14 февр. 2014 г., 22:24

Съглашение 

  Проза » Юмористическая
798 0 8
1 мин за четене

СЪГЛАШЕНИЕ

 

            „Работата отива вече на към обяд, а на лозята ни човек, ни магаре, нито бъклица даже”, пустосва се св. Трифон Зарезански, облизва жадни устни и току запраши накъм селището. Изтопорчва се на мегдана и що да види, цялото женско население под каските във фризьорският, а адамовият род на опашка за розови слончета, скимтящи сърчица и червени прашки.

            „Бре-е-е-е резил, резил и отгоре, всички са се вързали по акъла на онзи чуждоземец Валентин”, осифери се  Зарезански и търти да го дири.

              Естествено намери го в парфюмерийната да изпробва новата колекция на „Долче и Габана”. Не го удари на кавга, щото не иде за божи светец, ами я отпочна тъй дипломатическата:

- Вальо, наборе, дай да намерим решение, щото тъй кат се остаят днеска лозята незарязани, догодина без вино и булките ще останат недо...., нъл ма разбираш, начи?

                  Макар че душеше „Габаната”  св. Валентин Мераклийски осъзна, че разбира от български и току примърка:

- Добре бе колега, вземи си ги сега юнаците и вървете да зарезанствате, ама по-лекичка да я карате, че довечера да могат и да повалентинстват, ей!

                Сторили значи орално съглашение двамата, та сега да се чудим ний братя, докъм кога да зарязваме, че да устискаме за вечерно валентинстване.

 

© Лордли Милордов Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Наздраве, Биляна, с червено, за любов
  • Наздраве, Милорд
  • Брях мааму и лапсуса! Първи февруари исках да кажа. И остави какво и кога прави народа! Той си знае най-добре какво е традицията. Думата ми е за онова четвъртвековно хихикане на 14-ти. Ами понахихикахме си се, айде сега да си гледаме "месеца на трезвеността", който дори бай Тошо не успя да наложи, пък сега и СЗО нещо се опитва.
  • Пер, за каските си прав, ама пък си бяха смешни мацките под каските
    Колкото до Зарязването, по нашия край, в Сливенско, Хасковско и Свищовско се пие по три дни, като се почва на 14-ти по обядно време. Ако не вярваш, ела, ама само ако можеш да устискаш На 1-ви март правим други работи с други инструменти, ама за там не ни трябва помощ
  • А бе, Лордли, я кажи къде е този фризьорски салон с каските, че на един познат му трябват за шоуто "Най-добрите години". Ама иска да наеме и фризьорката, че нещо не могат да се оправят с прическите от 50-те и 60-те...
    Чета те с интерес, но напоследък зацикляш в клишета. Въпросът "Кой?" в контекста на 14-ти февруари е също толкова клише, колкото и Долче&Габана. На тази дата го задават вече само некакви водещи на сутрешни блокове и женски предавания, които през останалото време на годината не смеят да го зададат.
    И за протокола - св. Трифон, скоро ще станат стотина години, е на 1-ви март. Освен ако там горе не са староверци...
  • От всичко по много и по често, Дани
    Радваш ме, Ивон
  • Зареждащо и усмихващо!
  • Га свърши виното, оди валентинствай! А ако булчето го няма, значи те е зарязала наедно с лозите!
Предложения
: ??:??