16.08.2022 г., 9:03 ч.  

Философия на щастието от общуване с предметите 

  Есета
661 0 0
3 мин за четене

Философия на щастието от общуване с предметите

 

Душата обича разнообразна храна, и ръцете могат да ѝ я доставят. Ръцете са устата на душата. Ръцете се хранят чрез пипане, държане и галене на предметите. Предметите съдържат в себе си енергия, те са полуодухотворени от хората, които са влизали и влизат в съприкосновение с тях. Ако човек знаеше как да общува с предметите, той щеше да бъде възпитан в духа на щастието от 

бита, и щеше да бъде щастлив. Предметите на боговете се почитат като самите богове. Ако човек притежава предмет на някой друг човек това е почти равно на самия човек. (И затова, дрехите, джиесемите, които са излезли от употреба са особено ценни от магическа гледна точка, и те, когато не се използват вече, трябва да се превърнат или в ритуални предмети за самия притежател, или да се унищожат по специален начин, или да бъдат в някои случаи дадени на много близки хора.)

 

За да обясня как ръцете се хранят, по точно защо е добре да се хранят те от предметите, ще обърна внимание на правилното отношение на човека към растенията, животните и хората. Правилно е отношението, когато равнопоставено се взема и дава енергия между двете страни. Като например, когато отглеждаме домати, грижим се по правилата, после с наслада ги ядем. Или ако е животно - галиш го, храниш го, то те обича, влива в душата ти своята енергия – и кучето, и кравата, всяко животно по свой начин. Същото е и с хората, като им служиш, и те ти служат. Такова трябва да бъде отношението и към предметите - ставаш сутрин, не предопределяй строго поведението си, походи из стаите, и започни да хващаш в ръцете си предметите, които са наблизо – нож, чук, паница, всичко, което виждаш, и наблюдавай - няма да се минат 5-6 минути и настроението ти ще тръгне нагоре,  зареждаш се с енергия. За тази цел е желателно сутрин човек да има 1-2 часа, условно казано, за размишление, медитация, разходка, за захранване на ръцете, краката, очите и душата.

 

Трябва да обърна внимание на един идеен момент от предлаганата философия: предметите обичат да бъдат използвани, премествани, обръщани в друго положение. Направете например такова упражнение, някой ъгъл от къщата, в който не е извършвана скоро никаква промяна, вземете го почистете от праха, извадете предметите от там сложете ги да легнат обратно, или в друго положение, оставете ги да постоят в това положение няколко часа, един ден, или една нощ, после подредете ъгъла, ще видите, каква тържественост ще се яви, предметите ще ви бъдат благодарни по някакъв начин, това ще бъде ново усещане за вас, а точно това е и целта. И големите предмети, като например маса, столове, печки и др. се нуждаят от изместване и обръщане - според това разбиране - примерно един път в годината.

 

Вторият момент, на който тук трябва да се акцентира е, че захранването на предметите с енергия (тяхното одухотворяване) става по същия начин, както и храненето на растенията и животните. Само че тяхното хранене е директно с етерна енергия от човека, от съприкосновението чрез ръцете и погледа на човека. И на основата на това разбиране се ражда идеята и практиката, свързани с ритуалните предмети. Ако например, вземем един чук и го държим в ръцете си, опипваме го, галим го всеки ден, той ще се зарежда с енергия от нас, и ще започне да „свети“, ще стане по-красив, ще се одухотвори. Този чук ще стане „бог“ на всички обикновени чукове :). И който разбира това, може да има много най-различни предмети, които да храни, и одухотворява, и той самия ще се зарежда с енергия от тях. 

 

И така - отношението към предметите може да стане за човека източник на енергия и радост, да стане своеобразна духовна практика - средство за повдигане на вибрациите на духа, източник на наслада за душата, и здраве за тялото.

 

 

16 август 2022         Лесничея     

       

© Леснич Велесов Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??