30.04.2010 г., 16:40 ч.

Езерният Хълм и ЧЕТИРИТЕ ИМЕНА – eнергетична точка. 

  Есета
1861 0 0
6 мин за четене

Езерният Хълм и ЧЕТИРИТЕ ИМЕНА – eнергетична точка.

 Драги читатели, ще представя пред вас една моя скромна концепция за Рила, Урал и за нещо друго – ноосферално…

 

**

Встъпление за две планини

 Планината Урал е центърът на гоите. Гоите са човеци, почитащи слънцето, светлината. Тук, в тази планина се намират реликвите на гоите – носители на знание и култура.

 

Планината Рила, която е разположена в България, и планината Урал, разположена в Русия, си приличат по названията си. А думата, названието, както е известно представлява вибрация, т.е. Енергия, която твори път, произвежда влияние. (Затова и името на човека вече е Рок - съдба...)

 

  7

планината Урал,  Агидел 

 

Думичката “УРАЛ” е подобна на думата “РИЛА”, но е и малко различна. Само по една буква се различават тези две думи. По буквите “У” и “И”. Буквата “У” на Урал значи “В”, или “При”, което значи планината, която е разположена при Слънцето ("РА"), после следва “Л”, което значи: лежа или лея се. Значи, нещо, което се лее, в случая светлината от слънцето. Планината, стояща у слънцето, от което се лее светлина! А в думата “Рила” имаме първо “Р”, което значи “Ра”, после буквата “И”, което означава присъединяване, Място, където Ра – Слънцето излива своята благодат. От тук може да се направи заключението, че това са две едни и същи названия и както казва писателят Алексей Менялов вибрациите на думите се образуват от съгласните. А това са в случая буквите РЛ: Р – Слънце и Л – лея се.

**

След това кратко встъпление за двете планини ще поговоря малко за Езерния хълм.

Езерният хълм наричам  Едно Плато, което се възвисява точно до Петото езеро на Седемте рилски езера в планината Рила - в северо-източно направление. Това езеро  се нарича още Бъбрека, (защото прилича на Бъбрек, или на бобово зърно). Като се ходи от североизток (през новата хижа) първо се минава през Езерния хълм, а после се стига до Бъбрека, а пък когато се спускаме от “Окото” (Шестото езеро), виждаме Езерния хълм да се възвисява Отдясно на петото ако гледаме на север. Ако пък идваме от долу, от Четвъртото и Третото езера, т.е. от изток, то малко преди да стигнем Бъбрека, Езерният хълм се пада отдясно (север).

 

Петото езеро (Бъбрека) и Езерния хълм (отдясно)

 

Четири имена - енергетична точка

 

Първото име е името на АТЕНОН.

 

Атенон е земен Владика, духовен глава на  гоите - с голяма духовна власт.

Атенон е още и СВЯТОГОР – пазителя на святата планина Урал.

 

 

 

Атенон

 

Атенон държи дясната си ръка свещ, което значи мисията му да носи светлината на зенитното положение на слънцето. В лявата държи камшик, което значи властта, която неговият светъл разум има и осъществява. На лявата си могъща ръка, възнесена горе и напред над челото, той носи бухал – символ на мъдростта му и на способността му да достига чрез птицата земните пространства - птицата му се подчинява - бухала има охранни функции за района, където живее А. ...

 

Ипостас (проявление) на Атенон е соколът – той олицетворява състоянието на неговия дух.

 

 

Сокол

 

Другото име е името: ПАРШЕК.

 

 

Порфирий Иванов – Паршек

 

Порфирий Корнеевич Иванов - Паршек е дал система от природни практики, която най-общо се заключава в тренировъчно ходене бос по снега или земята, извършване на дихателни несложни упражнения, обливане със студена вода сутрин и вечер, въздържание от храна в определени часове и дни на седмицата, приветливост и поздравяване на хората, непушене и неупотреба на алкохол, посилно помагане на нуждаещи се. Той чрез системата си носи здраве, воля, жизнелюбие и радостни чувства за последователите си.

Това е лично мой избор в случая с това име, защото се хващам чрез тези практики за тази личност - човек-гой, учител...

 

 Следващото име е ЛАДА

 

Лада е богинята, която носи любов, съгласие, мир и щастие в семейството. Тя носи живот за душата.

 

 

Лада

 

Четвъртото име е ВЕЛЕС

 Богът Велес е син на богът Род и небесната крава Земун. Той е пастир на звездите, водач, пътешественик. Покровител е на волхвите (жреците), на поетите и музикантите, на пастирите и на лечителите с билки. Одарява хората с висок ръст, сила и красота. Той е свързан с предците, животните и реколтата.  Учи хората на правилно хранене, на достойно, мъжествено поведение и щастлив живот.

 

ВЕЛЕС

**

Може да бъде препоръчано произнасянето на четирите избрани имена. Така ние се свързваме с тях, за да потекат към нас техните енергии, свойства на Душите им и тяхното благословение и подкрепа. Това е една ЕНЕРГЕТИЧНА точка !

 

Можем да кажем някакво НАРИЧАНЕ, например следното: за здравето на моите баща и майка (или за здравето на “този човек”) - примерно - призовавам действието на ТАЗИ енергетичната точка и да повтаряме няколко пъти тези имена:

 

“Атенон, Паршек, Лада и Велес; Атенон, Паршек, Лада и Велес; Атенон, Паршек, Лада и Велес; Атенон, Паршек, Лада и Велес;… ”

 

Това е принципът на работа и с всяка друга ЕТ...

 

С различни цели, след съответно наричане можем да призоваваме ЕТ, този интегрален и свещен енергетичен източник. Ако тези имена са ви чужди - нищо - идеята и принципа схванете - за ЕТ.....

  

край 

 

Румен - Лесничея                  18.04.2012 г.

 

  

 

© Леснич Велесов Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??