25.06.2013 г., 22:20 ч.

Моногамия и полигамия 

  Есета
1450 0 3
17 мин за четене

Моногамия и полигамия


Тук ще се говори за „моногамия“ и „полигамия“ като два МОДЕЛА на социално устройство, устройството на СЕМЕЙСТВОТО – основна социална КЛЕТКА на обществения организъм. Дали има разлика в ПОСЛЕДСТВИЯТА на тези два различни модели – последствията за семейството и следователно за обществото?? Преди да разгледаме естеството на тези ДВЕ различни устройства на семействата, необходимо е да припомним значението на мъжа и на жената за природата, света и обществото. А тяхното значение и ФУНКЦИИ са различни и незаменими.

Мъжът е РАЗУМНИЯТ принцип; той организира нещата така, че да постигне по-далечна СТРАТЕГИЧЕСКА цел, резултат възможно по-мащабен, та с постигнатия резултат да се отговори на възможно ПОВЕЧЕ въпроси, да се удовлетворят повече нужди и да се открият възможности и перспективи. Това е истинския мъж – СТРАТЕГ и то дългосрочен, организатор – затова Природата му е отредила да има значение на локомотив, на ВОДАЧ на самата еволюция на човешкия вид въобще – на семейството, обществото - на Homo sapiens sapiens – възможно най-елитно развитие (което е било присъщо на бялата арийска раса – на боговете). Каквито и задачи да решава мъжът си задава въпроса КАКВО по-велико дело да извърши, как да бъде съдържателен и по възможност победител – дом да обезпечи, охрана на дома, отопление; образование на децата си, ИДЕЙНИ въпроси… - кой мъж колкото може – това са мъжки задачи и те изискват ум, разум и КАЧЕСТВА, изискват силна ДУША и дух; а това означава ЕНЕРГИЯ и сила, душевна сила му е нужна на мъжа, нужно му е СПОКОЙСТВИЕ, сигурност, ресурси и то ДУШЕВНИ ресурси ПРЕДИ всичко… А кой ще му даде тези душевни ресурси, тази ЕНЕРГИЯ, тази увереност и равновесие ?? – ЖЕНАТА – в началото майка му, после жена му и жените му…

Дойдохме до жената, до нейното ЗНАЧЕНИЕ в рамките на организация на семейството. Та от нея именно ИДВА енергията за мъжа – тя ще му даде ядене, дрехи, ПОГЛЕД, гледане, галене; ще му даде ПОДКРЕПА, морална подкрепа и конкретна физическа… ще му даде еротично НАСИЩАНЕ, което си е енергия и информация. Затова връзката между мъжа и жената се нарича ЕНЕРГО-информационен обмен… Ето това е ПРЕДНАЗНАЧЕНИЕТО на жената – ЕНЕРГООБЕЗПЕЧЕНИЕ, подкрепа, съдействие на мъжа и на децата. Жената е именно ГОРИВОТО на локомотива на еволюцията – мъжа; чрез женските енергии мъжа ДЕЙСТВА – това са невидими ПСИХИЧЕСКИ или душевни енергии. Но в същото време е недопустимо същата жена да го разиграва, обижда и обезверява; необходимо е ТОЧНО обратното - да го УСИЛВА, успокоява и стабилизира. Мъжът стабилизира жената ЕМОЦИОНАЛНО, а жената него – ДУШЕВНО и волево. Жената трябва да умери огъня на чувствата си – там тя е господарка, ГЛАВНО действащо лице -  чувственото поле е нейното поле на изява - в това поле тя, благодарение на мъжа, започва да ВИЖДА определеност и яснота… А мъжа като яхне чувствата, които му дава жената, придобива желание за работа – да строи своите планове не САМО умствено, а да се стреми да ги РЕАЛИЗИРА. Това е значението на жената – да ДАДЕ импулс и енергия за реализация ПЛАНОВЕТЕ на мъжа.

