10 сент. 2022 г., 19:17

Сънувах те 

  Проза
470 3 3

Сънувах те пак. Ти беше прекрасна ароматна свещ, в бяло с лилави нюанси и златен прах...
Аромата ли... с аромат на море, усмивки, жасмин... Любов!
Казах: Здравей, имаш чудесно съчетание на цвят и форма - усмивка... и ти пламна!
Ярък пламък с формата на сърце с лилаво връхче...
Докоснах те, ти се втечняваше отначало незабележимо от центъра към периферията...
Все повече и повече се разтичаше в бисерни невидими изгарящи плътта и съзнанието ми капки..
И аромати, аромати... на ягода, роза, люляк... жасмин и Любов...
Събирах те!  Събирам всяка капка от теб по себе си... ....
Обожавам да попиваш по мен, но да си тръгваш цяла и съвършена... ...
Обичам да се разливаш по мен, но да те запазя цяла. 
Цяла като форма, цветове, нюанси и аромат...
Защото Любовта не ограбва. В Любовта ,колкото и силно да гориш, не се ли чувстваш пълен и цял, Тя е обречена провал...
Твоята същност е Любов! Ти си обречена на Любов! Ти гориш и светиш с Любов! Харесвам те Цяла и Завършена вибрация! 

© Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • С много чувства е написан този стих и го прави прекрасен! С удоволствие го прочетох и се насладих!
  • "Защото Любовта не ограбва. В Любовта, колкото и силно да гориш, не се ли чувстваш пълен и цял, Тя е обречена провал..."
    –––––––––––
    Казал си много и то по нестандартен начин.
  • Много емоционално, чувствено и нежно!
    Поздравления!
Предложения
: ??:??