24 янв. 2006 г., 23:49

Умиращо сърце 

  Проза
2132 0 8
10 мин за четене

Нощта нежно падна над града.Само лампите осветяваха самотните улички.Вятъра галеше листата на дърветата,полюшваше нежно малките тревички цветя.Да,тази нощ беше цяла идилия.В хармония бяха и природата и хората потънали в дълбок сън.Но някъде там далече се чуваха ударите на едно сърце.То биеше лудо,не спираше.А аз го чувствах толкова живо,може би защото знаех ,че след минути и то ще замре...

Да това беше моето разбито но все още живо сърце.То не беше в хармония с разума.Казваше направи го,а разумът точно обратното.Но вече нямах какво да губя,затова реших да послушам него.То което казваше всичко да свърши веднага,веднъж за винаги...ах,моето сърце..

В тъмнината проблясна острие.То беше студено,копнеещо да потъне в нечия плът.А аз държах това стоманено решение...до мен лежеше...ти.Защо го направи,защо ме нарани?Нима не знаеше че ще се разгневя...Но не,достаъчно чаках.Дойде момента.Поех си въздух,стиснах ножа и го забих дълбоко в твоето предателско сърце.Острието потъна нежно,тихо...кръвта се стичаше по тялото ти,гореща...страстна.Спрях вика ти с целувка.А очите ти ме гледаха виновно.Знаеше защо го направих.Ръката ти погали лицето ми и после всичко свърши,за теб.А сега трябваше да те последвам в тъмнината,в царството на сенките...Но този път нямаше да ме боли толкова много,защото обичах теб повече от самата себе си.Ножа щеше да получи втората си жертва...сега.И вече пътувам към теб,обляна в кръв и сълзи.Защото те обичах,а ти ме предаде.А можеше да не се случва.Но аз послушах сърцето си,което ти разби.То ми каза какво да правя.Моето умиращо сърце...

© Биляна Радоева Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • много е якоичко 6+
  • браво...
  • Това е просто уникално добро. Обожавам такива разкази, а този е просто страхотен. Докосва те емоционално по някакъв начин. Браво, Бибс!
  • въй! обикновено подминавам всичко посветено на любовта, защото е най-често еднотипно и банално... Но ето нещо ново- интересно и красиво написано. БРАВО!
  • мн е хубаво невроятно заслужена 6-ца
  • Хех да Петя сетих се!Много благодаря за мненията ви.Наистина го оценявам...
  • Вчера вече ти казах индиректно че съм ти фенка (ако се сещаш за какво говоря ),а сега остава само да го докажа с една шестичка! Браво!
  • Невороятно е.Браво.
Предложения
: ??:??