24.05.2023 г., 20:57 ч.

Друга гледна точка. Тема за размисъл 

  Есета
526 0 4
2 мин за четене

Днес е 24 май! Ден на буквите, или на просветата, или пък на промивката. Не знам. За всеки е различно. Някога на този ден излъчвахме повсеместно емоциите възторх и гордост. От това, че имаме древна писменост и още по-древна история. Че сме  просветени и многознаещи. Триумфирахме със знаменца, плакати и откъснати цветя по улиците на градовете, а после се прибирахме в къщи и ядяхме печено агне или козленце. Божеее, какъв мрак!!! Каква заблуда!!!
       Една от основните причини според мен за трудното ни и нискокачествено вървене по пътя към духовна просвета е именно езикът. Защо??? Защото е несъвършен. Не само, че думите са с широк диапазон на смисъл, не само че за много чувства няма достатъчно думи за да се изразят, но и самите думи, самите букви, техните звуци не отговарят по вибрации на онова, което изразяваш с тях. Например думата любов. Всеки един нейн звук има своя вибрация. И знае ли някой звука "л" с каква вибрация е! А звука "ю"? А " б"? И така нататък. Не се знае. А Вселената разбира от вибрации, защото тя всичко превръща във вибрации. И ето затова словото е несъвършенно. Можем да казваме "любов", а Вселената  да разбира " коза" например. Но по вероятно е нищо да не разбира само хаотични вибрации.
      Но това не е всичко. Защото ние не само ползваме словото в нашето общуване помежду си. Ние го ползваме и когато мислим. А това вече е дефект, според мен. Ще се обоснова защо. Ами по същата причина като с говоренето. Ние пак говорим, само че без звук. А Вселената не отличава мисленето с думи и говоренето с същите думи. Единствената разлика е, че няма допълнително и звук. Тук обаче на помощ идва емоцеята. Емоцията също е вибрация за Вселената също като всичко останало. И тя много ни помага да пооправим малко пред Вселенста истинските си намерение. Защото ние знаем горе долу емоциите с какви вибрации вибрират. Любов висока, страх  ниска и т.н. Но ако говорим или мислим с думи без емоции сме направо обречени на неразбиране от страна на Вселената. 
     Затова е нужно да се научим да мислим не с думи, а с визуализации, с представи и емоции. Тогава нещата ще са много по-добре разбрани от Вселената и много по-бързо тя ще ни отвръща. Ето това е и причината духовните учители да ни учат, че когато искаме нещо е най-добре да се потопим в атмосферата на неговото имане, да си се представим, че го притежаваме и да изживеем емоцията на имане. Така ще ни разбере Вселената най-добре.
          Та от позициите на тези си разсъждения, които за мен са верни, каква е ползата ни от букви, думи, звуци и словосъчетания? За да се разбираме помежду си??!!! И никой друг да не ни разбира. Ние сега с нашия език пред Вселената сме като малки деца, ненаучили се да говорят. Искат нещо. Бръщолевят нещо, но какво!? Никой не знае. Само с догадки им отговаряме. 
         Затова съществуват мантри. Това са звукосъчетания, думи специално подбрани така, че звука да отговаря на значението на думата, с еднаква вибрация да са. Затова съществуват и така наречените ангелски езици. Това са цели езици, които всеки звук и дума отговарят точно на онова, на което вибрират.
          Честит празник на просветата!
Да се просвещаваме, за да поправяме разбиранията си, за да стигнем до просветлението!!!

© Иванка Цветкива Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • За мен най-добрият език за диалог с Вселената е мълчанието
  • Да ти имам вибрациите 🤣 за докторска или за професорска степен е тоз нАучен труд?
  • Хубаво! Тема за размисъл. Вселената чува нашите мисли и чувства - ок. Тогава значи разбира и езика ни, тъй като чрез него дали на глас или на ум ние изразяваме - мислите, чувствата, желанията, че и разсъжденията. По-интересно би ми било ако дадеш примери за какви/кои чувства няма думи. И съм сигурна, че когато казваме "Любов" , вселената не разбира "коза", а точно любов, ако разбира се, не си мислиш за коза. Каква е гаранцията, ме мантрите са по-точното общуване с Вселената. Иска ми се поне повече да беше развила тезата си.
  • Ами дай да мучим тогава...
Предложения
: ??:??