22.02.2008 г., 22:50 ч.

Кое е по-важно за жената: кариерата или семейството? 

  Есета » Философски
3841 1 7
 

     Кое е по-важно за жената: кариерата или семейството?

 

     Спор, за много семейства изтощителен... За самата жена също - нелека дилема... Когато тя е по-млада, не е наясно с много неща, после животът й поднася на порции и с шамари ситуации, за да проумее... Eдновременно вървят и семейството, и кариерата... Натрупва реален опит. Накрая стига до извода, че най-важното е да успее да постигне разбирателство със себе си... Тогава за всички около нея става добре...

 

                                                      

© Павлина Петрова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Много е важно да знае жената какво точно иска от себе си-домакиня или нещо повече?Много хубаво си го казала -да разбере себе си,но разбира се когато сме млади не можем точно да разберем какво искаме-семейство или кариера.Това го осъзнаваме малко по късно.
  • За мен няма спор, а само размяна на мнения. Поне моето е следното - ако мъжът до нея не е смотаняк с комплекси, би и помагал без завист да се осъществи и като майка и като професионалистка. Дори това да означава, че ще го "задмине" в професията. Защо не, ако е по-способна?
  • На поставения въпрос, всяка жена може да си отговори,след размисъл върху помощния въпрос:Кое съм готова да загубя - семейството или кариерата(когато трябва да избира едно от двете)?
  • Да разбереш себе си!
    Браво!
    Винаги съм смятала, че това е най-ценното, което може да направи човек за себе си - да се разбере.
  • "Разбирателство със себе си..."В това е разковничето!Поздравления, Павли!
  • Изтъркана, думата "кариера" съдържа в себе си твърде познат сценарий -всяка жена знае цената й...мисля, че е по-добре да се каже, че една жена трябва да бъде смислена в това, което върши като професия и да бъде онази стойностна фигура в семейството си, която всеки съпруг би искал до себе си - жената, която би казала: да, имам професия, която обичам и семейство, което ме обича...
  • От друга страна, ако човека до теб е точен и е... точния, струва си усилията да се погрижиш за семейството си, та дори и това да е с цената на някой и друг компромис с кариерата. С две думи последните две изречения са си точно на мястото от където и да ги погледнеш

Предложения
: ??:??