Толкова елементарни НЕЩА за мъжа и за жената, обаче хората не ги знаят; цялата наша цивилизация за съжаление е ДЪЛБОКО порочна и пагубна и тази ПАГУБНОСТ е съзнателно организирана. Както се знае вече, в планетните пустоти под земята има същества – НЕХУМАНИДИ – гущероглави, змееглави, крокодилоподобни същества. Тайно и полека МАНИПУЛИРАТ света те така, че хората да затъпяват, да слабеят душевно, да боледуват и да умират – защото глупавите и безпомощни човеци – мъже и жени – в качеството си на жертви - са нужни, за да се хранят с енергия тези ПОДЗЕМНИ паразити; и още нещо – хората, в това си ЗАБЛУДЕНО състояние, са необходими за целите и нуждите на Сатаната. Сатаната - това е такова същество, човек, КОЙТО се старае да съчетае СВОИТЕ цели с целите на подземните ГОСПОДАРИ на съвременната цивилизация. Сатаната се стреми така да съчетае интересите си, че той да яде и да се храни с ЕНЕРГИЯТА на страданието и смъртта на човеците, и даже в момента на гибелта и КАТАКЛИЗМИТЕ бог да стане… Страданията на хората дават на подземните нехуманоиди и на човека-Сатана енергия… На Сатаната много му харесва идеята за КРАЯ на света и нарочно я лансира, за да подхранват човеците ОБРАЗА на собствената си гибел – знаете, че образите на човешката мисъл творят действителността… Измамното благополучие, което е създал САТАНАТА и неговите съюзници от долу, е направило човеците на Земята достатъчно ТЪПИ и объркани, за да не виждат подводните камъни и даже ЯВНОТО робство в рамките на създадените от тях  системи…


Илюминатите – това са човеци УЖ, но генетична кръстоска между гущероглавите и човека – това са преимуществено МИЛИАРДЕРСКИТЕ семейства на планетата –  СВЕТОВНОТО правителство. Идеята на СЪЗДАВАНЕТО на този хибрид с образ на човек е така да се режисират и изпълняват нещата на Земята, че вината за това, което става да имат не гущероглавите ИНСПИРАТОРИ - тези които вдъхват енергия, дух и идеи на илюминатите, а целта е човешкия род т.е. човеците ДА ОТГОВАРЯТ сами за себе си – ... Това дава възможност на истинските инициатори да не НАРУШАВАТ законите на мирозданието, един от които е СВОБОДАТА на волята… По този начин истинските виновници да не подлежат на наказание – да нямат провинение към законите  - и в същото време ПАК да постигнат ГИБЕЛ на човечеството – да спрат ЕВОЛЮЦИЯТА на Homo sapiens sapiens към божественост и щастие - да постигнат деградация, смърт и КРАХ на човечеството въобще… Човечеството САМО,  не без направляващата сила на илюминатите, без да се усети,  да си устрои смъртта, а гущероглавите и Сатаната да се ХРАНЯТ и усилват – това за тях е живот… Фактическите изпълнителите на всичко това – фанатичните евреи, надутите масони, създадените специално от гущероглавите биороботи – всички те са САМО жалки инструменти за ИЗПЪЛНЕНИЕ на това, което става…

По тематиката, върху която говоря сега, са писали руския учен и писател Георгий Сидоров, както и Будимир…

 

И така, продължавам по темата за МОНОГАМИЯТА и полигамията, а описаните до тук неща имат характер на ТРЕГЕРИ и колони на „зданието“, което градя – за това, което пиша...

