.... Нямаш време ли? То и аз нямам. Дорде изгледам сериалите, после каланетика... Казах КА-ЛА-НЕ-ТИ-КА, не КЛЕТНИКА! Той, че баща ти е клетник, клетник е, даже  целия роман "Клетниците" е, ама  не за това ти се обаждам. За него друг път... После на козметика... Ми, как? Два пъти седмично. А на солариум - един... Баща ти ли? Какво баща ти?... Къде е? Ей го... с телевизора и Ливайн. Не е в Ливан, бе. В Ливан беше преди десет години... Гледа доктор ЛИ-ВАЙН. Бе, ти да не си оглушала от тия телефони?... Аааа, говориш и по другия, за това... Ми болят го краката... колената... кръста. Гледа доктор Ливайн и чете "Възраст"... Не е вързан, бе, казвам чете "Трета-та възраст"... вестника... А, то, той и с въже и без въже, все си е вързан... за дивана... дистанционното и космодиска... А аз какво правя ли?  Разпускам... с "Бейлиз" и с тенис... Какви глупости говоря ли? Изобщо не говоря глупости! При такъв стрес?... А, бе, Латинче, мама, стрес, казах, СТРЕС! Не - СЕКС! То, при баща ти с тоя кръст... Бе, я земи остави другия телефон, че изобщо не слушаш какво ти разправям!... Говорела съм завалено ли?... Ми, това е от подаръка за рождения ден. Още не съм му свикнала... Какъв подарък ли? Оооо, не съм ли ти казала? "Холивудска усмивка"... Една торба пари изсипа баща ти, но вече съм и с нови зъби... Не чене, бе! Зъби, казах, ЗЪ-БИ!... Бели и подредени като мъниста... Че що не? Аз още съм млада, той баща ти е "взел - дал", аз имам още да вземам... Какво ти е казал Рангел? Че ми станало лошо ли?... Кога?... На рождения ден?... Ама вие съвсем сте оглушали! Аз едно време като ти виках да не ходиш толкоз по дискотеки, ти - "Не, та не! Всички ходят и аз ще ходя!" И женена не миряса, все около тон-колоните се въртеше... Аааа, въртяла си се на кòла, не на тон-колоните... Нема значение, нали пак се омъжи!... Та, викаш, Рангел така ти казал?... Хич не ми беше лошо даже тогава и му казах, че съм с Гошо, пък той да чуе "лошо"... Кой Гошо ли? Оня, младия пенсионер, военния... Че баща ти като го беше свила пак дископатията, аз да не си карам рождения ден ли? Аз имам един рожден ден в годината, той 200 дни има дископатия, останалите - с наколенките на доктор Ливайн... От къде пари за зъбите ли? Беше поспестил баща ти малко. От Ливан. За черни дни... Не, бе, неговите са черни, моите са бели, затова и толкова бели зъби си сложих... Да знаеш каква ми е сега усмивката!... Чакай сега, че казах усмивка и се сетих за какво ти се обаждам... Та Марчето видяла Рангел да купува парфюм, ма не бил сам... С кой ли? Не знам. Казва, че бил с една хубавица. Една такава червенокоса била. Издокарана и много усмихната. С ботушки на Гучи, чантата ú и тя... Аааа, разпознава ги Марчето, разпознава ги. От как се фанà с оня реститут от главната, много взе да ги разпознава... Бе, нема значение, че за нищо друго не става, нали Марчето покрай него изучи де що бутик има в София... Та оная била от горе до долу маркова. Приличала на фолкзвезда... А палтото ú... Едно такова... Аха, точно така! Че ти откъде знаеш?... Аааааа, ти си била! Че откога си с червена коса?... Браво, Латинче, браво мама! А палтото кога го купи?... А Рангел? Ааааа, от него е?!... Бил дежурен цяла месец на магистралата?!... Браво!... Само така! Влагай, мама, влагай! И пазарувай!... Шопинга лекувал стреса, казваш?!... Ей, каква си ми умница! На майка си си се метнала!... Казвах ти аз, че само за катаджия си родена, ама требваше два пъти да сбъркаш, че да го разбереш!... Добре, че те прибрал с патрулката ли? От къде?... От дискотеката?... Еййййй, имало полза и от дискотеките!...

 

Айде да приключваме сега, че съм обещала да си разходя усмивката с оня военния... Малко антистресова програма с "Бейлиз" и с тенис... че той, баща ти много ме стресира...

 

Чао, мамина, чао! И да държиш Рангел изкъсо!...

