9.05.2019 г., 11:00 ч.

"Няма нищо по-хубаво от лошото време" 

  Есета
1281 0 1
1 мин за четене

 

Ти си кит.
Има някаква странна... зависимост не, ами интимност, да интимност, между хората решили да ходят пеша в най-големия порой.
Една свобода...
Хванат си неподготвен - между две спирки, между два свята...
Вървиш като пълен идиот, идея нямаш защо и къде отиваш и защо не изчакаш скапания автобус - примерно.
Ти си кит, имаш вода и в задника ако се стегнеш ще измайсториш гейзер зад себе си.
И изведнъж виждаш същия мокър тъпанар срещу тебе.
Разминавате се и.. и той ти се усмихва. Усмихва ти се и ти му се усмихваш, човек. Защото той си ти. Виждаш как очилата му са се запотили, от брадичката му се стича вода, а ти се усмихваш, тръскаш глава, бършеш очи, щот' и ти нищо не виждаш, но пък не ти пука.
Вие сте интимни!
По-нагоре някакво пълно момиче с чадър върви и си мърмори нещо недоволно. Сливате погледи и в тоя див момент на свободност, почвате да се смеете... 
В очите й е запечатана иронията на съдбата - аз имам чадър!
Да, ама е все тая, защото духа такъв вятър, че капките летят хоризонтално... 
Накратко - има и доста по-хубави неща от лошото време, но малко са толкова свободни като теб под поройния дъжд.

 

Ф.

© Филип Филипов Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • "Разминавате се и.. и той ти се усмихва. Усмихва ти се и ти му се усмихваш, човек. Защото той си ти." Много точно си го дефинирал, Филип! Голямо щастие е да срещнеш себеподобен, дори и за съвсем кратко време, колкото да се разминете, но се помни за дълго... като страхотен, красив и зареждащ спомен!
Предложения
: ??:??