3 апр. 2023 г., 10:46  

Записки от настъпващата мъгла 

  Проза » Другие
146 3 5
4 мин за четене

Събота вечер… И никой политикан не пожела – по-скоро не посмя – да каже какво е отношението на партията им към войната.

Което ясно означава едно – ЩЕ НИ БУТНАТ В ОГЪНЯ!

хххх

Репортерка от Чорлу: „…където гласуват нашите СЪНАРОДНИЦИ…“

Кои?

Тая знае ли значението на думата?

хххх

Пак там. Въпрос: „За какво ще гласувате?“ – с подтекст очакван кух отговор: „За щастливо бъдеще, за прогрес и така нататък политикански балони“.

Човечецът искрено отговаря: „Не знам, като вляза – ще ми кажат“…

хххх

Куп спрели, блокирали, неработещи машини…

Суворов е казал: „Веднъж случайност, втори път случайност, трети път – Боже, опази! – навик“…

Навикът май е на фирмата, избрана да печ… да осигури машините за изборите.

И да дискредитира машинното гласуване. Та да се запази удобното за фалшифициране гласуване с бюлетини…

На следващите избори – пак тая фирма ще е. Доказва предаността си в момента…

Накарай глупака да се моли – той ще си разбие челото в пода…

хххх

И какво толкова се напъват? Шефът на фирмата-брояч /оная, дето от 20 години ползва една и съща програма/ се завърна от инструктаж.

Значи – всичко е наред. Дават им протоколите, те пишат нещо и накрая сервират резултатите.

Не е трудно – нали са им донесени вече…

хххх

Президентът призова: „…българите да излязат и да гласуват, за да не оставят някой друг да решава съдбата им“…

Симпатичен инфантил…

Щото като отидеш и пуснеш бюлетината – вече си спокоен.

А някой някъде вече е решил съдбата ти и е наредил на марионетките си – какви да са резултатите от изборите, кои ще се коалират, какво отново ще извършат от наше име… И с нас…

хххх

В една от секциите се наложило спешно да сменят ПРЕДСЕДАТЕЛЯ. Оказало се, че циганинът е абсолютно неграмотен!

Обаче – ръководен участник в изборния процес! Началник, бате…

хххх

В друга – пиян с два промила.

Подготвил се човекът – иначе как ще удържи всенародната глупост…

хххх

- Отиват на избори ей така, без подготовка. А трябва да питаш, да разбереш какво предлагат кандидатите, да сравняваш, да търсиш най-доброто предложение…

- Ти всички програми ли чете? За кого гласува?

- Какви програми? А гласувах за който предложи най-много. И то в брой…

хххх

И един стар виц за ситуацията ни.

Хванали диваци бай Ганьо. Рекли му – ще го сготвят, а от кожата му ще направят тъпан.

Той грабнал един нож и почнал да го забива в корема си: „На ви тъпан… На ви тъпан… Пукнете се!“

хххх

И нещо математическо, услужливо пропускано от политикани, социолъжци, политдръжки и други инсекти.

Спечелени 30% са много. Макар… Само една трета от народа да ти има доверие е… Как да кажа по-меко – не съвсем за хвала…

Ама да се фукаш, че си победил с 30% от една трета гласували…

Първо – неграмотност, второ – липса на реалистична оценка и самооценка, трето – наглост…

За радващите се на десетина процента от тая третина – не говоря изобщо…

Как ли са завършили трети клас?

А почитателите им?

 

И още неправилни коментари - https://genekinfoblog.wordpress.com/

 

 

 

© Георги Коновски Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
Предложения
: ??:??