5.07.2021 г., 22:40 ч.

Човешка играчка 

  Есета » Социални, Любовни
1154 1 15

Играете с живота на хората. С чувствата, страховете и болките им. Подхвърляте ги сякаш са една от онези играчки, които намаляват стреса. А дали ви е забавно?...

Това е въпрос с известен отговор.

Забавлявате се, харесва ви да употребите човек морално, физически... Решавате, че искате нова играчка и захвърляте предишната с лекотата, с която уж обичате, уж цените, уж изпитвате нещо изобщо. Как не мислите за този, който сте осакатили емоционално с уж обичане, с лъжи и грозни думи. Спите ли спокойно след поредната играчка - просто питам? Сещате ли се за болката в очите и разбитото сърце на човека играчка? Нима забравяте, че някой ден вие ще бъдете нечия играчка, ще боли и ще си спомните всичко и всеки... Ще усещате чуждата болка, впила се във вашата...

© Moon Flower Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Напълно съм съгласна с това, че когато обичаш някого, даваш без за се замисляш, дали и какво ти дават на теб. Даваш защото искаш да дадеш, а не защото го искат от теб. Другото е желание да бъдеш обичан. И тогава хората понякога очакват доказателства за любовта на другия.
  • "Ирен е добрият Пилат Понтийски." Ауууу, как ме изтипоса !
    "А, нещата са много прости, като обичаш даваш всичко, като те обичат ти дават всичко." - така е! Прости са! С едно уточнение - данаш всичко, което си способен да дадеш. И ти дават всичко на което са способни. Почти винаги в това има някакъв предел. И от двете страни. Просто виждаме своето "всичко", а понякога не забелязваме оново другото "всичко" от отсрешната страна. А пък понякога нечие "всичко" е твърде плитичко.
    Това малко извън темита за играчките стана.
  • Надсмивам се само над себе си. За други не ми остава време от толкова смях.
    До свидания!
  • Иво, ти откри и Америка и топлата вода, взети заедно!😊
    Дано поне играчът да е логнат тук, че да види моето застъпничество и как пледирам "невинен"!
  • Да разваляме седянката, викам аз. Време е за сладка дрямка!😌
  • Ив - Точно за това питам, щото и на мен ми се струва, че е персонално насочено, Но има и нещо друго: ако подхождаш по един и същи начин към определени ситуации и хора, и резултатите ще са същите. Така че в общ план може и да не е масово, но за някой да е рецидив и оттам да си вади глобален извод.
    От друга страна е безсмислено ние да си бърборкаме и гадаем какво е искал да каже авторът, а той грам интерес да няма, и никакво включване. Виж и предишното качено от същия профил: без коментар от автора.
  • "Чувствата, страховете и болката" - отчаяните и страдащите са най-уязвими и манипулируеми. Често търсейки внимание и съчувствие сами попадаме в собствения си емоционален капан. Ирина го е казала вече.
    Не разбирам кому е предназначено това, и защо въобще е написано и качено тук?
  • Абе никой ли не се замисля, че щом еди кой си нарича себе си играчка, значи е позволил да се превърне в такава? Леснодостъпен, мек и прашасал. На кого са интересни такива любовници? На никого!
    Тези коментари дори нямат общо с темата. Не вдигайте нивото нахалост.
    Лунно цвете, ела моля те да ни обясниш за каква играчка става въпрос, защо задаваш тези въпроси реторичните и да ни обършеш по един, ако трябва, че нещо много се отплесваме ☺️
  • Това, което съм описала е "щяло и нещяло", така ли? Пък после "онези с изнудващите любови" и те щели да си стоят сами. Последно кое? "Щяло и нещяло ли са изнудващите любови или не са "щяло и нещяло"? ха ха
  • Но има хора, дори повечето са такива, които смятат, че щом ги обичаш може да ти се качат на главата и там ръченица да играят. Едва ли не, си им длъжен, щом ги обичаш. Щом ги обичаш, трябва да им го доказваш непрекъснато, ако откажеш, значи не ги обичаш. Такъв вид изнудваща любов... Колкото и да обичам, ще сложа край, каквото и да ми коства. Така че не вярвам много-много на жертвите
  • Има добри хора и има такива, за които е трудно да кажеш, че са добри. Но пък е добре да си даваме сметка, че всеки от нас волно или неволно е наранявал някого. Може да съжалява за че го е напарвил, може да смята, че не е имал друг избор или че отсрещната страна го е заслужавала. но каквато и да е причината, кой може да каже с ръка на сърцето, че никога, никого не е наранявал емоционално? Аз не бих могла... А не съм от тези, които си играят с чувствата на хората.
  • Човек страда най- вече от собствените си илюзии и нагласи.
  • Който се отдава на любовта, се отдава и на болката.
    Собствените ни заблуди и преекспонирания ни превръщат в играчки, сами си го правим, после другите ни криви.
  • Ако ме докопа, ще си се използваме за удоволствия.
    Болката също е част от играта, дори е желана. Но това го знае всеки професионалист. Останалите пишат сърцераздирателни стихчета.
  • А! Сперете да храните илюзиите си три дни и вижте какво ще се случи.
    С уважение: професионалният играч
Предложения
: ??:??