14.10.2010 г., 14:44 ч.

Енергетични точки. Идея, понятие и практика. 

  Есета
1528 0 1
6 мин за четене

Енергетични точки. Идея, понятие и практика.

 

Енергетичните точки (ЕТ) са ОБРАЗИ, които съдържат сила. Това могат да бъдат различни обекти и тела, като например, различните ЦВЕТНИ ЛЪЧИ, някоя полянка, някое силно място, някои СВЕЩЕНИ имена и т.н.

 

Още щом ги установим ЗА СЕБЕ СИ тези “точки”, тези образи, ние веднага можем да ги прилагаме на практика, като ще ги приемем за източник на ЕНЕРГИЯ, която да съдейства за решението на даден въпрос, на даден проблем – бил той ЗДРАВЕН, някакво ПОЖЕЛАНИЕ за друг човек, което да настояваме да се осъществи, да влияем върху всякакви неща, като например времето и т.н.

 

ПРАКТИКАТА с ЕТ зависи на първо място от ЛИЧНАТА СИЛА  на практикуващия… Енергетичните точки, образите може да ги имаме определени за себе си, но личната сила да не е достатъчна, което се усеща най-често, като НЕЖЕЛАНИЕ да се прилагат те! Личната сила на съзнанието, която произтича от нашето КОМПЛЕКСНО здраве и състояние, е “БЕНЗИНА” на този мотор - двигател, който се състои, образно казано, от ДВЕ части: Енергетичните точки + нашето СЪЗНАНИЕ и сила!

 

Аз ще споделя тук само някои от моите ЕТ, само като пример, и ще покажа принципа на работа с тях, а иначе ВСЕКИ човек, разбрал идеята и имащ сила, би могъл сам да си установи своите ЕТ, които, според мен, е хубаво да не са ПОВЕЧЕ от СЕДЕМ на брой.

 

Моите ЕТ – като пример


  1. Висшите Лъчи
  2. Четирилъчието
  3. Слънцето, Хълма и Реката
  4. Езерния хълм, Групата и Атенон
  5. Атенон, Учителя, Лада и Велес
  6. Единадесетте Дома и Ковачницата
  7. Кедъра

 

За някои от моите ЕТ вече съм говорил в други мои есета. Затова само ще посоча източниците, а за други ще дам обяснения.

За първите ДВЕ ЕТ съм говорил в есето ми “Цветните лъчи – смисъл и предназначение. ЕТ”, например тук - http://otkrovenia.com/main.php?action=show&id=225282.

 

Третата ми ЕТ, това е Слънцето, посещаван от мен често Хълм и реката протичаща в подножието му – произнасям тази ЕТ за себе си така: “Слънцая, Хълмая, Рекая”, и като повтарям тези думи, образът се ражда в съзнанието, утвърждава се и ЗАПОЧВА да действа.

 

Четвъртата ЕТ – това е Петото езеро от седемте рилски езера, хълма над него от изток; Групата - това са група хора, с които съм бил там; а Атенон е името на владиката на гоите, пазителя на святата планина Урал.

http://otkrovenia.com/main.php?action=show&id=224144

 

Виждате, как и ЕДИН СПОМЕН може да бъде енергетична точка!

 

Петата ми ЕТ, са ЧЕТИРИ имена, за които съм говорил в есето ми “Езерният хълм и четирите имена – енергетична точка”, и още в есето “Формула на Горосвет” линкове: http://otkrovenia.com/main.php?action=show&id=212374

http://otkrovenia.com/main.php?action=show&id=199099

 

Повтарям така: “Атенон, Учителя, Лада и Велес; Атенон, Учителя, Лада и Велес, Атенон, Учителя, Лада и Велес…”

 

 