 

 

© Аэлла Вихрь-Харпиевна Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Ей, най-сетне и аз да намеря време да отговоря като хората, па макар и в късен час
    Пер, "тъщата" много ти благодари! И иска да ти каже, че е удоволствие за нея да чете не само произведенията, които пишеш (по-точно, които си написал, щото нови нема скорошни), но и коментарите ти!...
    Петинкооооо, лудетино, много прегръдки и от мен! Как ми се иска пак да те гушна на живо!!! За хумореските... не знам, но ти знаеш, че аз съм си почти винаги в хумористично настроение...
    Люска, и аз благодаря! Ама за какво разпасване говориш? Аз на това му викам запасване, по-правилно запасяване...
    Розичке и за теб прегръдки! А не си ме чела, щото немам много време. Да му се не види, пак дойде сезонът на лекциите, курсови проекти и изпитите...
    Права си Лили, сиво ни е ежедневието, но само от нас зависи да си го направим цветно! А със смях, дори и тъжен, пак става.
    Маги, когато времето е мрачно и не ще да се усмихва, ще се усмихваме ние. Накрая ще му омръзне да се цупи (ееее, някъде там към март-април) и ще се усмихне и то.
    Ренкоооооо, идвай мило, идвай! Къде три, там и четири, колкото повече деца, толкова повече усмивки. И на квот искаш, на това ш’та уча, само нема да ма караш да та уча как се пишат стихове, ей на това, ти ше ме учиш! Гушкам те и аз, слънчице!
    Алооооо, момичетата там с усмивките, и аз ви обичам!
    Веси, с теб имам да проведа специален разговор, та гледай да ти е свободно тИлифончето след некой и друг час.
    Царица съм, Светлич, царица, ама е геч (късно), както викат в Родопите! Що ли казват, че “блондинките” не усвоявали шахмата, като те май най-добре го владеят?... Ама и аз, що се не изрусих по-рано?...
    Криска и аз ти благодаря, че се посмя! Прегръдки!
  • Голям смях!!! Благодаря ти, Павли и те прегръщам!!!
  • Царица си!!! Айде ще ти звънна после да ти разправям, ако знаеш какво ми се случи?! Влизам в магазина за...такова и...Направо няма да повярваш кого видях! Излизам, до после, чао!
  • - Алò!... Оооо, Мимче, как се сети за мен, бе мило? Да не е станало нещо с майка ти?... Бе, не сме се чували скоро с нея, та за това питам.... Аааа, заминала за чужбина ли? Кога?... Браво на нея! И аз мисля да поизляза малко за Коледните празници... Ми за неколко дена, не много, десетина некъде... А ти как объркà телефона?... Латинка ти се обадила? Що?... Била се притеснявала нещо... Я чакай, чакай! Затвори, аз ш’та набера... Ама недей се притеснява, на мен има кой да ми плаща телефоните... Наемите, наемите... Три апартамента успех да купа, кога чичо ти кръстосвà Азия и Африка... Пък и съм на една промоционална тарифа... Ай затвори, де, затвори...
    - Ало?... А така! Сега е по-добре, поне нема да ми лежиш на съвестта, че съм ти изговорила парното!... Че ти с твойта заплата като пианистка и с тоя мъж даскал си само да говориш по телефони. Бе, казвах ú аз на майка ти да не те дава на него, ма и двете сте едни залюхани. Ай, да не си отварям устата повече!... И недей да ми викаш лельо!... Леля ти бех, кога беше малка, сега съм Пепùна... на галено... от Пешка. Не казвам ПЕ-ПИТ, а Пе-пИ-на, с ударението на И. Бе малко завалям от новите зъби и силикона на устните, ма ше им свикна... Не съм казвала на Латинка за силикона, стигат ú нощните дежурства на Рангел... Бе, много нощни дежурства кара тоя моя зет. Требва да зема да го провера... Шъ, шъ, имам там в управлението им една-две връзки, та ще видим тая работа.... А ти разбра за името, нали? Пе-пù-на! Тя и баба ти Пешка ше ме кръщава! Като че съм шахматна фигура... Верно, че цел живот си играем с чичо ти Виктор на шах, ма каква пешка съм аз?! То не, че нямаше да си остана пешка, като майка ти, ако се не бех зèла у ръце... Ма и той, и чичо ти ми помогна, де... Той при шаховете, пардон, при шейховете, аз - с офицер на F6. Така се става царица!