4 окт. 2022 г., 08:50

Все се сещам 

  Проза » Эпиграммы, миниатюры, афоризмы
590 4 9
1 мин за четене

Приятел се оплаква:

-     Забравям, бе, много забравям… Ей сега се сетих как преди години имах любов с едно прекрасно момиче. Обаче…

-     Обаче?

-     Забравих да се оженя за нея…

хххх

Семейна.

-     „Скъпа, не съм чак толкова глупав, колкото се надяваш…

хххх

Откриваха интерконектор с Гърция. Планиран преди 13 години.

Държи реч някакъв – странно познат. Говори на английски, явно чиновник от Брюксел. Абе, май… Ми, да – българският президент демонстрира как добре са го изучили в САЩ…

Накрая казват: „Чухте речта на президента на България…“ Не, не сме я чули. Чухме преводачката, а президентът си говореше…

Той си знае за кого…

хххх

„МОК: Ще допуснем в състезания руските спортисти, отричащи режима“…

Абе, какво стана със спорта за всички, с деполитизацията, с Олимпийската харта?

Даже Хитлер допусна негри в Берлин 1936 година, но днешните са по-расисти от расистите…

хххх

„Мъжът с поршето е обвинен за умишлено причинена смърт на французина“…

А ако убитият не беше чужденец?

хххх

Украйна подала молба за ускорено влизане в НАТО…

Тоест, тогава ще може на нейна територия да разполагат ядрено оръжие…

И – здрасти, Трета световна…

 

 

© Георги Коновски Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
Предложения
: ??:??