Шестата ми ЕТ, са Единадесетте дома, в които от дете досега съм живял, и където смятам, че съм оставил част от своята сила, и които съдържат благодатна сила за мен, и като оставям настрани силата на ДРУГИТЕ ХОРА, които са живели там, като например студентските общежития, в които съм пребивавал, вземам си само позволената за мен моя сила. Произнасям тази ЕТ, например така: “Призовавам очистените енергии на ЕДИНАДЕСЕТТЕ дома и КОВАЧНИЦАТА, ДОМОВЕТЕ и КОВАЧНИЦАТА, ДОМОВЕТЕ и КОВАЧНИЦАТА …” Така повтарям, след НАРИЧАНЕТО, за което ще говоря по-долу, на шесто място извиквам тази ЕТ. В тази ЕТ съм сложил и образа на ковачницата по принцип и действителен видян образ. КОВАЧНИЦАТА е смятана още от древността, като източник на силата от ОГЪНЯ, МЕТАЛА И КОВАЧА! Първите ковачи са били боговете, като например, Сварог, Тор, Вулкан и други от различните митологии и традиции…

 

Седмата ЕТ в моя ПРИМЕР е едно КЕДРОВО ДЪРВО от моето пространство, за което съм установил, че има сила. Повтарям на СЕДМО място думите от мен възприети: “Ом шри КЕДРАЙЯ намах”, санскритски думи, които означават: “Привет, поздрав и почитание на свещения Кедър” Така от разстояние, дистанционно, призовавам тези енергии: “Ом шри КЕДРАЙЯ намах, Ом шри КЕДРАЙЯ намах, Ом шри КЕДРАЙЯ намах…”

 

НАРИЧАНЕ

 

Наричането това е ИДЕЯТА, или целта на употреба на енергетичните точки. Като например може да искаме ЗДРАВЕ за даден човек, или за нас самите, да има даден човек успех в работата и много други неща. При това, САМИЯТ ОБРАЗ, който се създава в наричането е процес на ТВОРЧЕСТВО. Той може да има няколко позиции. Например, ако позициите са ПЕТ, може да сложим в първа позиция ЗДРАВЕ, във втора пак ЗДРАВЕ, за един и същ човек, така усилваме искането за здраве, в ТРЕТА позиция успех в работата на същия, или може на ДРУГ ЧОВЕК, и т.н. Може да оставим само тези ТРИ позиции, или, колкото ние искаме – до пет…

 

Пример за наричане и за приложение на Енергетичните точки

 

Ако, напрм. човека, на който искам да помогна е жена, която се казва "М..."  мога да формулирам наричане за тази ЦЕЛ. Казвам в себе си така: “За здравето на М..., първо; за здравето – пак на нея - второ; за успех в работата й - трето; за здравето на нейната майка - четвърто; - това до тук ни е наричането -  призовавам ДЕЙСТВИЕТО на СЕДЕМТЕ енергетични точки.

 

Призовавам действието на:

Висшите лъчи. Виолетово-зелените, синьо-зелените, перламутровите, оранжево-розовите, златистите и златисто-белите; Виолетово-зелените, синьо-зелените, перламутровите, оранжево-розовите, златистите и златисто-белите; Виолетово-зелените, синьо-зелените, перламутровите, оранжево-розовите, златистите и златисто-белите…

 

Четирилъчието. Виолетая, виолетая, виолетая; оранжая, оранжая, оранжая; жълтая, жълтая, жълтая; синяя, синяя, синяя и т.н

 

Продължаваме с ОСТАНАЛИТЕ пет енергетични точки.

 

“Слънцая, Хълмая, Рекая; Слънцая, Хълмая, Рекая; Слънцая, Хълмая, Рекая…”

“Езерния хълм, групата и Атенон; Езерния хълм, групата и Атенион;…

“Атенон, Учителя, Лада и Велес; Атенон, Учителя, Лада и Велес;…

“Домовете и ковачницата; Домовете и ковачницата;…

“Ом шри Кедрайя Намах; Ом шри Кедрайя Намах;…

 

Бих желал читателя да схване идеята и принципа за ЕТ. Нека всеки си има свои ЕТ - и да осъществява своите си цели! Благородни цели! 

 

Румен - Лесничея                         08.05.2012 г.

© Леснич Велесов Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??