Мъжът е полигамен по ПРИРОДА, може да люби НЯКОЛКО жени едновременно, да обработва няколко градини… А жената по принцип е МОНОГАМНА. Един мъж й е достатъчен – стига да го приеме и обича, стига той да я удовлетворява. На мъжа му е нужна енергията на жената за МНОГО неща – практически за всичко – за говорене, за мислене, за творчество ОСОБЕНО, за действия по плановете, които има. Затова той трябва обилно да се храни с женска енергия. Да, а пък жената същевременно е ОКЕАН от енергия и тя с радост ПЪРВОНАЧАЛНО я дава; но като забележи само, че нейната женска енергия е ДЕФИЦИТ, постоянен дефицит за мъжа, тя си позволява да го упреква понякога, че много напира за секс и започва да СПЕКУЛИРА постепенно – ти ПЪРВО направи за мен това и това, дай ми, за да ти дам… От друга страна, мъжът не владее, не контролира процеса на семеизливането си, а губи тези клетки често и то НАПРАЗНО и безсмислено - той мисли, че се разтоварва, което си е така донякъде – все пак семеизливането е съпроводено с оргазъм  - НО той попада в психологична и физиологична дупка след това, от която ТРУДНО излиза – нужни са дни, за да се възстанови енерго-загубата… И, жената, докато го обича в началото му помага и той понася, живее, но когато започне жената да го рекетира – „ЩЕ ти дам, ако…“ - и като не го зарежда достатъчно, той започва да поглежда НАСТРАНИ, да търси други жени. И това е НОРМАЛНО – нужна му е енергия, няма от къде да я набави… По този начин ДВЕ противоречия се пораждат – жената не дава или малко дава, и - СЕМЕИЗЛИВА  на мъжа също УСИЛВА своеобразно дефицита, недостига на енергия…  И още, трето, ако мъжът не е ДОБЪР в леглото, което е твърде възможно също, защото според християнската религия на енерго-обмена между мъжа и жената се гледа като на ГРЯХ, което означава отрицателен поглед и ОЩЕ невежествен… Не положително да гледа, да се ходи на хоро и танци - да обменя с ЖЕНИТЕ енергии чрез гледане и докосване. Секса е позволен; да позволен е, ама ако го иска и ако го получи… И това е добре, по-добре, отколкото да се смята за ГРЯХ… Особено, ако младия мъж обича момичето или жената и ако е пълнолетен – да има поне 20 години. Мъдрите наши ВЕДИЧЕСКИ предци не са позволявали женитба до 30 години, ВРЕМЕТО когато се събуждат ВСИЧКИТЕ енерго-информационни центрове или ядра на съзнанието на човека – чакрите - те у мъжа се събуждат след 33 годишна възраст – тогава той е вече зрял за женитба и деца… Или ако се ожени до тази възраст живее, но без раждане на деца.

Момчето, младият мъж не знае ЧЕСТО пъти кое е добро – религията ли – да се въздържа, или секса… По този начин младежа често пъти израства НЕВЪЗПИТАН и неподготвен за правилно общуване с жената. Той става - и почти масово си е така -  ОНАНИСТ, природата го кара - а онанизмът това е набързо удовлетворение – мастурбация – и този акт въобще НЕ ОТГОВАРЯ на потребностите на жената да има, да получава оргазми от мъжа… Сега ще обясня ЗАЩО не отговаря. Онаниста както мастурбира набързо – по същия начин БЪРЗО се и празни – неправилно ПРИДОБИТ стил, лош навик, нетърпение... Фактически онаниста и С ЖЕНА пак си остава онанист, мастурбатор – влезе в жената и се семеизпразва, свършва безконтролно, преждевременно, няма силата да я задоволи… Удовлетворява в повечето случаи САМО себе си…

 

Сегашните ИДЕЙНИ ценности във връзка с общуването между мъжа и жената – идеите, които телевизията и другите средства за масова информация дават, ВСИЧКО това произтича съвсем СЪЗНАТЕЛНО от „гущерската“ цивилизация, изградена от служителите на НЕХУМАНОИДИТЕ; тази цивилизация издига в култ секса, животинския секс от една страна, и от друга страна в съвременния свят ДЕЙСТВАТ ценностите на РЕЛИГИЯТА, която обслужва целите на Сатаната – да не знаят хората – мъжете и жените ПРАВИЛНИЯ енерго-информационен обмен, защото ТОВА е грях… По този начин се получават ОТКЛОНЕНИЯТА - нека да се изтощават мъжете чрез смятания за задължителен мъжки семеизлив – ЛЪЖЛИВАТА, идеологизирана от илюминатите и масоните, наука потвърждава това…; нека да не са УДОВЛЕТВОРЕНИ жените, като мъжете са немощни било по възпитание, било по причина на ОТРОВНИТЕ условия на живот – храни, въздух , вода..; нека да воюват помежду си половете, да се губи смисъла на любовта и семействата…  Сатаната и гущероглавите точно това искат, защото е СВЪРЗАНО със страдания на хората, със смърт, а те точно така се ХРАНЯТ…

