16.11.2004 г., 16:19 ч.

Било ли е? 

  Есета
2109 0 6
Била ли съм някога,някъде,някак обичана от теб? Прозорците ми са отворени,но само вятърът ме вика.Вратите ми са отключени,но само дъждът прониква през тях.Огънят е запален,но само моята сянка виждам.Аз знам.Ти сега викаш чужди имена под чужди прозорци и влизаш през чужди врати.Сега целуваш пред чужди огньове,но също знам,че сянката ти е сама,а другата е Чужда. Бил ли си някога,някъде,някак обичан от мен?Когато изчезнах, това "някога" стана минало.А ти ще плащаш с болката си за счупените ми прозорци,отнесените ми врати и изгореното ми тяло.

© Ареола Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • адски истинско и емоционално...страхотно е,браво
  • супер е !6
  • И на мен много ми хареса!
  • Забравих да кажа, че се заслужаваш 6-цата, но това, предполагам, се подразбира...
  • Знаеш ли понякога се чудя дали не се заблуждаваме...
    Аз съм написала един разказ при същите обстоятелства. Или поне при подобни. Ако имаш време хвърли му един поглед - ще ми е интересно какво мислиш за ситуацията, когато видиш моята гледна точка. Казва се "Сделка".
  • ..толкова кратко изказано..а толкова силно въздействащо..страшно много ми хареса!
Предложения
: ??:??