27.04.2011 г., 15:11 ч.

Моята ежедневна нумерология 

  Есета
1217 0 0
3 мин за четене

Моята ежедневна нумерология


Обичам да ходя пеш и особено съм възприел маршрута от 4 спирки от моята работа да изминавам пеш. И като ходя покрай пътя, гледам номерата на колите и автобусите и събирам четирите цифри две по две, и съгласно правилата на нумерологията автоматично ги тълкувам, това ми е занятието по пътя; зорко следя колите и от гледна точка на безопасното ми безтротоарно придвижване.

 

Най-много се радвам, когато от сумата на цифрите се получава цифрата 10, която се тълкува като единица, или пък просто 1-ца, защото има и такива номера, като например 0001, 1000, 10000 и др.

 

При дълго упражняване смятането се много автоматизира и усъвършенства. Като например числото 68 е винаги 5 (6+8=14=1+4=5), Числото 58 е винаги 4 (5+8=13=1+3=4). Числото 73 е единица! 54 – деветка, деветките и нулите не влияят на резултата и могат още в началото да се елиминират. И така четирите цифри събирам винаги в два резултата, единият от първите две цифри, вторият от вторите две цифри, и накрая събирам получените две! Например, ако номерът е 7354, автоматично виждам резултата – ЕДИНИЦА! Ако пък имаме 4257, ще бъде 4+2=6 и 5+7=12=3, резултат: 6+3=9. (ДЕВЕТКАТА е завършек на нещата, всеобща справедливост, за всички! Тя е неутрално съвършено и непретенциозно число – има я и все едно я няма.)

 

И така, с времето се изработва своеобразна НУМЕРОЛОГИЧНА таблица на събирането, като, например 43 е винаги 7, 75 е 3, 57 е 3, 59 е 5 и т.н.

 

Забелязал съм, че в даден момент попадат едни и същи цифри, например ЧЕТВОРКИ, което значи работа, организация, ПЕТИЦИ – знание, запознанства, нови неща, ШЕСТИЦИ – любов, СЕДМИЦИ – мъдрост, ОСМИЦИ – щастие, материална свобода, ДВОЙКИ или ЕДИНАДЕСЕТКИ означава проблематичност, двувариантност, подкрепа, но пасивна, майчиния принцип, луната. ТРОЙКАТА означава успех и хармония.

 

Има числа, които обичам. Казах за единицата, тогава винаги се радвам и произнасям тържествено думичката “Ура. Валкирия"**, мисля за любимата, сещам се за нея и се радвам. Ако се появи веднага пак единица пак същото, или само "Ура!" или "Ура. ...............и името на жената" Осмицата също свързвам с тази дума и това понятие: “Валкирия”, но тази дума обикновено е свързана с конкретен женски образ от моя живот!

 

Желая ви на вас успех в подобна благотворна игра. По този начин може и да се ГАДАЕ на базата на смисловите значения на цифрите, като се съпоставят настроенията или мислите, или мечтите и желанията на момента с цифрите, които виждаме с НУМЕРОЛОГИЧЕН ПОГЛЕД**! И да се правят съответни тълкувания за резултатите – гадаене!

 

Да се гадае може по същия маниер и на базата на цифри, които виждаме и от други надписи, например по цифрите, представляващи часа на изпращане на есемес, може да се разбере естеството на есемеса според тълкуванията на числата, получени от часа, минутите и секундите на изпращане... 

Възприел съм, например, да изпращам есемеси само на определени числа, които се получават от нумерологичния сбор на часа и минутите на изпращане, - например 17 ч. и 2 мин. това е ЕДИНИЦА! Изпращам есемеси само на 1, 2 и 6, когато се получат по указания начин. Така съм възприел аз! По този начин се ОТСЯВАТ ненужните есемеси; и въобще, ако се действа на подобен принцип на РИТМУВАНЕ - чрез "разрешените"  числа - така се отсяват ненужните и неуместни неща навсякъде, където приложим подобен подход!.. 

 

Румен – Лесничея                         27.04.2011 г.

 

Валкирия** - http://otkrovenia.com/main.php?action=show&id=201330


нумерологичен поглед** - http://otkrovenia.com/main.php?action=show&id=209608

 

© Леснич Велесов Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??