14 мар. 2020 г., 16:13  

Временно слабоумие 

  Проза » Другие
847 7 10
1 мин за четене

Понякога толкова много не издържам,  че искам да изкрещя колко ми липсваш. Да го изкрещя пред всички...

А те да законтрят на ръчна, да млъкнат, да вдигнат глави,  да ме погледнат като откачена и да забравят какво са правили до този момент,  кои са, защо ги има...

Да залепнат по местата си като насекоми върху кралска росянка и отчаяно да опитват да се измъкнат  от писъка ми. 

Прозорците на сградите да се натрошат, слънцето да се втурне презглава да обгрижи  потрошените  си слънчеви зайчета и да се нареже на тях, а светофарите да покажат error. 

"Всичките", съвзели се от шока, да изломотят "О, Боже, тя можела да обича!", да натъпчат джобовете си с агонизиращи  златни късове за поколенията и пак да продължат важностите си.

Но това е само понякога. В такива моменти дори не вдигам глава от това, което върша. Най-малко пък, за да обърна внимание на откачените, които скимтят покрай мен, и на които не омръзва да умират парадно от любов на всеки кръгъл час. 

 Само поглеждам слънцето крадешком, примряла от страх, че може да съм го стреснала с мислите си. 

 А после,  когато кризата мине си казвам "По дяволите, каква глупост щях да направя!"  

© Ирина Колева Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Любимо!
  • Дени, до болка 😊
    Юри, то е временно. Възползвам се от водопадите, братче и от дайкирито, и от лимона му и от захарта му 🍸
  • Половин час под някой водопад или в някое хубаво джакузи ще помогнат, но няма да излекуват слабоумието на лирическата, Ирина! Трябва и нещо, по така! 😊 Хареса ми! 😊
  • Иринче 😊
    Познато 🌸🌸🌸
  • Ще си помисля още малко 🤔
    Здравейте, мацки! Хубав и спокоен ден ви желая. Че малко размирни станаха времената 🌺
  • Покрай някоя железопътна линия или на скала в планината... там със сигурност ще чуеш много интересни коментари
  • Ами...."Липсваш ми" и край
  • Ценно, защото е кратко!
  • Да! Не спирам да си го казвам и си мълчуня 😔
    С изключение на сега😀
  • Дали?
Предложения
: ??:??