10.02.2007 г., 12:36 ч.

Любовна Цигара 

  Есета
1768 0 2
1 мин за четене
   Любов... въздишка... устни... цигара.
   Любов... цигара.
Любовтта е силно, изпепеляващо чувство. Карате да я усещаш до най-дълбоките места на душата и тялото ти. Понякога те изгаря и оставя рани. Хубаво е да я имаш и да я почувстваш. Желаеш я, без да мислиш за последиците, които ще ти донесе.
Всичко до тук е за любовта, а не се ли отнася и за една-единствена, проста цигара?
   Разликата?...
Никой не може да каже дали съществува истинската любов... а истинска цигара - има.
   Още прилики ли?...
И двете са отрова... Защо ли? За тази цигара всеки знае, а за любовта - всяка завършва с отрова, по пример на Ромео и Жулиета.
Да, любовта рано или късно ще нарани душата ти. Кое е по-болезнено да нараниш тялото или душата си, да разрушиш храма на живота или храма на чувствата? Това всеки сам да може да избере, май имаме право на избор.
Трудно е да се откажем от тях: и в двата случая ни боли... болката и липсата са силни, нали? Затова... не започвайте!
   И в заключение...
За мен истинската любов трае точно колкото да изпушиш една цигара - десет минути.
От тук нататък, вие изберете коя болест да последвате... или искате и двете...
една Любовна Цигара.

© Гери П Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • ти си невероятно талантлива, нестандартна, мъдра, уникална!!!!!!!!

    Не мога да повярвам, че си на 16...

    !!!!!!!!!!!*
  • Поставяш въпрос,над който не съм се замисляла досега,но имаш право - "...истинската любов трае точно колкото да изпушиш една цигара - десет минути...".Въпреки всичко щастливец е не този,който не я е срещнал досега,а този,който я е имал,но е изгубил.
Предложения
: ??:??