31.10.2018 г., 8:06 ч.

Мутреене 

  Есета » Граждански
900 6 10
2 мин за четене

Живеем в мутренски свят, в мутренска държава, в мутренска среда.

И това не е само, защото мутра е премиер, мутренски са действията му, мутренското попива в обществото.

Това е заради световъзприятието – по мутренски критерии, с мутренски обяснения и извинения.

Да видим…

В мутренския свят няма „победа” –  има „биене”…

Няма „критика” – има „атака”…

Няма „управление” – има „мачкане”…

Няма „убеждение” – има „насилие”…

Термин „политика” не съществува – има „действие”, „натиск”, „падне ли ти…”.

Защо тогава изобщо разсъждаваме какво и най-вече – защо, става?

И да е имало, и да е нямало, то е било в онези – другите измерения.

И реакцията на Борисов и останалите мутри е съвсем очаквана.

Той се чувства „нападнат”…В изкривения му свят друга форма на общуване не съществува. Щом някой не е съгласен с него – той е заплаха, опасност,

Мутрите разсъждават /ако изобщо им е достъпно това упражнение/ с неясни за нормалния човек категории…

Подозрителността приема такива измерения, че не вярват и на съветниците си – едва ли ония ги съветват да вършат глупости.

Всеки, който не ближе,  е враг. Опасен враг! Просто няма други състояния…

Там се играе винаги и само „ва банк”, без алтернативи, има само напред и назад.

В този свят си представят нещата така – убиваш или те убиват…А така се и действа.

Затова този свят, тези пещерни остатъци, тези групировки са  опасни за нормалните хора.

Вгледайте се в дискусии с участието на гейберасти. Наглост, агресивност, безочие. Постоянна атака – прекъсване на опонента, шаблони, повторения, търсене на конфликта..

Всички – мъже или жени, са изключително наострени, а вече и с изпилени нерви и треперещи гласове.

Няма логика, няма мисъл, няма диалог.

Близък бой и – каквото стане!

И това в разговор уж с други партийци – макар и не от тяхната партия.

А как се отнасят с нормалните хора…

Погледнато през реалността, всички политически партии, колкото и от различни части на спектъра да са, колкото и да се мразят и да искат другата да не съществува, изглеждат най-много като биещи се кучета.

От дългогодишния ни живот сред помиярите знаем – когато едното се окаже по-слабо, то отстъпва и другото не продължава да го напада.

При мутрите е като при онези бойни кучета, специално подготвяни само и единствено за бой – да унищожават.

Там няма спиране, затова и терминологията на мутреенето  е такава.

И, ако все още някои се кефят на гледката, то е защото няма начин да им се обясни – в мутренския свят никога няма приятели. Като свършат враговете, се намират сред приятелите и се ликвидират и те.

Мутренският свят не може да съществува без враг, той непрекъснато си го намира и създава.

Инстинктите им за самосъхранение са се изострили.

Напоследък усещат провала. А по техните разбирания това означава само едно – смърт!

И ще хапят до последно…

© Георги Коновски Всички права запазени

Заповядайте https://genekinfoblog.wordpress.com/

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря, Елке!
  • Не са като бойните кучета, като пираните са, хапят само беззащитните и оглозгват живо до смърт. Ама това не е патент на сегашните, просто тези го издигнаха на нови висоти мутреенето.
  • Благодаря, Гавраиле!
  • Харесвам точността и начина по който си направил дисекцията на един тумор на нашата действителност.Освен талант се иска и смелост.
  • Благодаря, Мариана!
  • Благодаря, Стойчо!
  • Иначе са богати на библейски съждения: но винаги излиза-"Око за око,зъб за зъб!!"
    Гражданската война не е от вчера...
    Всъщност миналото воюва с недораслото настояще.
    И кой е виновен?!
    Нещо до болка познато!
    Групи от бивши и настоящи наследници на завещаното от предците ни...
    Кой може да си направи пластична операция на душата?
  • Благодаря, Лиа, Цвете!
  • Точно така. Врагът се търси. Създава се. Победата е на живот и смърт. Агресията е задължителен елемент. Опростачването е повсеместно. Слава на Бога има и спасени, извън мутренския синдром.
    Поздрави, Георги!
  • Браво! Есеистиката ти се отдава и е наистина удоволствие да прочета така сбито представено мнение. Благодаря!
Предложения
: ??:??