10.05.2011 г., 12:19 ч.

Ние, канибалите 

  Есета » Лични
1773 0 14
1 мин за четене

Вчера станах неволна жертва на умираща пчела. Падаща от тавана, а аз се случих по траекторията на смъртта ù. Приземи се на ръката ми и в предсмъртна агония заби жилото си там. Както правят повечето видове, извън човешкия -  жилят и хапят предсмъртно.
 Много е изписано за разликата в това отношение между животните и човека или как последният е единственият природен феномен, хапещ и убиващ за лична наслада. Не затова ми е думата.
  Какво става, като се захапем яростно един друг? Има ДВАМА, а не един страдащ. Първият смята себе си за неуязвим победител. Първа грешка, която води след себе си логичният резултат. За него.
  Опиянен от усещането за победа и собствената си глупост, същият този продължава все по-настървено да забива зъби.  И в един миг, може би, изяжда по-слабия вид.  После продължава със същото настървение към следващата жертва. Докато си намери майстора, който го слага на място. Само че междувременно е развил канибала и вампира в себе си.  Така попада в клопката на наркозависимите. И оттук - в порочния кръг.
  Защото в един момент разбира какво значи той да бъде хапан, при вече развитата естествена потребност самият той да хапе. Но енергийната сила на вампира вече е отслабнала и той влиза в ролята на потенциалната жертва. Като междувременно болестта го е разяла отвътре така, че като го разкъсат, го хвърлят на хиените, защото не е вкусен за по-висшите видове.
 Може би това е естественият ход на живота. Но нали уж, за разлика от другите видове,  се отличаваме с нещо сиво в главите ни, за да предвидим резултата от това, което сме започнали?

  Оказва се, че не. Защото сивото вещество го използваме повече за глупави забавления. Да живеят сеирджиите!

© Ангелина Пискова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Александър, мисля че джунглата е по-малко глупава от нас в някои отношения.
    Там убиваш, за да се нахраниш, но не и за удоволствие...
  • В следствие на прочетоното бих казал, че се ръководим от законите на джунглата. Но не, би било по-уместно (а и както ти сама заявяваш на финала на есето), да каже, че се ръководим от законите на глупостта. Колко сме жалки, нали?!
  • Благодаря ви, Росица
  • Мъдро...
    Поздрав!
  • Много ви благодаря, Ася. На 24 май ще публикувам нещо като продължение на тези мисли
  • Подтекста е страхотен!Много харесах!
  • Благодаря, Вилдан!
  • Чета те с удоволствие!
  • Здравей, Вал,
    Дааа, за съжаление....
  • А може би не сме дорасли и не сме надрасли.
  • Благодаря ти, Стеси!
    Не знам дали сеирджиите са въпросните хиени, но до голяма степен имат заслуга за описания от мен резултат. А и дърпат другите към прастарите навици на хляба и зрелищата и съответно към едни епохи, които отдавна трябваше да сме забравили в чисто човешкия аспект на общуването между нас.
    Поздрави!
  • Всъщност, не са ли именно сеиджиите въпросните хиени. Чакат и дебнат някой да мачка или да бъде смачкан и тогава за известно време "гладът" им е задоволен. Аз ти давам шестица за откровението.
  • Здравей, радвам се. Съжалявам за изтриването на блога ти, но и много други качествени хора го правят, за съжаление.
    Модераторите явно толерират конфликтите и простотията, която ги генерира. Иначе отдавна да са изтрили потребителите, които вгорчават атмосферата в блога.
  • Хареса ми подтекста който остава след прочетеното! Поздрави сърдечни Ангелина! За жалост ще те чета от тук изтрих си блога... предпочетох да не оставям наслада на хапещите и да ги оставя да се самоизядат...
Предложения
: ??:??