4.04.2014 г., 23:08 ч.  

Най-важните неща в живота 

  Есета
2138 0 0
2 мин за четене

Най-важните неща в живота

 

Първо – ХРАНАТА – тя е източник на сили, здраве, мисли и чувства, на дела. Прецизиране на храната по количество и качество е необходимо според знанията, които имаме за това... И да правим наблюдения за вреда и полезност - организма говори - и зъбите говорят, например ако сме прекалили със сладкото те в един момент леко наболяват - значи КОРЕКЦИЯ е нужна...

http://otkrovenia.com/main.php?action=show&id=312859

 

Второ – ЕНЕРГИЯТА – от Слънцето, водата, земята, огъня и въздуха идва в НАЙ-ГОЛЯМА степен; също от силните ПРЕДМЕТИ, талисманите, амулетите; от силните МЕСТА на земята; от големите камъни, водопадите – ПРЕПАДИТЕ – места с разлика във височините – пропасти и урви и др.; дърветата - дъба, брезата, кедъра, смърча, бора и др., животните - коня, кучето и др.  Това е етерната енергия – повтарям Слънцето е на първо място…

http://otkrovenia.com/main.php?action=show&id=263750

 

Трето – ЦЕЛ – когато човек не знае КАК по-нататък да върви ДА мисли за целта – коя БЕШЕ неговата цел да си я припомни - или да си определи нова… Имам друго есе за инициация на цел...

http://otkrovenia.com/main.php?action=show&id=321085 

Важно е човек да забелязва кои ИДЕИ, когато мисли за тях го правят стабилен, окрилен, силен и да се ВРЪЩА често към тях - въобще трябва да се смята мисленето и обмислянето на нещата за важно и времето в този смисъл НЕЗАГУБЕНО - и следователно можем да оползотворяваме времето КОГАТО не спим /будуваме/ и е необходимо също известно излежаване след сън със същата цел плюс за отпочиване на СЪРЦЕТО... А когато дойде тревогата, която ни кара или да мислим или НЕЗАБАВНО неочаквано да действаме трябва да бъдем герои - да изненадаме самите себе си - да прокараме НОВ път било в ума, било отвън...

 

 Четвърто – любовтаеротичното захранване – да бъде ДОСТАТЪЧНО добър и отстъпчив, тактичен, за да заслужи ВНИМАНИЕТО на човека от противоположния пол… Еротичното захранване е енергия - особено НЕОБХОДИМА за мъжа - за неговите творчески дела - затова трябва да уважава жената... А и жената трябва да се стреми да не ОТВРАТИ невъзвратимо мъжа със стресови ситуации или заробващи модели на живот или с друго...

http://otkrovenia.com/main.php?action=show&id=250393

http://otkrovenia.com/main.php?action=show&id=314240

 

Пето – здравето зависи от РАЗТОВАРВАНЕ на системите – значи почивка – неядене два дена поне до вечерта за отдих на храносмилателната система...; достатъчен сън поне 3-4 нощи в седмицата… И излежаване след сън е необходимо - поне половин час - за плавен преход от съня към будността, като се има пред вид, че ТОВА са почти равнопоставени реалности - съня и слънчевата действителност - те трябва да се СЪПОСТАВЯТ и хармонизират - както и да се променят според ВОЛЯТА на човека и възможностите...

 

Шесто - СПРАВЕДЛИВОСТ и съизмеримост - на доброто да даваме добро... А на доказаната вредоносност да даваме по-малко или равно наказание -

 

Това са ШЕСТТЕ най-важни неща. Другото е по-лесно, преодолимо и допълнително.

 

 

Лесничея                                       24.04.2014 г.

 

 

 

 

 

© Леснич Велесов Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??