Я кажи сега Латинка за какво се притеснява?... За мен? Че що за мен да се притеснява? Аз съм си добре. За баща си да се притеснява. А най-добре да не се притеснява. Той си се търкаля на дивана, аз си се търкалям на друго място... Не, бе, Мимче, друго искам да кажа. Нали ходя на каланетика? Та там се търкалям, ти какво си помисли? И за какво се притеснявала Латинка?... Да не земем да се развеждаме? Кой да се развежда? Аз и чичо ти? Що пък?... Не ти е удобно да ми кажеш ли? Я, казвай, казвай! Нема неудобно!... Аааааа, казала ти за онзи военния? Бе, вие днешните млади съвсем сте изкукали? Кой се развежда за таквоз нещо, бе?! То, ако требваше за това да се развеждаме, до сега 100 пъти да сме се развели!... Па и да не съм луда да се развежам заради.... хай, да не казвам заради какво, и да изтърва пенсията на чичо ти! Хеле па сега, кога се готват да махнат таваните.... Нема да маже таваните! Казвам, че ще махат таваните на пенсиите... а неговата е бая височка.... Кой на какво мнение е? Чичо ти?... За кое?... За зъбите и силикона? Че той кога е имал мнение в къщи, та и сега?... А какво прави ли?... Нищо, седи.... Понекога гледа в една точка, като у будна кома... К’во са ти казали? Имал си някаква ли? Ха-ха-ха-ха! Аууууу, Миме, как ме разсмя! Чичо ти и жена!... Аз, ако чеках на неговата инициатива, и Латинка немаше да я има!... Бил излизал с некаква? Знам, знам... Нали аз го заведох при нея.... Ми, да го лекува. Белким му оправи дископатията. Па и те като се видат и само за болежките му приказват... А и нема да посегне на чужда жена, знам си го чичо ти... Та, професионална деформация, Миме, професионална. Нейната, де, неговата – от възпитанието... Сигурна ли съм, че само го лекува? Сигурна съм, сигурна! Па и да не съм, нема страшно. Не е сапун, нема да се изтрие... Айде, да приключваме, че ше излизам. Имам час при фризьорката... И да поздравиш майка си!...
  • Ало, Весела?! Е, като не си весела, каква си? Тъжна ли да ти викам? Добре, де, Йосифова търся. Пак ли грешка бе? А как се казваш? Стефани, ти от къде си? Верно?! Леле какво хубаво име, като в сериала "Завръщане в Рая" май беше. И ти си го гледала, страхотен филм беше, нали?! Тя дъщеря ми ми викаше: Мамо, ти приличаш на Стефани от филма" Мацката беше готина. И аз взех да се кефя, а тая мойта: "Ама след като я ухапа крокодила, маме" и се смее. Само баща й я е научил така да ми говори. И твойте ли? Две ли имаш? Да бе, не са възпитани днешните тинейджъри. Ние на времето...Стефи, затварям ти, че на втора линия ме търси Весела. Ей, не се научих как се прави конферентна връзка, така щяхме да си поговорим. Тя Весето е много сладка, щеше да ти хареса. Нали това ти е номера? Ще си го запаметя и след сериала ще ти звънна. И ти ли го гледаш? Тъкмо ще има с кого да си го коментирам. Чао, Стефи!
  • Невероятни сте - и ти, и Лажова с червените чехлички. Ей сега сядам на Джи Си Ема и ще си говоря по един час с двечките. Ало, ало... кво става, бе... ало, Лажова или Джарова търся... ало,бе... Ти, пък кой си... абе, не съм ти звъняла, бе... я се скривай... Пфу, каква държава бе, и по мобилните стават грешки... Ало, а да... добре де, затварям... търсил си жената... търси я. Хайде, аз пак ще опитам... набирам ви... Вдигнете
  • Ало, Мими, какво правиш? Свириш?! Кога и да ти звънна, ти все свириш. Ще му изпиеш мозъка на тоя твоя! А, на пианото?! Аз пък...Какво, да опитам и аз, ще ми подейства разтоварващо? Абе аз искам, ама дали моя...Не съм опитвала. Какво, да дойда да ми покажеш?! Мимозо, ти луда ли си?! А, разбрах, да ме научиш да свиря на пианао. Да бе, кой за какво си мисли! Абе исках да те питам какво е "бейлиз"? Майка ми нещо е полудяла. Мимо, тръгнала е на солариум, обзавела се е и с любовник на стари години, ти да видиш! Ама той татко е виновен. Пред нея се прави, че е болен, а го видях с една...