9.12.2007 г., 20:22 ч.

Не съм ангел... 

  Есета » Любовни
4345 1 23
1 мин за четене

За написването на това есе бях провокирана от една песен... И... надявам се, че се получи това, което исках!

 

 

Не съм ангел, чуваш ли?... Порочна съм и грешна... Познавам съблазънта и аз самата съм съблазън. Греховна съм и ненаситна, изкусителка на мъжките сърца. Порочна съм и моят свят е изтъкан от греховни мисли и деяния. Не ме питай защо съм такава... Приеми ме, каквато съм. Аз пея за теб, пея за това, което имам, но не оценявам. Знам, че съм грешница. Знам, че провалих и твоя живот, но знам, че ще ми простиш, защото се нуждаеш от мен. Аз съм глътката въздух, от която живееш, аз съм капчицата вода, от която пиеш, аз съм слънцето, което те гали нежно и чувствено, аз съм природните стихии, от които се страхуваш! Аз съм тази, която може да превърне живота ти в рай, но и в Ад!  Ти си поредният за мен, ти си онзи, без когото мога и не мога, ти си човекът, който ме избавя от самотата и само толкова. Дали те обичам? Нима мога да обичам? Грехът ме задушава, не мога да виждам, не мога да чувствам... Изтъкана съм от пороци и зло!!! Тъжно ми е за теб, но не мога да ти предложа повече от тяло, без душа, от ръце, без топлина, от сърце, без чувства. Мога да бъда за теб пристан и утеха, но всъщност съм остров от самота и отчуждение... Трябва да се променя... Не мога! Аз съм олицетворение на Дявол в женски образ! За мен грехът е начин на живот, всекидневие, до болка позната истина... Искаш да бъда друга, искаш да те обичам, както и ти мен, не го искай... Знаеш, че не съм способна да обичам! Не искай много от мен! Нали знаеш? Няма незаменими хора... Прегърни косите на съблазънта, целуни устните на насладата и докосни греховното ми тяло, но... не ме моли да бъда ангел!... Ангели няма!!!

© Аз Добрата Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Мерси
  • и от мене имаш едно голямо БРАВО....
  • Песента беше за мен фонът, който ми помогна да създам това есе..
  • Така, така..Мерси за приятните коментари!
  • Браво,стахотно е!Поздравления
  • Не съм аз наистина....Няма как да ме познавате наживо, не съм такава..Благодаря ви за коментарите!
  • ехаа готинко е браво
  • Можеби,малко си се престарала.На мен леко ми звучи като съжаление към самата себе си.Дано това да не си ти! Иначе найстина е много яко...
  • Благодаря ви от сърце!!!!И аз ви прегръщам!!!
  • многооо добро.... многоо ми харесва....
  • Така е..
  • Има моменти когато всеки се е чувствал по този начин. Ако някой каже, че не е...
    Браво!
  • Благодаря ви, приятели...Аз вярвам в ангели!Вярвам, че всеки от нас има свой ангел-пазител, който го закриля. Сами усетихте, че..тук, под израза:"Ангели няма!", означава, че тази жена е много грешна...И за нея нищо не съществува, само греха!Благодаря ви, че го прочетохте и го оценихте!Радвам ви се много - на вас и вашите произведения.Поклон!
    С обич: АзДобрата
  • Добричка, прекрасно си го написала и повече от ясно е, че не се отнася за теб! Ти си остани такава, каквато си - добра и обичлива!!!
    С обич!!!
  • Определено, това не си ти! Но пък има и такива, жени
    Браво, Добричка! Добре си се справила, хареса ми! И си способна да обичаш, знам те аз
  • многооо е добро...много ми харесва...!!!! 6-ца от мен...
  • Аз от есета много не разбирам, но щом сърцето ме
    прободе заради тези, които трябва да се замислят,
    значи си изпълнява успешно мисията!
    Дано бъде повече прочетено, мила Добричка!!!
    Поздравления!!!
  • Ангели има мила и в теб и край тебе...
    ...който има очи да види следата и
    сърце да усети прошумяването на крилете им...
    Ще бъдеш лъчезарният ангел за този , който
    истински ще те обича...с много обич за теб.
  • По принцип е така..Но за есето, понеже и стилът му е малко по-различен, отричащ доброто, "ангели няма" беше най-подходящото!
  • Има ангели, във всеки от нас има един скрит ангел...
  • Страхотно е!
  • Да, приятели...Благодаря ви много за ВЪРХОВНИТЕ коментари. Не съм аз това..Даже много често като пиша, не е за мен!Просто така ми идва по-лесно да пиша - от АЗ-формата!Наистина нямате си представа какво означават коментарите ви за мен!Сгрявате ми душата, приятели. Много ви се радвам!
  • Да, като човек ти си добра и като автор също си много добра!Браво, отлично есе!Получило се е страхотно!Много жени имат такъв образ и повярвай винаги си намират някой, който въобще не ги моли да го обичат!Кой каквото търси това намира!Поздрави!
Предложения
: ??:??