14 июл. 2020 г., 11:19

За шефа с любов 

  Проза » Юмористическая, Эпиграммы, миниатюры, афоризмы
1508 6 15
1 мин за четене

 

Шефът  няма приятели. Той има приятелски настроени към него подчинени.

 

Когато си около шефа бъди щастлив. Шефовете обичат да мислят, че те са причината за твоето щастие.

 

Ако шефът ти се усмихне – усмихни му се и ти. Дори да те боли зъб.

 

Когато шефът говори трябва да се мълчи. Гласът  на шефа винаги звучи красиво.

 

Избягвай шефа, когато е в лошо настроение. В противен случай ще развали и твоето.

 

Ако искаш повишение формулирай внимателно въпроса. Важен е не отговора, а последствията от зададения въпрос.

 

Ако не обичаш да правиш комплименти на шефа – не ги прави. После и банята няма да ти помогне да се почувстваш чист.

 

Шефът не може да ти бъде приятел, но може отлично  да се преструва на такъв.

 

Поговорката „Мълчанието е злато” е задължителна при общуване с шефа.

 

Най-лошото е шефът да ти завижда.

 

Ако не се сещаш за шефа – добре, ако той не се сеща за теб – още по-добре.

 

Ако шефът ти мисли доброто не бързай да се радваш. Той мисли… мисли...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

© Катя Иванова Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Лиа, ами то и аз съм звяр като теб, но звяр в клетка. Нали знаеш неписаното правило: Щом не ти харесва, ами напускай работа. Безработни много. Иначе съм напълно съгласна с теб. За съжаление моите съседи са млади. А твоето предположение за недовиждащата баба си е направо идея за хумористичен разказ.
    Поне като ме ядосат съм продуктивна и пиша. Като потъна в блажено спокойствие по-трудно ми идва музата.
  • Кате, нямах предвид обидни епитети, а определено название на това някой да те шпионира в личен план. Има си законови ограничения за следенето на личния живот. А и не е работа, как си живееш живота, ако си вършиш, както трябва работата и личните ти социални дейности не са опасни за другите.
    За съседите... Ами те все са информирани, и често много грешно, защото цялата им информация минава през техния си светоглед. Като се замисля...Си представям някоя бабичка, която не довижда и всеки път, щом гаджето на дъщерята на съседите идва да я вземе, тя счита това за друг човек, защото дрехите са различни, защото е с шапка... Самичка се разсмях. За бъркането в личния живот си е мое мнение. Аз уважавам другите и избягвам да се бъркам в лични неща и съм звяр , когато някой се опитва да ми дава "тон в живота". Без значение за какво идва реч.
  • Лиа, в тоалетната нямаме камери, защото началството предполага какво се прави там. А относно личния живот, ти може да не споделяш, но има други източници на информация..например - съседите. Звучи откачено, но това е положението. Няма да използваме обидни епитети, защото няма смисъл.
    Така както ми споделяш значи си късметлийка. Има хора родени за лидери и шефове и с тях се работи по-лесно. Вършиш ли си работата - нямаш проблеми. Благодаря ти за разбирането и споделеното. Беше ми интересно.
    Здравей, Георги! Ласкаенето не е за всеки, особено ако си гнуслив и не ти идва отвътре. Благодаря ти.
  • Целуването на шефски задници, не е част от любовна игра...
    Поздравявам те.
  • Кате, тоя шеф да не е от НСБОП!!! Не питам, просто възкликвам. Навсякъде камери!? И в санитарното...Няма да се изказвам нататък, че ...За, написаното от теб, всичко си е реално, вярно и почиващо на факти от живота. Няма как да не го харесвам. Аз имам шефка и да ти кажа не е лесна, ала лично аз, много харесвам хора, които са родени за длъжността си и покриват критерии почти до максимум. Не е лесно,но е интересно и с нея се работи качествено, особено ако си от тези, които гледат да си свършат работата както трябва, а не да се скатаят. И мен, коментара на Пепи ме развесели,но ,както винаги е право в целта, или в случая, камъкът е в центъра на кеменоломната. Поздрави и пишете!
    П.П.А личния живот, може да ти го следят, когато си разрешил, в останалите случаи си има намеса и точно словосъчетание за това. Просто не се стърпях да го напиша.
  • Пепи, напълно съм съгласна с теб, но не бих искала да съм ти шеф. Ако те вдъхновя/ядосам и ти ще ги напишеш едни любовни като моите. Поздрави!
  • Ами нали казана дума - хвърлен камък, а шефската дума > скала > направо каменоломна! (по пътя на логиката)
  • Пепи, разсмя ме с тази каменоломна. И ти ги измисляш едни смешни...
    Благодаря ти!
    Аркси, нещата, които съм написала са от личен опит. То нали знаеш човек цял живот се учи, а началството е като мъркащите хищници. И по-добре изобщо да не си в менюто му. Благодаря ти.
  • Само шефското място си тежи на мястото!
    Шефската мярка е мяра, шефският кантар - теглилка, шефската дума - каменоломна!

    Поздравления!
  • Здравей, Лиа! Напълно съм съгласна с теб, че и ние обикновените служители имаме права, но съм сигурна, че няма толкова широко скроен шеф, който да оцени положително написаното от мен. Ако не бях анонимна нямаше да го публикувам. Шефът ни е толкова обсебващ, че следи подчинените си във фейса, следи личния ни живот, сложи камери навсякъде и държи да е информиран за всичко. Щеше да го прочете първи, но едва ли ще ме потупа приятелски по рамото. Радвам се, че ти е харесало, защото много ценя твоето мнение. Благодаря ти. И ти пожелавам да нямаш никога такъв обсебващ шеф като моя!
    Здравей, Момчил! Нямам нищо общо с Габрово, но много ценя габровския хумор. Уникален е. Благодаря ти. Приятно е да прочетеш "браво". Поздрави!
  • Може би - тънка , фина Габровска струнка ? Изключително елегантно ... Браво !
  • Ако шефовете имат "права" да си го изкарват на подчинените...Защо, подчиненият да няма малко възможност да си даде една реалистична равносметка и да се надсмее над подчинението си. Истините са си истини, независимо как звучат, колко са смешни( погледнати отстрани) или по-скоро написани с доза насмешка. Поздрави,Кате!
  • Марианка, не го чети на шефа, освен ако си решила да напускаш. Благодаря ти. Твоят коментар ме развесели.
    Стойчо, притеснявах се, че тук има много шефове и ще натрупам едни двойки. Ако стана шеф ще си променя веднага гледната точка и тогава ще пиша за подчинените си. Благодаря ти...шефе на романтичната поезия.
    Ззравей, Дени! Радвам се, че съм те развеселила. Шефът малко ме ядоса и реших да го увековеча. Разчитам на това, че никога няма да го прочете. Благодаря ти.
  • Прочетох по-рано, и страшно се позаблявах 🤣
    Най-вече на онази част с комплиментите 🤣🤣🤣🤣
  • Много труден шеф,изобщо не е лесен!
    Харесва ми написаното от теб...шефе!
    Поздравления, Катя!🤫
Предложения
: ??:??