31.10.2004 г., 17:50 ч.

Мисли на чисто 

  Есета
2173 0 1
1 мин за четене
Мисли на чисто. Събуждаш се, но не можеш да отвориш очи, искаш да се усмихнеш на света, а лицето ти сякаш е замръзнало в безизразна маска. Тъмно е. Не, не се заблуждавай, че сънуваш, просто слънцето все още не е изгряло. Тръгваш отново нанякъде, виждаш хора, виждаш силуети, които преминават покрай теб, без дори да им обърнеш внимание. Не, ти не си сам, има хора, но има и бариера между тях и теб. Ти си зад огледално стъкло и можеш да ги виждаш, а те теб не. Грешка. Заблуждаваш се. И те те виждат. Тази преграда съществува само в ума ти. Мислена, но все пак изключително истинска. И тогава виждаш изгрева, началото, и си казваш защо въобще бързам, за къде, за кого, за мен? Едва ли. Кръгло и червено слънце като портокал, загадъчно сред леката утринна мъгла. Мъгла… Хората не я обичат, пречела, а на мен сега ми помага да гледам слънцето колкото си поискам, без да ме заслепява. Човешкото мнение е толкова субективно. Ръцете ти потреперват леко, чудиш се ти какво си всъщност, човек ли си? Отново гледаш всичко наоколо. Не, те не те виждат, ти не си като тях. Но пък правиш и доста неща, които и те…Ето седиш си сам и убиваш времето. Трудно е, когато си сам. Това ли е човек? Толкова слаб! Да искаш да си сам и да не можеш да си сам! Да си сам сред многото, но да не можеш да си сам със себе си, защото започваш да мислиш за всичко и виждаш толкова неща, за които си се заблуждавал цял живот,затварял си си очите… Хубаво е да изпаднеш в такова състояние, състояние-САМ го наричам аз, когато решиш да не спазваш вечно налаганите външни правила, когато сметнеш, че никой няма право да ти казва какво да правиш, когато не трябва да се съобразяваш с морала, с утвърдените обществени модели. Тогава ти си ти. Ти не можеш да съществуваш така вечно, но трябва да го правиш понякога, за да не се претопиш и да се превърнеш в те. Едно безлично те, което върши всичко като робот. Е, време е да се върнеш там откъдето си.
Хубави минутки, но винаги умерено кратки, за да не омръзва. За да го направиш пак, когато ти е необходимо. За да останеш верен на себе си.

© По Вал Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??