8 янв. 2012 г., 16:24

Силната жена 

  Проза » Другие
3308 0 8
2 мин за четене

Силната жена е тази, която става и излиза навън с най-широката си усмивка, макар да е ридаела цяла нощ в постелите си. Силната жена се е научила да се смее, дори когато сърцето ú се къса от болка. Силната жена не позволява гласът ú да се разтрепери, дори когато душата ú плаче с най-горчивите сълзи. Тя винаги крачи напред с гордо вдигната глава. Тя знае, че след като си тръгне никога няма да се върне назад. Силната жена може да търпи на болка, колкото и мазохистично да звучи. Тя ще направи всичко за хората, на които държи, дори когато те я нараняват. Тя нито за миг няма да спре да ги обича. Силната жена не се губи лесно, но загубиш ли я - ще е завинаги. Тя винаги ще остава, когато имаш нужда от нея и никога няма да поиска отплата. Силната жена ще изслуша историята ти, ще ти даде съвети и нито веднъж няма да спомене за своята болка. Тя ще излиза с приятелките си, ще се забавлява, но никога няма да покаже, че страда. Нейните очи са научени да блестят, дори когато са пълни със сълзи. Силната жена пада, но винаги се изправя, колкото и усилия да ú коства това. Тя приема трудностите като поредното доказателство, че и този път ще се справи, колкото и разбито да бъде сърцето ú след всяка борба. Тя води без страх битките в живота си, дори когато знае, че ще нанесе поредните болезнени рани по себе си. Силната жена ще вдигне високо главата си, дори когато цялата кърви и ще превърже всяка рана сама. Тя знае, че времето ще намали болката, но няма да прикрие белезите ú. Силната жена разкрива себе си само пред най-обичаните хора. Тя не се оплаква, че страда, а само казва: ''Боли, но и тази болка ще мине.'' Тя не мрънка, че някой днес я е предал, че някой я е изоставил, че не може да си представи живота без този човек. Тя казва: ''И тази горчилка ще преглътна.'' Силната жена не си поставя за цел да отмъщава на хората, които са я наранили. Тя знае, че всичко се връща и че някой ден, когато и да е, ще бъде щастлива.
Силната жена се усмихва, когато душата ú плаче. Тя пее, когато сърцето ú се къса, но и тя носи в себе си една слаба жена, уморена от борба и битки, от опити и предателства. Силната жена носи в себе си едно момиченце с разбити мечти, цялото в белези и рани, обляно в сълзи... Едно момиченце, мечтаещо за свят по-добър от този, за хора, които няма да я наранят и за трудности, които няма да я доразбият. За време, когато няма да се налага да бъде винаги Силната жена!

© Лилия Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Не съм сигласна с повечето твърдения ...
  • Не мога да приема всички тия твърдения, или по-скоро, този психологически портрет на "силната жена"! Изцяло е противоречив! Няма такава категория, нито за жена, нито за "силен мъж"!
    Това е свободно съчинение, без художествени качества.
  • много тривиално звучи!!
  • !!!
  • !!!
  • Колко истинско!
  • "За време, когато няма да се налага да бъде винаги Силната жена!"
    Но днес:
    "Кафе, грим и без да мечтая,
    днес пак ще бъда силна жена"
    Поздрав на силната жена!
  • Прекрасно казано!От една силна жена, запазила малкото момиченце в себе си!
Предложения
: ??:??