10 дек. 2007 г., 13:30

Струни на тъга 

  Проза » Другие
1025 0 3
1 мин за четене
 

С какви ли струни е устроена тъгата ми? Мога ли да изразя чрез думи?... Пея и танцувам. И тичам. Вечно тичам. А жадувам притихналост и блян. Жадувам срастване, порастване и страсти във въртеж. Боли. Боля. А искам да се преродя. Вярваш ли във повика на устните ми? А в аромата на косите?...

Ароматите ми обещават. И напускат. Колко красноречие има в напускането. Днес напускаш ти, утре ще е друг. А аз сама съм тръгнала отдавна. Вярваш ли, че силата е в самотата? Избери да си живот. И не втренчвай мисли в несериозността ми.

Прошепни душата си. Аз ще мога да я доловя. Нека бъде шепот в тъмното. Имаш ли носталгия по мен? Или...

Липсва ми прозаичността във чувствата. Липсват ми чувствата въобще. Защо да страдаме от липсване? Мисля си за контурите на сенките. И омагьосаната тяхна самота.

И ми изглеждат тъжни. Красиви са, но тъжни и робуват на някаква си светлина.

Сянката ми в сянка се оглежда. Старае се да ме тълкува. Търси да ме припознае. Ще се втурне някъде.

Научих се да не подражавам сляпо. И да не вярвам на сенчести лица. С какви ли струни е устроена тъгата ми? Може би с ранени. И аромат на огън и сълза... 

© Ралица Стоева Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • много ми харесва...просто даваи ацки добро е!
  • Наистина не знам какво да напиша, за да не прозвучи патетично и глупаво, но поне мога да драсна, че това ми харесва много!
  • Много поезия има в прозата ти.
    Пишеш интересно. Допада ми.
    Браво!
Предложения
: ??:??