Тея дъртите са полудели направо. От къде намират време, просто се чудя? На мен за нищо не ми стига, а те. Толкова ми е напрегнат живота. Сигурно като се пенсионира човек го удря на живот като пред разстрел. Не ми стигат и моите ядове, сега и те. А, моя май ще ми прави подарък - парфюм. Или ме обича или е сгафил нещо. Мислиш, че ме обича, защото съм сладка? Може и да си права. Знаеш ли, Петров от втория етаж, мисля, че си пада по мен. Винаги щом ме види ми казва "Здравей!" и все ми се усмихва. Мислиш, че просто е възпитан? О, не, има толкова възпитани хора, които не ме поздравяват. Само е влюбен, казвам ти! Нали сама каза, че съм сладка? Аз ли го казах? Няма значение. Майка ми вика да го държа моя изкъсо. Кажи как, като почти не го виждам, все е на нощни дежурства? Виждали го били с руса, айде за нея ми обясни. Марчето пък го видяла с червенокоса. Излъгах мама, че съм била аз, да не я притеснявам. Стигат и нейните ядове. Е, как да й кажа, че съм на зелени кичури. Е как защо? След русото, лилавото, какви искаш да станат, па и ти? Купувал с нея парфюм, сигурно иска да ме изненада милия, знам ли го какви ги върши, като почти не се виждаме. И аз все нямам време. Ти разбра ли, че Изабела е бременна. Не, тая от сериала. Не го ли следиш? Много изпускаш! Махни я Изабела, с нашите какво става? Майка съвсем е изпушила - каланетика, тенис, козметик, та даже и соларим с вълни някакви. Не знам дали кара критическата, кога имам време да я питам? Та какво е това "бейлиз"? Така ли?! А аз какво си помислих? А аз какво, само ракия ми дай. Затварям, ще звънна на моя да купи, да го опитам. За всичко аз, за всичко! Нашите и те ми създават ядове. Дали да гледам сериалите или да следя моя дали не ми изневерява. Сега и майка...Той и Петров...Ало...А прекъсна. Кога мина цял час?! Ще полудея!
  • така ме усмихна...а тук е мрачен и мокър сив есенен ден...
    прегръщам те с много обич...прекрасна си.
  • Неподправен и свеж хумор,от който имаме нужда в сивото ежедневие...
    Благодаря за настроението с което ни зареждаш!
  • ХА! Скоро не съм те чела , но сега направо си наваксах с този твой разказ-кефиш ме ,още се смея тук като ...!!! Поздравчета и прегръдки от мен,мила ми Павлинке!
  • Така ми вдигна настроението, ако знаеш!
    Благодаря ти!
    Ама много сте разпасани всички. Каланетика, солариуми... Я да вземете пример от Лажова, тя милата цял ден с плетката и пред печката. Време няма и по телефона да говори.
  • Хехехе, уби ме!
    Абе мацко, я спретнете с Пер една "коалиционна" хумореска, че както "не знаете" да пишете, ще избиете рибата от раз!
    Айде, оставям ви да мислите, ама дано го измислите в... наша полза!
    Пък за Светланчик... евала ти за музата!
    Джароваааа, прегръщам те, чаровнице!!!
  • -Ало! Рашо, ти ли си бе?... Сандо съм. Братчед ти от ОТИ... Оти ОТИ ли? Оти го прекръстиа от ДОТИ на ОТИ... Аперативни технически уперации... Да... Кютам си по цел ден и слушам кой к`во говори по джисиемите... Да бе, "паднал съм си оная работа"! Ти събираш кинтите по кюшетата, па язе на една заплата... Ама като ме наказАха и ме пратиха тука... Слушай с`я, братчед! ПопаднАх на нек`ъв разговор, от оня номер дет ми го даде ти... Да, същата усойница, баба ти... Та у разговора, тя те топеше на тая твойта, че те е видела с нек`ва червенокоса парфум да й купуваш... Нема майтап бе, братчед!... Ше ти пратим разпечатката на есемес, ма да знайш, че треба да зимаш мерки за алиби, ели да се подготвиш сас същио парфум и да излъжеш, че си го избирал за твойта... Да... Ма нема нужда от благодарности! Нели сме си мъжка родА, требе да си помагаме... Е, ай щом толкоз се натискаш, може благодарностите у шише, ели най-добре у плик, к`вото изкараш за една вечер... Добре, ше чекам!... Айде, братчед, със здраве, че тука светна едно копче, че на шефа тъщата говори с некой...

    Бравус!
Предложения
: ??:??