8.07.2011 г., 15:12 ч.

Моето виждане за 2012 г. 

  Есета » Други
1437 0 0
3 мин за четене

Моето виждане за 2012 г.


Представям пред вас моите скромни знания, чувства и вижданията не за конкретни събития, а за Духа на новонастъпващото време - след 2012 г.

 

Известно е, че климатът се променя в посока на глобално затопляне, което е следствие от различни причини, като например изместване оста на въртене на Земята; в света е налице икономическа криза и вследствие на това се променя световната политика; известно е, също така, че всяка велика страна се стреми да стане още по-велика - всяка империя, за да възраства в своето влияние и мощ нейзбежно прилага хищната политика... От тези и подобни причини следват КАТАКЛИЗМИ – всичко тече, всичко се променя, наивно е да се очаква някаква безметежност в физическия живот на планетата. Където има живот, там има влияние - ТАМ има промени, дисбаланс, катастрофи, насилие, страдание...

 

Но наред с всичко казано за катаклизмите, има и ДОБРА новина за настъпващото време след 2012 г.! Красив щастлив живот ще дойде на Земята! Николай Викторович Левашов, руски учен, и Алексей Василиевич Трехлебов говорят за настъпване Деня на Сварог. Нашата галактика влиза в нова космическа "атмосфера", от която следват БЛАГОПРИЯТНИ промени... Енергиите на живота - свободните материи, които протичат през физическата, етерната, астралната и менталнa сфери ще имат нов състав и нова интензивност на протичане, което ще се почувства като ЕДНА РАЗЛИКА в светоусещането - каквато е разликата между сумрака и изгрялото сутрин Слънце...

-------------------------

-------------------------

А. В. Трехлебов, тълкувайки Ведите, казва, че най-фината съставка на човешкото естество, ЖЕВАТМА създава и реализира хиляди всевъзможни ВАРИАНТИ на човешкото битие, в това число и паралелни, различни пространства и времена, за да придобие човек опит във ВСИЧКО. Той привежда аналогията, че досега ние сме живели като че в основата на ЕДНА КНИГА, там, където са хванати страниците! И сме могли да съществуваме, да живеем едновременно на различните страници, в различните светове. 

Когато паралелните светове са близки, като страниците на книгата, тогава и вариантите са близки с малки различия. Например ако в единия свят човек има любима жена и две деца, в другия може да има три деца, или друга подобна жена, - различия в този смисъл, малки различия. А когато световете са по-далечни, различията са по-големи...

 

Досега ние сме имали възможност да живеем и действително живеем във всички тези паралелни светове-варианти на живеене и сме живяли (в земен смисъл) на една или няколко страници на “книгата”. Сега, обаче, във връзка с космическите ПРОМЕНИ, се създава някаква Едновариантност – само една “страница”  - един свят, един сценарии ще се реализира; досега е имало възможност за избор, но не е имало истински живот, поради това, че голяма част от енергиите ни е отивала за мислене, живеейки ТУК, върху ДРУГИТЕ варианти-СЦЕНАРИИ. А сега, в НОВОТО време, един вариант ще имаме, но той ще бъде толкова ЗЕМЕН И ЦЕНТРИРАН, ОПРЕДЕЛЕН И КОНКРЕТЕН, че в нас ще се появи ГОЛЯМА увереност И СИГУРНОСТ НА ОСНОВАТА на това, че нямаме избор и енергиите не ще изтичат настрани... Това ще бъде съпроводено с много ЩАСТЛИВО чувство, като в ПРИКАЗЕН СЪН!...

 

От казаното следва, че ако попаднем по силата на нашето развитие в красива жизнена действителност, ЩАСТИЕТО ни ще бъде много пълно. Но и нещастието може да бъде голямо, ако в последния момент сме обитавали НЕБЛАГОПРИЯТНА страница от книгата и не успеем да преминем на по-добра!...

 

СЪДЕТЕ сами КАКВО ВРЕМЕ настъпва СЕГА!!

 

Румен – Лесничея                     08.07.2011 г.

 

© Леснич Велесов Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??