Кого се опитваме да излъжем? Правим същите грешки. Същите грешки, които се заричаме никога да не правим. А ако грешките са нови – това ни съсипва още повече!
Ново място, ново начало. Всеки си е намерил Ахилесовите пети и ги е изкоренил с метафизична терапия.
Глупости! Пълни глупости! Винаги си оставяме същите несъвършени и недоволни създания. Защото е толкова до болка обидно сянката на собствената орис да прикрива най-желаните пътеките на на съдбата, които така искаш да извървиш.
Нищожества. Ние сме нищо повече от безсилни нищожества, обречени да мечтаят напразно и да се самозалъгват с трохите на съдбата, които толкова наивно наричаме – късмет, щастие... може би и любов – кой знае.
Има ли изобщо смисъл от нашето съществуване? Оставяме ли нещо от шепа прах след нас? Защо се стараем, защо се надяваме да променим нещо?
Напразно! Напълно напразно – нищо няма смисъл, всичко е относително и е до някаква степен едно и също.
Синусоида! Безкрайно дълга синосоида със две екстремни точки. Връх и падение! Горе и долу, плюс и минус – и нищо по между им! Нищо! Летейки се разбиваш в паветата и лазейки в калта се докосваш до звездите. Всичко това в едно мигновение.
Позитивност. Позитивност с голяма глупава усмивка. Нищо повече от безразличие. Сляпа неутралност.
Разочарование. Единственият честен приятел. Толкова истинско и ясно до бистрота. Горчив вкус в точка, в която времето е константа. Никакво осезание за бъдеще и сладка въздишка по миналото.
© Момчето отАндалусия Все права защищены
"Защото е толкова до болка обидно сянката на собствената орис да прикрива най-желаните пътеки на съдбата, които така искаш да извървиш."