 

От казаното до тук следва, че ПЪРВОСТЕПЕННА задача за правилния ЕНЕРГО-информационен обмен е: да се научат мъжете и младежите да общуват с жената ТАКА, че да КОНТРОЛИРАТ семеизлива  - да овладеят безсеменния оргазъм; и второ от ВЪРХОВНА важност е да довеждат жената до колкото оргазми е нужно, та ТЯ да даде по този начин ЕНЕРГИЯТА, от която иска и ТРЯБВА да се освободи – женската енергия. ТОЧНО тази енергия на мъжа му е НУЖНА! Ето как СЪВПАДАТ тук интересите на мъжа и жената. Мъжа да даде енергия на жената БЕЗ да се празни, да я доведе до оргазми и ДА се зареди с енергия. Това е ПРАВИЛНИЯ енерго-информационен обмен между мъжа и жената.

 

Съществено противоречие, което се проявява в моногамните семейства, е  също така ЕДНООБРАЗНАТА женска енергия. ДАЖЕ когато жената дава достъп до себе си и има хармония между двамата това не може да се избегне - еднообразието. Мъжът чувства, че му е нужна женска енергия, но друга, малко по различна… Жените, както и всички хора, и те са РАЗЛИЧНИ – с различните вибрации, съобщават различни усещания, различни информации и импулси… Като се КРЪСТОСАТ в мъжа различни енергии, те го правят творческа натура – той твори и ДВИЖИ еволюцията… И така, при това положение, той иска “чаша вода“ от друга жена. А първата възразява – „само от мен ЩЕ ПРИЕМАШ вода“ – ревност, скандал заради егоизма на жената… Така се разпада СИСТЕМАТА, която не е успяла да стане система – системата от един мъж и една жена; или ако не се разпадне, поради благоразумието на жената да допусне една – две любовници за мъжа си, ТО тя като гледа от него решава да даде „чаша вода“ на ДРУГ мъж – да ама тъй като жената е МОНОГАМНА по своята природа тя се развращава, тя приема идеи и стратегии от другия мъж, различни от тези, които нейното семейство или нейния собствен мъж ОСЪЩЕСТВЯВА… И по този начин системата на МОНОГАМНОТО семейство ВЕЧЕ не е система, а разнобой… Как тогава мъжа да осъществява стратегии и планове, когато НЕГОВИТЕ жени го предават и не го подкрепят истински – енергия дават по малко, но не и подкрепа; ревнуват се взаимно и го упрекват… Ето защо ВМЕСТО да сменя мъжа много жени, трябва да се признае НЕОБХОДИМОСТТА той да има ПОНЕ две жени. Така се стига до идеята за полигамията – тя е БИЛА посевместно явление за АРИЙСКИТЕ народи – за хората от бялата раса, пък и за ДРУГИТЕ раси – бялата, черната (лемурийска) раса и червената раса са звездни народи, дошли някога на Земята…


По този начин стигнахме до извода, че ПРАВИЛНОТО УСТРОЙСТВО НА СЕМЕЙСТВАТА е по принцип ПОЛИГАМНОТО. Мъжът да има толкова жени, колкото са му нужни за неговото ЕНЕРГООБЕЗПЕЧАВАНЕ. Особено, като се има пред вид, че ЖЕНАТА по начало избира, което означава, че жените САМИ ще го изберат, стига сегашните христиано-юдо-илюминатски закони да не ЗАБРАНЯВАТ полигамните семейства… Ще дойде време, дано да дойде, ще разберат хората  пагубността НА тези закони; няма да има сегашната сила  ЕГРЕГОРА на Йахве-Амон (сегашните религии – християнска, юдейска и донякъде исляма, подхранват чрез последователите си този САТАНИНСКИ егрегор), няма да имат сила гущероглавите ИНСПИРАТОРИ, заедно със Сатаната… Тогава ще настъпи на Земята ЗЛАТЕН светоносен век и епоха!


