14.10.2008 г., 22:01 ч.

Безплатен секс 

  Есета » Любовни
8648 0 7
1 мин за четене

Чук-чук? Тук ли си? Би ли ми отворила?  Ела... Просто завърти ключа и остави всичко на мен, но не очаквай да ти платя...

Легни, съблечи се... Разтвори бавно бедра... Прелъсти ме! Няма ли да ми направиш вечеря?

Дошъл съм чак до тук. Нима очакваш да остана, ако не съм доволен от условията?

Изглади ми панталона, изпери дрехите ми... И бельото! И не си помисляй и за миг да се нацупиш или да кажеш, че си изморена. Безплатните жени нямат право на това.

Усмихвай се! Изглеждай естествено и донеси една водка веднага. С два кубчета лед (както я обичам).

 Облечи си нещо секси – поглези ме. Аз съм мъж. Не очаквай да те питам как си, а ако ти го задам като въпрос, просто кажи „Добре” или „Щастлива”. Аз не искам да знам истината...

... Защото ме караш да се чувствам нещастен, когато си мислиш, че не виждам сълзите ти, когато ме удряш... Когато си тръгваш. Затова те искам такава – евтина и безпощадно търпелива.

Събличай се бавно! Направи ми масаж. Тук съм за моята доза безплатен секс. Веднъж седмично... Това е ролята на втората жена... На любовницата! А аз съм тук, за да си взема всичко, което ми липсва там – вкъщи.

Не се надявай, че ще остана с теб... Или ще се влюбя. Ти винаги ще  си сама и ще бъдеш моята машина за секс (или на някой друг), която се нуждае да се пускат малки жетончета, за да дава всичко от себе си .

Сваляй си роклята, скъпа... Време е... Дойдох, пуснах жетончето.

© Надя Стоянова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Много е хубаво написано,явно е преживяно ,Поздрави!
  • Не е есе, но е хубаво направено. С добър вкус и талант, за разлика от много други, въпреки че темата е стара като света. Поздрави, Наде.
  • Силно е, и много точно. Харесва ми, провокираш. Поздрав!
  • Sorbus (Пенко Пенков) Подкрепям мнението ти
  • вероятно има такива ситуации в живота

    като структура (не визуална) не ми прилича много на есе

    прямота се усеща в пресъздаването на реалността
  • Такам....за есето мога да ти кажа едно ОГРОМНО "БРАВО" !!!Наистина много ми хареса,мисля че определено имаш талант да пишеш!
    Дали това е твое преживяване, или не, не е толкова важно,важното е че за жалост точно така стоят нещата, а ти си изразила много добре с това есе! 6 получаваш от мен и успех!!!
  • Като литературно произведение е силно...
    Като житейски казус... Всеки играе тази роля, в която се постави!
Предложения
: ??:??