25.04.2014 г., 20:43 ч.  

Голямото чакане 

  Есета » Любовни
2237 0 16
1 мин за четене

Голямото чакане

 

Ден… някой си. Ставаш по навик. Тръгваш. Работиш. Мислиш… че пак не ти звъни. Нищо – нито позвъняване, нито съобщение… Никаква индикация, че се сеща за теб.

Побъркваш се от Голямото чакане. Съмняваш се и в себе си и във всичко останало.

Поглеждаш черния екран на безмълвния си телефон на всеки 3 секунди с неумираща надежда, че ще светне. Не светва.

 

Ден… някой си. Пак чакаш. Изморен си от нощта, преминала в полубудно състояние от спомени, реалност и мечти. Работиш, чакайки… Отчайваш се. Самосъжаляваш се. Тъжен си.

 

Ден… някой си. Вече не мислиш толкова. Празно ти е. Движиш се като сянка. Устата ти е пресъхнала. Опитваш се да се усмихнеш. Почти успяваш. Прибираш се. Искаш само да си легнеш. Самотен си.

 

Ден… някой си. Вече не чакаш. Не мислиш. Не искаш. Не страдаш. Усмихваш се.

 

Ден… някой си. СЪОБЩЕНИЕ! Вълнуваш се. Обнадежден си. Изпитваш болка и радост. Бориш се със себе си за около 5 минути. Не издържаш. Прочиташ. Тръгваш без да мислиш.

 

Ден… някой си. Голямото чакане. Мразиш се, защото обичаш!

 

© Манипулирам Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Виртуалното няма нищо общо. То е само едно оправдание. Оправдание на "невъзможната любов" Човек среща през живота си толкова много различни видове любов. Тук си описала невъзможната. Тя си има сладостта, носталгията и болката. Много добре си я събрала в няколко изречения. Аз не я възприемам трагично. Ясно ми е, че винаги малка част от мене ще чака. Не е ли по-добре да живееш в очакване, макар и на невъзможното, от колкото да не чакаш нищо? Виртуални измами Те не са проблем. Виртуалните истини - те разбиват сърцето.
  • Много вярно и хубаво Затвореният кръговрат..
  • Влизането в роли е най-голямото предизвикателство пред всеки човек. Лично аз съм щастлива, когато се справя успешно, дори и с ролята на нещастно влюбена жена, на която се съчувства по подразбиране
  • Не съм съвсем съгласен с коментара на Анабел ,че влизането в роли е кофти идея.Аз постоянно съм в ролята на Мъртвец. Hо тази роля ми ходи.Иначе в действителността не съм толкова ЗЪЪЪЪЛЛЛЛ...ХАХА.Но ,ако погледнем сериозно на нещата ,човек в произведенията си малко или много разкрива себе си.
  • Петър, напълно споделям! До такава степен се изтощават батериите, че никаква външна искра вече не може да ги запали! Това е и лайтмотивът на пиеската Че то това любов ли е?!
  • От толкова дълго чакане, не рядко "батериите" на любовта се изтощават напълно и безвъзвратно и презареждането им вече е невъзможно !
    Извод : доколкото зависи от нас, не бива да го допускаме.
  • Момичета, благодаря за коментарите ви. Едно пояснение - наистина става въпрос за телефон, а не за интернет , което пак е дистанционно общуване.Не че има голямо значение...Бъдете вдъхновени!
  • Хммм... чета коментара на Су... Аз пък даже и не помислих за интернет, реших, че чака да звънне мобилният... Ах, този нет!
  • Мога да продължа творбата ти! Опита на героя ти ще прелее в ирония, а после в цинизъм...естествен процес. Моя приятелка преживява същото. Преди два месеца за първи път се докосна до виртуалното, а днес вече е мъченица, като хиляди други. Чака...и не слуша като и говоря. Още преди да се е в пуснала в това приключение, съм и разказала стъпка по стъпка как ще се развие всичко. Няма значение кой е отсреща, крайния резултат е същия. Нова доживотна измислица
  • Мдааа, ако може човек да се отърве от очакванията си...
  • Благодаря за М-чето . Темата е провокирана от едно споделяне на мой познат, който буквално се разболя от чакане. Толкова силно беше обсебен от тази любов, че не можеше да продължи напред. Засягам и начина на комуникация, който напоследък с модернизирането, ни отне възможността да изясняваме взаимоотношенията си лице в лице.
    Благодаря ти, Сън-че!
  • Чакането е болезнено защото ни отвежда в нереален свят, за който копнеем...

    Поздрав, М-че!
  • Благодаря, Ангел! Хареса ми определението "пиеска"
  • Малка пиеска, с голям заряд.
    Поздравления!
  • Ех Манипулаторке толкова ми е близко и изживяно....Само че при мен съобщението накрая е или от мобилния оператор или от енергото или че мога да спечеля еди какво си ако участвам в играта...
Предложения
: ??:??