Бъдещото правилно устройство на семействата е ПОЛИГАМИЯТА. Чрез полигамията МЪЖЪТ ще стане много достоен – ще има мъжка конкуренция, не женска като сега…; няма да има ЗАЕТ мъж – жената ако иска и мъжа АКО я приеме ще може ТЯ да живее с любимия си мъж – достойния мъж – образования, красивия, силния, който владее енергиите си /семето си/ и тя ще бъде щастлива. Но и ТЯ ще стане умна, защото ако държи само нейната „чаша вода“ ДА приема мъжа, АВТОМАТИЧНО ще я изгонят от семейния егрегор. В полигамното семейство, където мъжа е ЦЕНТЪР, всички жени ще го обичат и ТОЙ тях, и жените ще се обичат помежду си, ЗАЩОТО обичат един и същи мъж; всички жени ще бъдат МАЙКИ на всички деца. Това ще бъде едно МОЩНО поле на любов и доброта, не мизерните и постоянно разпадащи се сегашни моногамни семейства. Виждате сега каква е НАШАТА цивилизция… Но НЯМА да е ВСЕ  така!! Когато се изгради полигамния СЕКСУАЛЕН егрегор в полигамните семейства няма да има дефицит на енергия за мъжа и за жените. На жената й е нужно малко мъжка енергия – мъжът да й даде стабилност –  на НЕЯ й е нужно ПРЕДИ всичко да даде енергия и тя ще го прави с радост – мъжът с тази енергия ще се храни…

------------------------

 

На фасадата на храма на любовта в Индия е изобразена СЦЕНА на енерго-информационен обмен на мъжа с ТРИТЕ си жени в ВЕДИЧЕСКОТО семейство и това не е РАЗВРАТ, а съвсем нормален акт на енерго-обмен на мъжа с жените си. По-добре мъжа да има ДЕСЕТ жени, но едни и същи – да се ИЗГРАДИ единно ПОЛЕ – егрегор – това е мощно ЕНЕРГЕТИЧНО образование, любовно поле. Това си е РАЙ на Земята. Има разлика мъжът да сменя много жени – и да има ПОСТОЯННО няколко жени. Когато ги сменя ТОЙ серийно – една, после друга, трета – това се нарича СЕРИЙНА полигамия – тогава мъжът се разлага морално, деградира; а когато ги има постоянно ТОЙ е творец и съ-творец, той движи ЕВОЛЮЦИЯТА – него го обичат всички – неговите жени, децата му – обича го Природата и Създателя /Род/. Това е благословение - и това е именно ДОСТОЙНИЯ и истински мъж. А неговите жени са ИСТИНСКИ богини по красота, съвършенство на любовта и разум.

Когато жената сменя и има много мъже това се нарича ПОЛИАНДРИЯ, често пъти също серийна… Ако сменя много мъже жената ПРОСТО не е за семейство – семейството и децата не са нейно ПРЕДНАЗНАЧЕНИЕ… Но ако ЖЕНАТА има и други мъже, но държи на семейството си все пак, това се понася НЯКАК СИ, особено ако позволява на мъжа си да ИМА други жени; но това си е МИЗЕРИЯ т.е. не е добре – отклонение – тези жени се раздвояват по този начин, ИДЕЙНО се раздвояват…


