27.05.2008 г., 7:37 ч.

Опит 

  Есета » Философски
3018 1 8
1 мин за четене
 

                  Опит

 

Две неща в живота си установих със сигурност:

 

Първо: Няма значение какво искаш.

             Искаш си, ама зависиш от обстоятелства, възможности, средства, хора... Дори приятелите ти, които знаят какво искаш и се стремят да ти доставят удоволствие, не винаги могат да удовлетворят желанията ти. И те са притиснати от обстоятелствата понякога. Един мой познат казва: "Искам да не искам, ама то си е пак искане."

 

Второ: Трябва да умееш да се приспособяваш.

            Да приемаш хората такива, каквито са; да сътрудничиш на случая и да умееш да извличаш поуки от всичко, което ти се случва; да внимаваш за това, което ти се предлага в живота - да се радваш на онези дребни жестове и случки, които могат да преобърнат състоянието ти и да се почувстваш значим и специален. (Можеш да изпиташ щастие и без това, от което си смятал, че имаш нужда. Важното е да го осъзнаеш.) Неотменим фактор е да си здрав. Това означава всичко да ти е балансирано - храната, физическите натоварвания, умственото напрежение, душевните емоции; да отглеждаш само положителни мисли и да не забравяш, че всяка болест ти е пратена, за да осъзнаеш нещо, да поправиш грешка и смениш посоката; да усвоиш пореден житейски урок. И да вярваш в благоприятния изход! Да впрегнеш всички сили, воля и въодушевление, за да се случи. Нито за миг да не допускаш друга възможност.

           Затова пожелавам на всички: "Бъдете здрави! Останалото се нарежда."

© Павлина Петрова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Това е истината за живота!!!Най-важното е да сме здрави!!!Благодаря и много успехи в живота!!!
  • Да, всичките ти разсъждения, мисли, които си написала, трябва да се прочетат по няколко пъти.Аз така мисля.
    Благодаря ти.
  • Желанието да имаме това, което нямаме, ни пречи да се радваме и да ценим това, което имаме.А здравето е най-ценно - него не можеш да го купиш с нищо. Благодаря ти, Павли! Бъди здрава, а останалото наистина ще се нареди!
  • Обстоятелствата са средства на Съдбата, за да притиснат човек и да изпитат мисълта му, търпението, вярата!
  • Хора, Павли е права! Ако мислите, че след като сте го прочели 1 път (само) ще го забравите...Прочетете го пак! Живота е уникален и много лесно си отива!
    Поздрави, Павли! Много здраве на всички!
  • Хубав опит, Павли. В един момент наистина разбираш, че е по-добре да си позитивен, защото от другото няма смисъл.И вярно - най-важното е здравето, без него всичко ти се вижда незначително.
    Поздравления за опита!
  • Най-хубавото в живота е самият Живот!
  • Благодаря ти за позитивната енергия!Бъди здрава и щастлива!
Предложения
: ??:??