1 окт. 2016 г., 10:07

Страх 

  Проза » Фантастика и фэнтези
704 0 0
1 мин за четене

 

Беше обсебена от страх. Струваше и се, че всеки я дебне с намерението да и стори нещо лошо. Изпитваше ужас от кучето на съседа, уличните котки, които се мотаеха до препълнените контейнери, от вирусите и микробите предизвикващи пандемии в близкия изток, от просяците протягащи ръце за милостиня, просто от всичко. Къпеше се по три пъти на ден. Първо с антибактериален сапун, след това с такъв богат на всякакви полезни за кожата масла и накрая с такъв, който ухаеше на жасмин. Искаше всичко около нея да ухае на жасмин. Имаше пет саксии в които беше посадила това растение, за всяка стая.  Растенията бяха израснали толкова , че  стаите бяха почти непроходими. За да легне в леглото си тя трябваше да пропълзи в тунел от жасмин дълъг метър и половина. Отделно  двора и беше ограден с жив плет от жасминови храсти. Обичаше да си прави експерименти с различни торове за растения. Човекът от когото ги купуваше и препоръча някакъв нов. Каза ù, че от него растенията растели  за часове. Отвори шишето и то ухаеше на жасмин…

Новината не слезе цял ден от жълтите вестници. Заглавията надничаха от всяка място където можеше да си купиш вестник. „ Жасминовата жена“ се беше превърнала в сензация за един ден. Купища зяпачи се тъпяха пред дома и.  Неудобството на това обаче да бъдеш растение е това, че при окапване листата гният и отделят неприятна миризма.

 

 

© Мая Ангелова Все права защищены

Разказ с неочакван край

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
Предложения
: ??:??