22.08.2020 г., 7:31 ч.  

Без страх. 

  Есета
1035 0 2
1 мин за четене

  Някой иска да ни е страх.Някой иска да се отчуждим още повече едни от други.Да спрем да се докосваме,да спрем да се целуваме.... да спрем да общуваме.Този някой е същия,който превърна един вирус от резпираторен - във вирус на страха,който поразява най-вече умовете ни.Превърна го в оръжие срещу любовта,близостта и човещината.Само,че този някой е забравил природата на човека.Ние сме социални,търсещи близост и любов създания.И този някой независимо,колко е влиятелен,богат и ... зъл-той е там някъде в сенките на нашето съмнение..

 Този някой се спотайва  и от векове наред намира начин да подържа нашите страхове и опасения.Този някой с манипулация и противопоставяне разкъсва доверието на добрите хора в доброто.Този някой ни убеждава,че той е всеки и 

в същото време е никой.Това дете на мрака-родено от нашите страхове-расте и става все по-силно.Единствения начин да го победим е като заживеем без страх.Толкова е лесно на думи,че всеки би си казал-аз мога да живея без страх-още сега.

Да но страха утре е отново там и няма отърване.И ако все пак не можеш така лесно да преодолееш страховете си.Единственото нещо,което ти остава е  : Не забравяй да обичаш хората около теб.... .. и всичко ще си дойде на мястото,.В крайна сметка живота е по-безкраен от смъртта.Да убием злото с любов.И простотията с възпитание.Това са нашите оръжия срещу страха-любов,свобода и съпричастност.Аз отдавна спрях да се страхувам.Наричам себе си свободен и мислещ човек.И няма да се предам.И до сетен дъх ще се боря с мрака в душата ми.Няма пред злото да наведа глава и неправдата да отминавам безразлично.Ще живея моя живот без страх,защото само тогава мога да нарека себе си - свободен човек.

.

© Луциян Кацев Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Няма конспирация тук. Никой не е казал да спрем да се обичаме. Даже напротив. Преливаме си от любов. Хубаво е да се убива простотията с възпитание, но е хубаво и да се възпитава в това, че правилата са за всички. И като е казано, че трябва да се спазват, нека обичащите да не проявяват излишен ентусиазъм и вироглавие. Защото тогава ще излезе, че освен себе си, не обичат никого другиго. А това е страшно и пагубно. За всички ни, за съжаление.
  • Твоя си работа - прегръщай, целувай, щом те влече...
    Да си отговорен към здравето си и себе си не е страх, но щом казваш, може и да е!
    Благодаря, че сподели!
Предложения
: ??:??