20.05.2011 г., 17:29 ч.

Еротичното необходимо насищане 

  Есета
1732 0 1
3 мин за четене

Еротичното насищане

 

"Винаги, когато лееш Ти за мене, аз те Теб оплодотворявам!" Лесничея

--------------------

 

Предназначението и естеството на мъжа и жената е различно. То започва от разликата във физиологията и биологията до разликата и взаимната допълнителност на тяхното предназначение в живота.

 

Мъжът е РАЗСАДНИК на идеи, той непрестанно съзерцава в ума си една или друга мисъл и търси нейната реализация. В областта на ума той се шири в широк обхват ПОЛЕ. В областта на чувствата обаче той се радва и впечатлява от всяко чувство, тук той е ЕДИНИЧЕН, скромен в изискванията си, неизкушен...

 

Жената в същото време е постоянен жител на едно ЧУВСТВЕНО поле. Там тя е Господарка! Що се отнася до идеите, една съществена идея е достатъчна да я впечатли и направлява дълго време. Идеите (мислите) при нея са подчинени на чувственото поле. При мъжа е обратно - той търси идейно обвързване.

 

А във физическото поле на живота те се срещат по следния начин. Жената е СТРАТЕГ, тя непрестанно обмисля как да станат нещата и особено е двигател в ОСЪЩЕСТВЯВАНЕТО, огнено-пасивен двигател на осъществяването, тук тя дава чувствен импулс, мотивация на мъжа и още съдействие, подкрепа. Тя го мотивира за земни, вдъхновени дела. Мъжът, след като оформи смисловата страна на делото и има тази (понякога незрима) подкрепа, е ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ му!!

--

Мъжът и жената непрестанно се вълнуват ЕДИН друг! Щом се събудят от сън сутрин и двамата, започва нежно-магнетичното еротично захранване. У мъжа се явява малко вътрешно изменение, леко, едва забележимо вдъхновение, което е резултат на това, че тук в този слънчев свят е будна, някъде диша и малко мисли за него неговата любима. А ако повече мисли, огънят на вдъхновението се увеличава и се извършват необходимите дела в течение на деня... В същото време по подобен начин се вдъхновява и жената...

Това еротично насищане е пространствена любов: между двата полюса тече животът.  Чрез това насищане животът може да тече вечно...

 

А що се отнася до сексуалния живот - това е същото насищане, което е просто по-бурно и поради това за кратко време осъществимо... И тук трябва да се разбере, че това бурно насищане изисква след това време да се ОГЛАДНЕЕ, и да започнат пак да текат еротичните токове. Тези токове въобще не са се прекратявали, но след доброто захранване се чувстват по-слабо. Трябва да се помни за тези РИТМИ, за тези отливи и да не се прави заключение за отдръпването на любовта. Търпеливо да се чакат НОВИТЕ ù приливи! Да се има предвид, че естеството на биологията, физиологията, на емоциите и даже на мисловността е такова, че всичките тези полета на човешкото съществуване имат в своите изяви такава ПЕРИОДИЧНОСТ - приливи и отливи, захранване и огладняване. 

 

Нека да бъдем скромни и не алчни за еротика, която макар и да е много желана, нека естествено си идва; да бъдем търпеливи и да помним, че ДИСТАНЦИОННОСТТА не е препятствие за любовта. Даже, любовта от разстояние е много полезна, защото така се раждат повече жизнени плодове. 

 

Любовта е най-интересното и вълнуващо нещо в света!

 

Румен - Лесничея                             20.05.2011 г.

© Леснич Велесов Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Обяснение към надслова. Когато жената дойде у мен вътре, ВЪТРЕШНО ПРИСЪСТВИЕ, което когато е автентично е СИЛНО еротично преживяване, тогава аз чрез главата въображаемо лея енергия за НЕЯ, или както съм казал ОПЛОДОТВОРЯВАМ - !
    А там, където казвам, че се раждат повече жизнени плодове имам предвид, че ДИСТАНЦИОННОТО еротично преливане, или захранване, това е леко приятно напрежение, което ДЕЙСТВА вдъхновяващо на мъжа той да РАБОТИ с радост - получават се резултати!! ...
Предложения
: ??:??