25 июл. 2019 г., 19:39

Този път ще пропуснем, но следващия... 

  Проза » Эпиграммы, миниатюры, афоризмы
471 4 12
2 мин за четене

        Този път няма да е за късметлията Мишо, а за една приятелка: Катя ходи на танци две години вече, и от време на време си организират и "танцотеки" в едни столичен мол.

        Миналото лято се връща от една такава танцотека към Люлин с колата, часът е към 2 през нощта, тя е сама. Няма го редовния полицейски патрул преди тунела вдясно този път, си мисли тя, минавайки тунела, но се оказва, че тази нощ дебнат от другата страна до Лабиринта. Спират я и:

       – Добър вечер! Пила ли сте? – и както си му е редът – документи за проверка и т.н.

       – Разбира се, че не! – отговаря тя усмихната и ги гледа двамата как се споглеждат.

       – Хмъ... я да проверим – и ѝ подават дрегера.

       Катя нито пуши, нито пие, и се подхилква, защото ѝ е забавно, мислейки си "по това време на нощта и посред лято в София ни коли, ни дявол, умрели са от скука, щом се захванаха с мен";

       Да, ама не!

       – Сега акт ли да Ви пишем, какво да ви правим...? – гледа дрегера единият, после и другият полицай.

       – Как какво, болницата е на две крачки, отиваме веднага, давам кръв и си нося последствията – отговаря Катя и ги гледа очаквателно усмихната.

       Отстъпват няколко крачки встрани, шушнат си нещо да не ги чуе, след малко единият се връща при нея и ѝ подава документите с думите:

       – Сега Ви пускаме, но следващия път... – и не се доизказва.

       – Благодаря ви много, лека доработка! – отново с усмивка прибира документите, сядайки в колата и потегля.

      Светът е голям и дрегери всякакви дебнат отвсякъде!

 

© П Антонова Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • 😄 Благодаря, Роси!
  • 😄😄, опасни са тия дрегери!
  • Всички хубостии стават по тунели и дупки -
  • Хахха ей тоз тунел към Люлин бре 🤣
  • LiaNik (И.К.) - а бойкота на Деня на майстора (петъка) от вчера видя ли?

    http://otkrovenia.com/bg/stihove/bojkot-mi-daj-ili-godina-ot-ponedelnici
    https://otkrovenia.com/bg/stihove/bojkot-mi-daj-ili-godina-ot-ponedelnici
    Благодаря ти!

    опитвам се по-често да гледам откъм забавната страна на живота
  • Забавни редове, Пепи! Има и има "дрегери" колкото щеш. Какво да се прави. Последно време се забавлявам да чета веселите ти реалистични истории. Поздрави!
  • Аз пък и този път няма да ви пропусна, благодаря ви, Ангелче, Краси и Младене!

    Ангелче - не се знае от кой храст ще изскочи дрегер!
  • Пазителите на закона търсят начини да го нарушават, а спазващите правилата, търсят начини да се защитават. Поздрави, Пепи!
  • Явно вятърът е духал от кварталната кръчма. А по-вероятно е тези двамата да са му намериле цаката да изкарват парички от хора с по-слаба психика. Кратък, но поучителен разказ, Пепи! Изводът - запазвай самообладание до самия край!
  • mislitel (Георги Каменов) - то и на мен така ми прозвуча: по малките часове на нощта да спрат жена да духа дрегер! И да попаднат на жена, която с усмивка и го е духала и е готова и кръв да даде в името на същия този дрегер!
    Благодаря ти, мислителю!
  • Това с дрегерите на финала ми прозвуча някак си... леко еротично )
    А иначе ми стана тъжно за момчетата в униформа, че пият с едно уиски по-малко...
    А извън шегата, е плачевно.
    Поздравявам те.
  • явно 😅! ама не им е стискало по реда да идат до болница да даде кръв!
    Тия дрегери 😅!
Предложения
: ??:??