Има, макар и рядко, жени-жрици, чието предназначение е НЕ да бъдат жени и майки, а да ВДЪХНОВЯВАТ чрез секс мъжете така, че да ги улесняват в намиране на пътя и целта или просто да ги вдъхновяват в тяхното творчество – поетите, художници и др. подобни… Това е полезно ОБАЧЕ само, ако тези жени не са ПРИВЪРЗАНИ към егрегора на Амон-Йахве, или когато не са проводници на масоните и на биороботите, тъй като последните ПЪК СА изпълнители на волята на илюминатите и на гущероглавите,  и също така – не трябва да са проводници на системите на Сатаната… Каквото съдържат жените-жрици в себе си това даватАко обаче ЖРИЦИТЕ са от ВЕДИЧЕСКАТА традиция, от системата на ПРИРОДНИТЕ ценности, тези жрици са БЛАГОСЛОВЕНИ и са благословение за целите на мъжете, с които общуват… (Аз не мога тук да бъда много обстоятелен … - затова препоръчвам на читателя да прочете моите предишни есета, особено двете за РАЗКРЪСТВАНЕТО и това за енерго-информационния обмен…).

 

И накрая, ще ви разкажа малко за полубогинята Драупади от индийската книга Махабхарата – от индийския епос. Драупади е била красива, силна душевно и психически, много умна и много привлекателна ЖЕНА… Нея са я обичали ПЕТИМАТА братя Пандави – царски синове, които са водили важна война за царството си… - те са: най-големия брат - Юдхищира, втория -  Бхимасена, великият стрелец и войн Арджуна и двамата братя близнаци… Довеждат ПЕТИМАТА братя Драупади при майка им и казват: „Мамо това е НАШАТА жена“. Майка им отговаря: „Как така ЕДНА жена?“ Синовете отговарят:  „Ние, майко, ВСИЧКИ си я обичаме.“…  Драупади е имала ОКЕАН от женска превъзходна енергия и братята са били победоносни във войната… БИЛИ са много щастливи с нея, защото ги е зареждала ОБИЛНО с енергията си. Случая с Пандавите и Драупади, това е все пак РЯДЪК случай, но съществуват и ТАКИВА жени… Подобни жени са например Валкириите – богини, които имат много почитатели мъже – всеки се вълнува от нея – но тя си има ЕДИН избранник, който по ОСОБЕН начин благославя, като му позволява да ù РАЗЧЕСВА косите…  Решенето на косата със специален гребен, който позволява на космите да се плъзгат през пръстите на мъжа избранник… ТОВА е също енерго-информационен обмен.  Космите на Валкирия – това е зареждане чувствата на мъжа, еротично и СВЕТОНОСНО захранване.

----------------------


Бъдещето е на ПОЛИГАМНИТЕ семейства, чрез които ще се роди на земята ИСТИНСКОТО щастие. Но на полигамията ТРЯБВА да се гледа като на ИДЕЯ, правилен принцип, което не изключва съществуването на моногамните семейства, като ЧАСТЕН случай…

Само ИДЕЯТА за полигамността да се приеме и ползата за ноосферата, за семействата и обществата ВЕДНАГА ще се прояви. Полигамността предполага жената да гледа на МЪЖА като на фактор на еволюцията и източник на щастие, ама КОГА, когато тя се настрои да ДАВА и да служи – от този настрой именно ще дойде нейното щастие; а пък мъжа, който е изневерявал, а съвестта или религиозните внушения го карат да оправдава себе си НЕПРАВИЛНО – не осъзнава, че ТОВА е било необходимост за него като източник на енергия и вдъхновение, - а за оправдание си внушава, че жена му е лоша, ТАКЪВ мъж ще приеме с НОВ поглед жена си и с нов любовен поглед ще гледа на любовниците си; ще се старае ДА СЪЗДАДЕ макар и неофициално ПОСТОЯНЕН любовен егрегор… неформално полигамно семейство… Жените, които осъзнаят ТАЗИ идея няма да ревнуват, особено щом имат от мъжа си необходимия минимум уважение и подкрепа.

 

Лесничея                                                      22.06.2013 г.

© Леснич Велесов Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??