1.09.2010 г., 14:21 ч.

Цветните лъчи – смисъл и предназначение. Енергетични точки. 

  Есета
1926 0 1
5 мин за четене

Цветните лъчи – смисъл и предназначение. Енергетични точки.

 

Лъчите са вибрации, енергии, които имат различен смисъл и предназначение. Тук ще дадем съвсем елементарни, но с практическо значение обяснения на значението на цветните лъчи.

 

Има две групи лъчи – седем основни (обикновени) и шест висши лъча.

Седемте основни лъча са следните: виолетови, сини, жълти, оранжеви, бели, зелени и рубинени.

 

1. Виолетови лъчи. Това са лъчите на благоприятната промяна, на очистването и динамичното подобряване и усъвършенстване на нещата, лъчите на благоприятната трансформация на нежелателното в желано. Визуализирането на виолетовия цвят и призоваването му предизвиква този ефект.

 

Щом почувстваме някакво несъвършенство, някаква нежелателност в нашия вътрешен или външен свят можем да извикаме действието на тези лъчи. Влизаме някъде и усещаме нещо неприятно, веднага можем да извикаме виолетовите лъчи за очистване атмосферата. Всичко нечисто се очиства от тези лъчи. Всичко несъвършено се подобрява и усъвършенства. По динамична сила тези лъчи нямат на себе си равни! Призивът словесно изразен може да звучи така: “За очистване на атмосферата в тази стая (или на това място - а мястото може да бъде и много малко, и много голямо - цяла страна или регион от света; и т.н.) призовавам действието на ВИОЛЕТОВИТЕ лъчи.

 

2. Сините лъчи. Това са лъчите на благословеността, увереността, на съхранеността, на устойчивото и безопасно състояние на нещата – те са още лъчите на Висшите Инстанции, на Провиденцията. Когато сме създали нещо завършено, върху което няма да извършваме промяна можем да го благословим и “запечатаме” чрез сините лъчи за безопасен и благословен път в живота. Този акт е необходим също, за да отпратим даден мисловен модел към реализация. Например, построили сме дом. Можем да го обкръжим със сините лъчи - за щастливото осъществяване на неговото предназначение.

Сините лъчи най-лесно е да се призоват като гледаме или си представяме синьото небе.

 

3. Жълтите лъчи. Това са лъчите на спокойствието и равновесието. Тяхното действие се предизвиква както и при всички други лъчи чрез ВИЗУАЛИЗАЦИЯ И ПРИЗОВАВАНЕ.

 

4. Оранжевите лъчи. Лъчите на здравето и знанието. За подобряване на здравословното и умствено състояние се призовават тези лъчи.

 

5. Белите лъчи. На чистотата и пълнотата. Те се “грижат” за това да нямаме нищо, което да ни липсва и за това да се освободим от ненужното, излишното. Те са лъчите на достатъчността.

 

6. Зелените лъчи. Лъчите на надеждата, материалното благополучие и изобилие. Те ще обезпечат за нас тези блага, когато ги призоваваме.

 

7.  Рубинените (червените) лъчи. Това са според мен най-важните и съществените. Лъчите на любовта, на волята, на огъня, интензивността… Тези лъчи внасят в човека воля, решителност, смелост, импулс, устрем, жизнелюбие.

 

Съвсем пълноценна молитва може да бъде осъществена чрез призоваване на тези седем лъча за лична и групова полза на хората и за всяка цялостна единица - дом, град, държава, семейство и за всичко друго, което има характеристика на цялост. Да предположим, че искаме да извикаме благословението на Лъчите за група от пет човека. Ще кажем:

 

“За тези хора, за всекиго поотделно, призовавам действието на седемте лъча. Виолетовите лъчи да ги научат на благоприятни промени; Сините - на увереност и благословеност; Жълтите – на спокойствие и равновесие; Оранжевите – да им дадат здраве и знание. Белите - чистота и пълнота; Зелените – надежда, а Рубинените – Любов и воля!”

 

Като прилагаме така лъчите, ние ги превръщаме в енергетична точка. Енергетичната точка (ЕТ)  е ИЗТОЧНИК на енергия! А наричането, предназначението, може да бъде различно: здраве, щастие и много други неща…

 

Четири от лъчите са основополагащи: ВИОЛЕТОВИТЕ, ОРАНЖЕВИТЕ, ЖЪЛТИТЕ И СИНИТЕ. Те могат да се съединят и да се образува също енергетична точка – на ЧЕТИРИЛЪЧИЕТО. Например, да насочим напред пред себе си виолетовите лъчи и да произнесем думичката “ВИОЛЕТАЯ” три пъти – “виолетая, виолетая, виолетая”. От нас назад, в обратна посока, да насочим едно оранжево поле, повтаряйки думичката “ОРАНЖАЯ” пак три пъти . И така нататък. На дясно – жълто поле с думичката “ЖЪЛТАЯ”. И на ляво синьо – “СИНЯЯ”. Тогава ще имаме енергетичната точка на четирилъчието!

 

Висши лъчи

 

Наричат ги ВИСШИ, защото са комбинации от няколко лъча. Те са следните: виолетово-зелените, синьо-зелените, перламутровите (седефени), оранжево-розовите, златистите и златисто-белите. Чрез тях можем също да се служим и помагаме, да ги превърнем в ЕНЕРГЕТИЧНА точка.

 

Перламутровите или седефените лъчи са комбинация от червени, сини, жълти и бели. Оранжево-розовите са комбинация между червените и жълтите (оранжевите) и между червените и белите лъчи (розовите). В съответствие на цветовите комбинации са и техните смислови комбинации – комбинации на душевни качества и състояния на духа. Златистите и златисто-белите лъчи, например, дават спокойствие, светлина, хармоничност.

Идеята е човек да постигне ПЪЛНОТА и ВСЕСТРАННОСТ, да не му липсва нищо!...

 

Висшите лъчи могат да бъдат призовавани по начин, подобен на указания по-горе за обикновените лъчи. Например можем да изречем мислено следното: “За здравето, щастието, мира и радостта на този човек призовавам действието на висшите лъчи: виолетово-зелените, синьо-зелените,  перламутровите, оранжево-розовите, златистите и златисто-белите.”, повтаряме: “виолетово-зелените, синьо-зелените,  перламутровите, оранжево-розовите, златистите и златисто-белите.” и т.н.

 

Чрез ЕНЕРГЕТИЧНИТЕ ТОЧКИ НА ЛЪЧИТЕ можем да помагаме и да служим на нашите близки хора и същества, на себе си, на всякъде и за всичко…


Не само лъчите обаче могат да бъдат енергетични точки!...


Румен - Лесничея                                           09.05.2012 г.


 

 

© Леснич Велесов Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??